جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
دو بازیکن کلیدی استقلال شانس حضور در جمع سرخپوشان را داشتند.
کد خبر: ۴۱۸۲۲
تیتر20- ماجرای حضور ستارگان حال حاضر سرخابی در تیم رقیب در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته و در کنار نفراتی که از تیم بزرگسالان دو تیم جابجا شده و در هر دو سابقه بازی دارند، نفراتی هم بودند که در تمرینات حریف حاضر شده یا در رده‌های پایه مشغول به فعالیت بودند. در سال‌های پیش تصاویر خسرو حیدری و سیاوش یزدانی در لباس پرسپولیس منتشر شده بود.

اما دو ستاره حال حاضر استقلال در زمان علی دایی عضو پرسپولیس بودند ولی سرمربی وقت سرخپوشان آنها را در فهرست نهایی بزرگسالان قرار نداد و مسیر فوتبالی آنها تغییر کرد تا امروز ستاره اردوگاه آبی باشند.

روزبه چشمی که پیش از این خبرش منتشر شده بود یکی از بازیکنان پایه‌های پرسپولیس بوده ولی برای این تیم گلزنی هم کرده است ولی جزو نفراتی نبود که دایی آنها را به تیم بزرگسالان ببرد.

ارسلان مطهری هم دیگر بازیکنی بود که 5 روز در لباس پرسپولیس تمرین کرد و تصویر حضورش در لباس قرمز چن دروز پیش منتشر شد و با توضیحاتی از سوی این بازیکن همراه بود و او هم از نفرات دوره علی دایی بود که به این تیم راه پیدا نکرد.

شاید اگر دایی آن زمان روی خوش به این دو بازیکن نشان داده بود امروز به جای استقلال، از نفرات کلیدی تیم پرسپولیس بودند ولی به نوعی سرمربی وقت سرخپوشان آنها را به شکل غیر مستقیم به استقلال هدیه داد./ایلنا

ارسال نظرات
موضوعات روز