جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
پلوپز و بخارپز برقی آروما یکی از لوازم برقی های پرکاربرد آشپزخانه است.
کد خبر: ۴۱۲۴۱
تیتر20- این وسیله برقی آشپزخانه در میان خانم های شاغل محبوبیت بیشتری دارد. زیرا خانم های شاغل زمان کافی برای آشپزی و پخت سریع غذا ندارند ولی با وجود پلوپز به سرعت برنج خود را می پزند و با وجود بخارپز سبزیجات خود را بخارپز می کنند که به سلامت رژیم غذاییتان کمک کرده و از آن ها می توان در کنار خورشت استفاده کرد.

پلوپز و بخارپز برقی آروما پخت و پز آسان را به کاربران خود ارائه می دهد و از عملکرد بسیار ساده ای برخوردار است. در این پلوپز 6 درجه پخت و پز تعبیه شده است. از اقلام این دستگاه آروما می توان به دیگ نچسب آن اشاره کرد که با خیالی آسوده برنج خود را بپزید و نگران چسبیدن و سوختن برنج به دیگ پلوپز نباشید و بعد از پختن برنج به حالت گرم نگهدار تغییر می کند.

6 حالات پخت و پز برای دستگاه آروما در نظر گرفته شده است که در ادامه در مورد آن ها توضیح داده شده است.

حالت پخت به شما امکان پخت گوشت برای خورش، سوپ و غذاهای دیگر را می دهد یا استفاده از حرارت بالا و حفظ طعم و آب مواد را به سرعت طبخ می کند.

پلوپز و بخارپز برقی آروما

حالت گرم نگهدار توانایی گرم نگهداشتن غذا پس از پایان پخت تا 24 ساعت در دمای مصرف دارد. گرم نگهدار را فقط می توان برای غذاهای کاملا پخته شده فعال کرد.

حالت سرخ کن برای انواع گوشت و سبزیجات تازه مناسب بوده، مخصوصا غذاهایی مانند سیب زمینی سرخ کرده و مواد غذایی مثل سوسیس و کالباس و تخم مرغ نیمرو نیز مناسب است.

حالت بخار پز برای تهیه انواع مواد غذایی همچون غلات، میگو پخارپز یا غذاهایی لطیف مانند ماهی را پخارپز می کند.

حالت جوش همچنین برای تهیه انواع سوپ خورش در نظر گرفته شده است که به مواد غنی و طعم دلچسب کمک می کند.

در نهایت آرام پز که برای تهیه و پخت کوفته و …. مناسب است. تنظیمات مختلف آن برای پخت انواع مختلفی از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه برای خانواده های کم جمعیت ساخته شد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. کاربرد و تنظیم آسانی دارد و می توان علاوه بر برنج دانه های دیگر مانند جو و گندم و بلغور را نیز با استفاده از زمان بندی به راحتی پخت .

این وسیله کاربردی جای کمی را اشغال می کند و می توان آن را  روی کابینت و یا هر مکان دیگری قرار داد. این وسیله نسبت به اجاق گازها فضای کمتری لازم دارند ./ال کا ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز