جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
هر دارنده گوشی هوشمند به اپلیکیشن‌هایی نیاز دارد تا انجام کارهایش را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کند.
کد خبر: ۴۱۷۶۷
تیتر20- در این‌جا 20 برنامه معروف‌تر و کاربردی‌تر را به شما معرفی می‌کنیم؛

قرآن مبین

نرم افزار قرآن مبین یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای قرآنی است که شامل متن قرآن به همراه ترجمه فارسی و ترجمه تفسیر روایی البرهان ارائه شده است. از ویژگی های این نرم افزار امکان قرائت کامل ترتیل قرآن کریم است. دیگر ویژگی‌های نرم افزار موبایلی قرآن مبین عبارتند از: امکان جست وجو، امکان نشانه گذاری متعدد، انتخاب اندازه قلم، دسترسی به جزء مد نظر، دستیابی به آخرین مطالعه، نمایش میزان قرائت شده و باقی مانده از جزء.

آخرین خبر

برنامه‌ای محبوب و رایگان در زمینه دسترسی به اخبار روز و جدید ایران و دنیا، محصولی از موسسه فرهنگی و هنری خراسان با بیش از 3 میلیون کاربر فعال و بیش  از هزار منبع خبری است. با داشتن آخرین خبر روی گوشی خود می‌توانید جدیدترین اخبار را در استاتوس بار موبایل خود مشاهده کنید . در ضمن «آخرین خبر» بخش های غیر خبری جذابی هم برای اقشار مختلف دارد . اپلیکیشن آخرین خبر زمانی که آنلاین هستید جدیدترین اخبار را دریافت می کند و برایتان به نمایش می‌گذارد و در صورتی که آفلاین باشید برگزیده خبرها را در استاتوس بار گوشی‌تان به نمایش می‌گذارد. مجموع کاربران اپ و شبکه‌های اجتماعی آخرین خبر به بیش از 10 میلیون نفر می‌رسد که جدیدترین نسخه آن به زودی در فروشگاه‌های آنلاین قابل دانلود خواهد بود.

باد صبا

تقویم باد صبا دارای امکانات متنوعی است مثل نمایش تاریخ به صورت دقیق در محیطی ساده و زیبا، دارا بودن ویجتی اختصاصی پخش اذان، دارا بودن سه تقویم شمسی، قمری و میلادی به‌صورت همزمان و بدون محدودیت زمان. از دیگر قابلیت‌های این تقویم می‌توان به این موارد اشاره کرد: نمایش وقایع ملی و مذهبی تاریخ انتخابی در تقویم، نمایش اوقات شرعی 320 شهر ایران، ارائه شرح اعمال  هر روز، درج یادداشت روزانه، ادعیه مرتبط با هر روز، تبدیل تاریخ هر تقویم به دیگری و...

 واتس اپ

یکی از نرم‌افزارهای پیام‌رسان و چت پرطرفدار برای انواع سیستم عامل‌هاست. با این مسنجر می‌توانید به طور رایگان برای دوستان و خانواده خود عکس، یادداشت صوتی و پیام‌های ویدئویی بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره بپردازید یا پیامک ارسال کنید. با واتس‌اپ می‌توانید به‌طور رایگان با هر جای دنیا، تماس تلفنی برقرار کنید تنها هزینه‌‌ای که باید بپردازید پهنای باند اینترنتی است که از آن استفاده می‌کنید، با محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات.

اینستاگرام

شکی نیست که اینستاگرام با بیش از  5 میلیارد بار دریافت از گوگل‌پلی جزو محبوب‌ترین نرم افزارهای گوشی   در این روزهاست. اینستاگرام امروزه با قابلیت‌های پیشرفته ویرایش عکس و ویدئو و در نهایت بخش استوری که محبوبیت زیادی یافته، به‌عنوان یکی از نامزدهای بهترین نرم‌افزارهای دوربینی به‌شمار می‌آید. با این نرم‌افزار می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای خود را با جلوه‌های جالب ایجاد کنید و با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و لایک و نظر آن‌ها را دریافت کنید.

تلگرام

یک مسنجر جهانی قدرتمند و رایگان با امنیت و سرعت بالاست. تلگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس‌ها، ویدئوها، فایل‌ها و متن‌های دلخواه شان را برای دوستان‌شان بفرستند. با این نرم‌افزار این امکان را دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان خود بپردازید، اتاق‌های چت گروهی تا بی‌نهایت نفر را ایجاد کنید، فایل‌های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱+ گیگابایت را ارسال کنید و از ذخیره آن‌ها مطمئن باشید تا در هر لحظه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

Clean Master

برنامه‌ای همه‌کاره و قدرتمند با مجموعه‌ای از ابزارهای بهینه‌سازی و پاک سازی گوشی است. با این اپ قادر خواهید بود فایل‌های بدون استفاده و اضافی، تاریخچه مرورگرها و جست‌وجو و حافظه پنهان برنامه را پاک کنید و در زمینه بهینه‌سازی گوشی خود گام  بردارید و سرعت پردازش آن را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید. همچنین این برنامه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با بستن برنامه‌های بدون استفاده RAM گوشی خود را افزایش دهید و در میزان مصرف شارژ باتری صرفه‌جویی کنید.

PlayerPro Music Player

موزیک و ویدئوپلیری قدرتمند با امکانات بی‌نظیر برای اندروید است که با داشتن آن روی گوشی خود دیگر نگران اجرا نشدن فایل‌های صوتی نیستید و آهنگ‌ها و ویدئوهای خود را با هر فرمتی که باشند می توانید با کیفیت و وضوح بالا مشاهده کنید. برخی از ویژگی‌های این پلیر عالی عبارتند از قابلیت قرار دادن تایمر برای قطع نرم‌افزار به صورت خودکار، مصرف بسیار کم باتری،  پشتیبانی از بیشتر فرمت‌های صوتی و تصویری، تعویض آهنگ با استفاده از تکان دادن گوشی، جست‌وجو و دانلود آهنگ از اینترنت، ذخیره آن‌ها و اشتراک گذاری آهنگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی.

Kaspersky

آنتی ویروس شرکت معروف کسپرسکای از آخرین فناوری امنیتی برای محافظت از گوشی‌های هوشمند در مقابل ویروس‌ها، تهدیدهای اینترنتی، سایت‌های فیشینگ، جاسوس‌افزارها و هرزنامه‌ها استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این آنتی‌ویروس که برای هر کاربری حیاتی است حفظ حریم خصوصی شما هنگام دزدیده شدن یا گم شدن گوشی شماست که امکان دسترسی به اطلاعات‌تان را به هیچ شخصی نخواهد داد.

مسیریاب نشان

نقشه و مسیریاب نشان سریع‌ترین و کم‌ترافیک‌ترین مسیر را به شما پیشنهاد کرده و در طول مسیر هشدار نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت،‌پلیس و حتی سرعت‌گیر را نیز اعلام می‌کند. امکاناتی مانند مسیریابی با در نظرگرفتن طرح‌های ترافیک و زوج و فرد، مسیریابی ترکیبی اتوبوس، مترو و... باعث شده نشان برای بسیاری از کاربران ایرانی، مزیت‌های اختصاصی بسیاری به نسبت دیگر سرویس‌های نقشه و مسیریاب‌داشته باشد. یکی از امکانات جدید نشان جست‌وجو و مشاهده‌مراکز ارائه خدمات به بیماران کروناست.

DU Battery Saver

عمر باتری اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها برای کاربران اهمیت زیادی دارد، این‌جاست که این اپلیکیشن به کمک‌تان می‌آید. این برنامه باعث می‌شود ساعت‌های بیشتری با گوشی‌تان کار کنید و با استفاده از روش‌های مختلفی قادر به کاهش اعمال پس‌زمینه گوشی و در نتیجه افزایش طول عمر باتری است. همچنین این اجازه را به شما می‌دهد تا با ایجاد یک میان‌بر در صفحه اصلی موبایل‌تان به این دکمه دسترسی داشته باشید و حتی نیازی نیست وارد برنامه شوید.

S Photo Editor

یک ویرایشگر تصاویر هوشمند و فوق حرفه‌ای است. مجموعه ابزار ویرایشی به کار برده شده در این اپلیکیشن کاربران را قادر می‌سازد تا روی هر قسمتی از عکس اشراف داشته باشید و آن را به گونه‌ای خاص ویرایش کنید. در میان ویژگی‌های جذاب این برنامه، برچسب‌ها بیشتر از هر چیز دیگری کاربر را جذب خود می‌کند، به صورتی که با استفاده از آن‌ها حتی می‌توانید فرم شکم خود را به صورت شش تکه در آورید!

X-plore File Manager

یکی از بهترین و کامل‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت فایل برای سیستم عامل اندروید است که با میلیون‌ها فروش از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت فایل به شمار می‌رود. با این نرم‌افزار قادر خواهید بود کارهای مدیریتی روی فایل‌ها از قبیل کپی، حذف، تغییر نام، انتقال و باز کردن فایل‌های فشرده را در دست بگیرید و از داشتن یک نرم‌افزار فایل منیجر زیبا و حرفه‌ای روی دستگاه اندرویدی خودتان لذت ببرید.

 Soccer Scores Pro

اپلیکیشنی محبوب و فوق‌العاده قدرتمند برای پیگیری نتایج زنده فوتبال برای سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن روی گوشی خود می‌توانید تمامی اخبار، نتایج، زمان مسابقات و... تیم مورد علاقه خود را به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن دنبال کنید. با این برنامه می‌توانید تمامی اطلاعات هر لیگ یا تیمی را که مایلید به صورت کامل مشاهده کنید و تیم‌های مورد علاقه خود را در فهرست علاقه‌مندی‌ها قرار بدهید تا وضعیت امتیازات، اطلاع‌رسانی زنده مسابقات در حال انجام و... را به صورت آلارم به شما اطلاع دهد.

Memrise Learn Languages

یکی از بهترین، کامل‌ترین و کارسازترین اپلیکیشن‌های آموزش تخصصی زبان برای اندروید است که نسخه رایگانش تا به امروز بیش از پنج میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. این برنامه بیش از 200 زبان برای یادگیری، تمرین‌های SAT, GMAT, TESOL, TOEFL را شامل می‌شود و در آن جوامع آموزشی از کاربران وجود دارند که می‌توانید آموزش‌ها را از این گروه‌ها دریافت کنید یا آموزش‌های خود را در آن به اشتراک بگذارید.

Quik

اگر عکس‌های زیادی در تلفن همراه‌تان دارید و از پر شدن حافظه داخلی خود نگران هستید و در عین حال می‌خواهید تمامی آن‌ها را حفظ کنید، پس بهتر است همه آن‌ها را در ویدئویی قرار دهید تا تمامی تصاویر مورد علاقه‌تان را در مجموعه‌ای کامل داشته باشید. برای همین کوئیک توانسته محبوبیت زیادی را در مارکت پیدا کند. فقط کافی ا‌ست عکس‌های مد نظرتان را از گالری انتخاب کنید، عنوانی را برای ویدئوی خود بنویسید و سپس دستان‌تان را روی هم بگذارید و بقیه کار را به کوئیک بسپارید.

Flashlight Pro

 پیش از ظهور گوشی‌های هوشمند، روی بعضی از گوشی‌های کلاسیک چراغ قوه وجود داشت اما با ورود گوشی‌های هوشمند، شرکت ها تمرکز خود را روی امکانات دیگری گذاشته بودند و کسی توجهی به ابزارهای جانبی مثل چراغ قوه، نداشت. این اپلیکیشن کامل چراغ قوه با انواع امکانات، مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از این برنامه می‌توانید به آسانی چراغ قوه گوشی را خاموش و روشن یا به حالت چشمک زن درآورید، ضمن این که امکان تعیین فرکانس چشمک زدن هم وجود دارد.

App Cloner

برنامه‌ای حرفه‌ای و کاربردی در زمینه نصب نسخه‌های متعدد از یک اپلیکیشن روی یک دستگاه است. حتما مشاهده کرده‌اید که برخی از دوستان شما از یک اپلیکیشن چند نسخه متعدد و یکسان را نصب کرده و از هر کدام به صورت مجزا و همزمان استفاده می‌کنند، که اپلیکیشن‌های متعددی تاکنون در این زمینه منتشر شده است. در این میان می‌توان این برنامه را کامل‌ترین اپلیکیشن این گروه دانست. به وسیله اپ کلونر می‌توانید به راحتی برنامه مورد نیاز خود را انتخاب و چند نسخه متعدد از آن را روی دستگاه هوشمند اندرویدی خود نصب کنید.

Sygic

 کاربردی‌ترین نرم افزار رایگان مسیریابی به صورت آفلاین برای اندروید است. این اپلیکیشن نقشه شهرها و کشورهای مختلف را با بهترین کیفیت ممکن روی اسمارت فون به نمایش می‌گذارد و برای مشاهده نقشه‌ها نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود. برخی از امکانات این برنامه شامل این موارد است: نمایش نقشه شهرها و مکان‌ها به صورت سه بعدی، نمایش نام خیابان‌ها و هشدارهای ترافیکی، نمایش دوربین‌های سرعت و اخطار درباره سرعت غیرمجاز، علامت‌گذاری مکان‌های مورد علاقه،  قابلیت ذخیره‌سازی نقشه‌ها، آپدیت رایگان و سریع نقشه‌ها و...

Twitch

اپلیکیشن رسمی شبکه اجتماعی توییچ درباره تماشای بازی گیمرهاست. شما در توییچ می‌توانید همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی به جذب مخاطب یا دنبال کردن افراد دیگر بپردازید. همچنین می‌توانید از بازی‌های خودتان به صورت زنده یا به صورت آرشیو ویدئو قرار دهید. امکان چت کردن به صورت زنده با تماشاگران نیز در هنگام استریم برای شما فراهم شده است و می‌توانید بخش کامنت‌ها را برای کاربران‌تان فعال کنید. همچنین امکان گرفتن کمک مالی از دنبال کنندگان نیز در این شبکه اجتماعی موجود است. اگر گیمر هستید یا به دنیای بازی آنلاین علاقه دارید نصب این اپلیکیشن را به شما پیشنهاد می‌کنیم./خراسان

ارسال نظرات
موضوعات روز