پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
خرید شیردوش برقی برای مادرانی که سر کار می‌روند یا به دلایل مختلف در ساعاتی از شبانه‌روز از کودک‌شان دور هستند به نظر ضروری می‌رسد.
کد خبر: ۴۱۲۷۶
تیتر20- البته اینکه حتما شیردوشی که تهیه می‌شود، برقی باشد یا نه به ترجیحات و نیازهای هر مادر بستگی دارد. اگر شما با جمع‌بندی‌های ذهنی که صورت داده‌اید به این نتیجه رسیده‌اید که باید به سراغ خرید شیردوش برقی بروید تا پایان این مقاله با انواع شیردوش برقی محبوب در بازار ایران و جهان آشنا خواهید شد.
۱. شیردوش برقی دیجیتال ماساژوردار کینیو

اگر قرار است به جای شیردوش دستی سراغ خرید شیردوش برقی بروید باید حواس‌تان باشد که محصولی استاندارد و باکیفیت خریداری کنید تا هزینه نسبتا زیاد خرید شیردوش برقی برای‌تان به صرفه باشد. شیردوش برقی کینیو از آن گزینه‌هایی است که احتمالا از خرید آن راضی خواهید بود. جنس بطری این شیردوش از پلی‌پروپیلن است و تا ۱۵۰ میلی‌لیتر ظرفیت دارد.
ویژگی‌ها و مشخصات

شیردوش برقی دیجیتال کینیو، شیر را طوری از سینه‌ها می‌دوشد که انگار نوزاد در حال مکیدن آنهاست. به همین خاطر استفاده از آن برای مادران بسیار ساده و بدون اذیت شدن است. قبل از شروع دوشیدن شیر، امکان ماساژدهی با دستگاه وجود دارد و یک پَد سیلیکونی برای ماساژ سینه استفاده می‌شود.

از مزایای این دستگاه می‌توان به صدای اندک آن اشاره کرد. یعنی بدون ایجاد سر و صدای زیاد و به سادگی می‌توانید شیر را بدوشید. شیردوش کینیو هم با برق کار می‌کند و هم باتری. چنین امکانی، دست‌تان را برای استفاده از شیردوش در مکان‌های مختلف باز می‌‌گذارد. شدت و زمان مکش هم به کمک این شیردوش برقی کاملا قابل تنظیم است.

شاید برای‌تان جالب باشد که قبل از خرید از نظرات کاربران وبسایت‌ها و فروشگاه‌های معروف داخلی و خارجی درباره این محصول باخبر شوید. کاربران این محصول در آمازون و دیجی‌کالا از سرعت دوشیدن شیر در مدتی بسیار کوتاه گفته‌اند. به گفته آنها، در مدت کوتاهی مثلا در حدود ده دقیقه به راحتی می‌توان دویست میلی‌لیتر شیر را دوشید.

برخی از مادران معتقدند ماساژ دستگاه به بیشتر شدن خروج شیر از پستان کمک می‌کند. بعضی از کاربران در وبسایت آمازون از سرهم کردن دستگاه کمی گلایه داشته‌اند. آنها معتقدند که تنظیم و سرهم کردن قطعات مختلف شیردوش کمی دشوار است. البته با وجود یک راهنمای فارسی، کار کردن با این دستگاه نمی‌تواند چندان دشوار باشد. در هر حال، شاید این نظر مشتریان قبلی دستگاه به دردتان بخورد تا در خرید، دقت بیشتری به خرج بدهید.
۲. شیردوش برقی ام بی او مدل A508

اگر به دنبال خرید شیردوش برقی ارزان‌تری هستید و مورد قبلی به دلیل قیمت یا هر علت دیگری مطلوب‌تان نیست به این محصول هم دقت کنید. شیردوش برقی ام بی او، یک بطری پلاستیکی دارد، گنجایش آن ۴۳۰ میلی‌لیتر است و دفترچه راهنما هم دارد. اگر به دنبال این هستید که شب‌ها با خیال راحت، شیر آماده و دوشیده‌ شده خود را به نوزاد بدهید، خرید شیردوش برقی ام بی او هم می‌تواند گزینه خوبی باشد.
ویژگی‌ها و مشخصات

شیردوش ام بی او دارای چرخه عملکرد سه مرحله‌ای است؛ ماساژ، تحریک و شیردوشی. شدت مکش شیر هم کاملا قابل تنظیم است. صفحه نمایش این دستگاه هم LCD است و میزان باتری، فشار مکش و زمان را نشان می‌دهد. بعد از ۳۰ دقیقه، این شیردوش برقی به طور خودکار خاموش می‌شود. منبع تغذیه آن هم برق و باتری است.

خریداران قبلی این دستگاه در وبسایت دیجی‌کالا و آمازون از خرید این محصول عموما راضی بوده‌اند. فشار نیاوردن به سینه، قدرت مکش مطلوب و ماساژور از نقاط قوت این دستگاه است اما باید بدانید که برای شارژ کردن شیردوش، سر سیم دستگاه به شکل پورت USB است و سری اتصال به پریز ندارد. در واقع، دوشاخ برق ندارد. شاید این موضوع برای‌تان کمی ناخوشایند باشد.

البته بسیاری از وسایل برقی در این روزها به همین شکل به بازار عرضه می‌شوند اما در هر حال، این نکته را قبل از خرید به خاطر بسپارید. سبک بودن و سهولت کار با دستگاه، چیزی است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند. با وجود سبک بودن دستگاه، حمل آن در بیرون از منزل مثلا بردن در سر کار بسیار ساده خواهد شد.
۳. ست شیردوش برقی های تک مدل EBP-3112

شیردوش برقی های تک یعنی انتخاب یک گزینه گران‌قیمت. از آنجا که متوسط قیمت این وسیله از گزینه‌های دیگر این فهرست بالاتر است به شما توصیه می‌کنیم که دقت زیادی به ویژگی‌های آن داشته باشید تا از خریدتان کاملا راضی شوید و هزینه‌ای که صرف می‌کنید به هدر نرود. جنس بطری شیردوش برقی های تک از پلی‌پروپیلن است. با خرید این شیردوش برقی می‌توانید حدود ۱۵۰ میلی‌لیتر شیر بدوشید.
ویژگی‌ها و مشخصات

شیردوش برقی های تک دارای صفحه نمایش LED است و با دکمه‌های لمسی می‌توان آن را خاموش/روشن کرد. کاهش و افزایش میزان مکش هم با این دکمه‌های لمسی ممکن است. یکی از امکانات این دستگاه، وجود گزینه‌ای است که در انتهای کار، شیر باقی‌مانده در سینه را تخلیه می‌کند. این وسیله هم برای شارژ شدن از یک کابل USB استفاده می‌کند.

خرید شیردوش برقی های تک یعنی خرید یک محصول جمع و جور که به راحتی می‌توانید با خودتان آن را حمل کنید. بی سر و صدا بودن این شیردوش هم از نقاط قوتی است که چند بار کاربران راضی از خرید در وبسایت آمازون به آن اشاره کرده‌اند.
۴. ست شیردوش برقی مدل MBO

این ست شیردوش برقی هم از گزینه‌های مطلوب بازار است. شیردوش برقی ام بی او، یک بطری پلاستیکی دارد، ظرفیت آن ۱۲۰ میلی‌لیتر است و سری آن که روی سینه قرار می‌گیرد بسیار نرم و ژله‌ای است. این دستگاه، چهار دکمه دارد که برای تنظیم سرعت مکش هم می‌توان از آنها استفاده کرد.
ویژگی‌ها و مشخصات

شیردوش برقی ام بی او دارای صفحه نمایش LCD است و برای جلوگیری از برگشت شیر، پَدهای سیلیکونی ماساژدهنده هم دارد. این دستگاه دارای دوشاخ است و مانند موارد دیگر به کمک کابل USB شارژ نمی‌شود. این ویژگی برای کسانی که نداشتن دوشاخ را یک مشکل می‌بینند، گزینه مطلوبی خواهد بود.

نرم بودن قسمتی از دستگاه که با سینه برخورد می‌کند از جمله ویژگی‌هایی است که مادران را راضی نگه می‌دارد. سرعت دوشیدن شیر با این شیردوش هم بالاست. اما خریداران قبلی این دستگاه از صدای نسبتا بلند و محسوس وسیله چندان راضی نیستند. پس در خرید به این نکته توجه داشته باشید.
در آخر

هر کس در خرید محصولات مختلف، نیازها و ترجیحات خود را دارد. اما به طور کلی، مجموعه عواملی وجود دارند که باعث می‌شوند برخی از کالاها نسبت به رقبای دیگر خود مطلوب‌تر باشند. مثلا از میان دستگاه‌های شیردوش برقی که در این مقاله معرفی شدند، گزینه‌ای که سرعت بالایی دارد، مجهز به دوشاخ برق است، قیمت گزافی ندارد، سرعت و سهولت کار با آن هم زیاد است برای خرید بیشتر مشتریان مناسب‌تر به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد که ست شیردوش برقی مدل MBO دارای ویژگی‌های مطلوب نامبرده است.

اگر صدای دستگاه برای‌تان چندان آزاردهنده نباشد، خرید این دستگاه می‌تواند به شما کمک شایانی در بچه‌داری کند. قیمت این محصول هم نسبت به گزینه‌های دیگر بازار مقرون به صرفه‌تر است. البته باز هم این شما هستید که تصمیم‌ می‌گیرید ولی با بررسی ویژگی‌های مختلف دستگاه‌ها برای خرید شیردوش برقی می‌توان به این نتیجه رسید که شاید فکر کردن به شیردوش MBO به عنوان گزینه نهایی یا حداقل یکی از گزینه‌های نهایی، فکر خوبی است./ درجه
ارسال نظرات
موضوعات روز