جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
ایلنا در خبری مدعی شد آنتونی استوکس به بهانه ترس از ویروس کرونا به ایران باز نخواهد گشت.براساس ادعای این خبرگزاری این مهاجم پرحاشیه در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد.
کد خبر: ۴۱۲۵۲
تیتر20- آنتونی استوکس این‌روزها یک تنه عامل تولید خبرهای حاشیه ای در فوتبال ایران است . این مهاجم خبرساز با وجود آنکه قرار بود با یک‌ روز استراحت بیشتر پس از بازی با الشارجه ، جمعه به ایران برگردد ، هنوز راهی تهران نشده است.
این موضوع در کنار تصاویر منتشر شده از او در کلوپ های شبانه و انجام تفریح های غیرمتعارف، موجب این شد که یحیی گل محمدی و کریم باقری حسابی از دست این مهاجم ایرلندی شاکی بشوند.

اما‌ حالا خبرگزاری ایلنا‌ در شرایطی که پرسپولیس قرار است یک شنبه در دیداری حساس در اصفهان به مصاف سپاهان برود ، شایعه جدی جدیدی را درباره آنتوتی استوکس اعلام‌ کرده است که می تواند شوک بزرگ دیگری برای پرسپولیس و هوادارانش باشد.
بر پایه گزارش ایلنا ، اخبار شنیده شده از باشگاه پرسپولیس از این حکایت دارد که آنتونی استوکس با شیوع ویروس کرونا در ایران ، به بهانه ترس از این بیماری قصد بازگشت به ایران را ندارد و می خواهد از پرسپولیس جدا شود .
البته برخی خبرها هم حاکی از این است که استوکس می داند که به جهت انتشار تصاویر حاشیه های اخیرش ، بر طبق بندهای قراردادش با پرسپولیس با جریمه های قابل توجهی از سوی باشگاه روبرو خواهد شد وگرنه خود او هم‌ آگاه است که حتی اگر خواهان جدایی باشد ، باید به ایران بازگردد و بر سر فسخ قراردادش با باشگاه مذاکره کند .
گفتنی است رفتار غیرحرفه‌ای این بازیکن طی مدت اخیر ، پیشتر در زمان حضورش در تراکتور نیز با بی انضباطی و خلف وعده‌های مکرر سابقه داشته است./ خبرگزاری فوتبال ایران

ارسال نظرات
موضوعات روز