سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
فرهاد حمیداوی، مالک شهر خودرو به کنایه درباره برخی مسائل نسبت به پرسپولیس صحبت کرده اما ۴ سوال اساسی وجود دارد که وی باید پاسخگوی آن ها باشد.
کد خبر: ۴۱۴۹۴
تیتر20- در پی موضوعات مطرح شده پیرامون بازی پرسپولیس و شهر خودرو ، نکات مهمی را خدمت فرهاد حمیداوی یادآوری می‌کنیم. فرهاد حمیداوی بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:آن‌ها با تیم ما مشکلی ندارند. قرار است کس دیگری قهرمان شود. من به هواداران پرسپولیس و استقلال احترام می‌گذارم. چیزی که مهم است این است که ما فردا تا قبل از ساعت ۱۲ پیگیری می‌کنیم که چگونه ما را بدون پرداخت حق دادرسی محکوم کردند. من از آقای نورشرق می‌خواهم اگر تاکنون رقم ۸ میلیاردی برای جریمه در فوتبال ایران داشته‌ایم، اعلام کنند. فقط آن‌ها یک کاری می‌خواستند انجام دهند که این دو بازیکن ما روبه‌روی پرسپولیس بازی نکنند که موفق شدند.

در همین راستا نکاتی را محض یادآوری خدمت مالک تیم شهر خودرو یادآوری می‌کنیم!

۱- صدور رضایتنامه گل‌محمدی به خاطر چند میلیارد تومان بیشتر؛

تیم شهرخودرو مشهد پس از جدایی یحیی گل‌محمدی به شدت نزول کرده است. گل‌محمدی تا پایان لیگ نوزدهم با شهر خودرو قرارداد داشت و مالک این تیم می‌توانست او را حفظ کند، اما دچار اشتباه بزرگی شد. فرهاد حمیداوی و سایر مسئولان تیم شهر خودرو برای چند میلیارد تومان بیشتر سرمربی خود را به پرسپولیسی‌ها دادند. آیا نورشرق یا سایرین به حمیداوی درآن مقطع گفتند رضایتنامه سرمربی خود را صادر کند؟

۲- خرید دو بازیکن نساجی بدون مذاکره با باشگاه مازندرانی؛

حسن جعفری و میلاد سرلک دو بازیکن مؤثر و کارساز نساجی مازندران در حالی به بهانه بند ۵۰ درصدی قرارداد خود از این تیم جدا شدند که هنوز بازی‌های نیم‌فصل اول به پایان نرسیده بود. بازی معوقه پرسپولیس و نساجی مازندران ۶ دی به پایان می‌رسید و باشگاه شمالی هم سعی کرد پول این دو را به حساب آن‌ها واریزکند، اما حساب بازیکنان ناگهان بسته شد و هر دو قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کردند! باشگاه نساجی مازندران هم شکایت خود را تسلیم سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال کرد. شاید حمیداوی نمی‌داند سازمان لیگ هنگام ارائه برگه فسخ قرارداد یک‌طرفه به بازیکنان می‌گوید تبعات آن برعهده خود بازیکن و تیم بعدی آنان است. این دو نساجی را در بدترین شرایط تنها گذاشتند و شهرخودرو هم آن‌ها را بدون مذاکره رسمی با نساجی مازندران خرید تا دچار مشکل شود. حالا باید پرسید؛ آیا نورشرق یا کسانی که به پرسپولیس مثلاً کمک می‌کنند به شهرخودرو پیشنهاد داده‌اند غیرقانونی بازیکن بخرد؟!

۳- شکست‌های آسیایی هم زیر سر پرسپولیس بود؟

شهرخودرو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان به ترتیب با نتایج ۲- صفر و ۳- صفر شکست خورد. آیا در آسیا هم به این دو حریف کمک شد که شهرخودرو را شکست دهند؟!

۴- بیرون زمین کمک شد، شما داخل زمین می‌بردید!

به فرض محال بیرون زمین به پرسپولیس کمک کردند! آقای حمیداوی شما داخل زمین پرسپولیس را می‌بردید و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌گذاشتید. شما پس از جدایی یحیی گل‌ محمدی یک مربی کم‌تجربه و جوان به نام سرآسیابی را روی نیمکت شهرخودرو نشاندید. این در حالی بود که شهرخودرو به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر یک مربی باتجربه و سرد و گرم چشیده می‌خواست. آیا پرسپولیسی‌ها یا نورشرق به مالک شهرخودرو توصیه کردند برای صرفه‌جویی اقتصادی مجتبی سرآسیابی را جانشین یحیی گل‌محمدی کنید؟!

نکته‌: کسانی که از جیب شخصی برای فوتبال هزینه می‌کنند قابل احترام هستند، اما به فرهاد حمیداوی توصیه می‌کنیم وارد این بازی نشده و به فکر تقویت تیم خودش باشد. اگر هم از فوتبال سررشته‌ای ندارد حداقل با دو فرد باتجربه فوتبالی مشورت کند تا شهرخودرو موفق شود./خبر ورزشی



ارسال نظرات
موضوعات روز