پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
بهتاش فریبا اسطوره باشگاه استقلال گفت: پرسپولیسی ها ناراحت نشوند، اگر می‌گویم لیگ امسال تعطیل شود فقط به خاطر سلامتی بازیکنان و مردم است، وگرنه هر تیمی که زحمت کشیده باید به حقش برسد.
کد خبر: ۴۱۶۷۷
تیتر20- بهتاش فریبا در خصوص اینکه با تعطیلی مسابقات لیگ برتر برخی باشگاه‌ها مدعی هستند دچار بلاتکلیفی شده‌اند، اظهار داشت: پیشنهاد من این است که لیگ امسال تعطیل شود. متأسفانه این ویروس تنها خودش را پیدا کرده و این روزها آنقدر در فضای مجازی مطالب مختلفی در مورد این ویروس پخش شده که هیچ کس نمی‌داند چه سرنوشتی در انتظارش است. من امیدوار هستم با گرم شدن هوا این ویروس از مملکت ما برود و همه چیز به روال عادی بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که چه استدلالی برای تعطیلی لیگ امسال دارد، گفت:پرسپولیسی‌ها از حرف من ناراحت شوند ، از صحبتم سوءبرداشت نشود. خیلی از تیم‌ها زحمت کشیده و امتیاز جمع کرده‌اند. اگر می‌گویم لیگ امسال تعطیل شود فقط به خاطر سلامتی بازیکنان و مردم است، وگرنه هر تیمی که زحمت کشیده باید به حقش برسد. برایم اهمیت ندارد کدام تیم در جدول چه شرایطی دارد. اگر استقلال هم صدرنشین بود من می‌گفتم به خاطر سلامتی مردم لیگ باید تعطیل شود.

فریبا خاطرنشان کرد:معمولا کشور ما از اواخر برج ۳ روبه گرمی می‌رود و با این شرایط نمی‌شود لیگ را تا برج ۳ به عقب بیندازیم، وگرنه بعید است تا ۱۴ فروردین هوا گرم شود. به هر حال تیم‌ها قبل از شروع مسابقات تمرین می‌کنند و اگر قرار باشد مسابقات دوباره لغو شود یا عقب بیفتد، آنها زیان می‌بینند. شما بهتر می‌دانید وقتی تیم‌ها به شهرستان‌ها می‌روند هواداران آنها مقابل هتل‌ها تجمع می‌کنند و همین موضوع ممکن است باعث انتقال ویروس شود. از سوی دیگر فصل بعد نیز باید از مرداد ماه یا نهایتا شهریور آغاز شود و اگر قرار باشد مسابقات این فصل و بازی‌های لیگ قهرمانان مرتب به تعویق بیفتد، همه دچار مشکل خواهند شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه فدراسیون و مسئولانش اعلام کردند مسابقات از ۱۴ فروردین دوباره از سر گرفته می‌شود، گفت:اگر شرایط ۱۴ فروردین مثل الان بود آن وقت چه کار باید کرد. تصور من این است که تا آن زمان شرایط تغییر چندانی نخواهد کرد و من فکر می‌کنم اگر مسابقات را تعطیل کنند بهتر خواهد بود.

فریبا در خصوص اینکه حضور فتح‌الله‌زاده در استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، افزود:من با او صحبت کردم و قرار شد فتح‌الله‌زاده با دسته چکش به استقلال بیاید. کار بسیار سخت است و فکر می‌کنم بدهی‌ها ادامه‌دار باشد. در همین شروع کار اگر اشتباه نکنم حدود ۸-۷ میلیارد تومان فقط باید به خارجی‌ها پرداخت کرد. بازیکنان تیم هم پول می‌خواهند و کار خیلی سخت است. تصورم این است که فتح‌الله‌زاده از بقیه افرادی که کاندیدای مدیریت در استقلال بودند توانمندتر است.

وی تصریح کرد:امیدواریم او رفته رفته شرایط تیم استقلال را جمع و جور کند و از آن سو فدراسیون هم به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بابت مالیات‌هایشان کمک کند. بیشتر بدهی این دو باشگاه روی مالیات است و اگر فدراسیون و اداره مالیات در این زمینه دست به کار شوند مشکلات حل خواهد شد. از طرف دیگر خود فدراسیون فوتبال هم سختگیری کند که هر سال این باشگاه‌ها ۲۰ درصد بدهی‌های خود را بپردازند که در این صورت ۳-۲ ساله بدهی هر دو باشگاه جمع خواهد شد./فارس
ارسال نظرات
موضوعات روز