چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
پوست بدن نوزاد حساس و آسیب‌پذیر است و برای مراقبت از آن باید از محصولات مراقبتی پوست نوزاد مانند لوسیون استفاده کنید. در این مقاله از «درجه»، ۸ لوسیون بدن نوزاد که از نگاه والدین بهترین‌های بازار هستند، معرفی شده است.
کد خبر: ۴۱۹۵۰
استفاده از لوسیون‌های بدن نوزاد، بهترین روش نرم و لطیف نگهداشتن پوست حساس بدن نوزاد است. این محصولات، پوست کودک را مرطوب کرده و از آن مراقبت می‌کنند.

۱. لوسیون بدن نوزاد ارث‌ماما (Earth Mama)

این لوسیون بدن نوزاد، با ترکیبی از گیاه اسطوخودوس آرامش‌بخش غیرمصنوعی و وانیل گرم تهیه شده است و پوست نوزاد‌تان را نرم و لطیف می‌کند. رایحه خوش آن، اثرات آرام‌کننده‌ای دارد و البته آنقدر قوی نیست که آزاردهنده باشد. برای معطر کردن این لوسیون از مواد گیاهی و ارگانیک استفاده شده است و آن از خطر ابتلا به حساسیت‌های پوستی نوزادان تا حد بسیار زیادی می‌کاهد. البته این لوسیون برای نوزادانی که پوست بسیار حساسی دارند و به آکنه مبتلا هستند، مناسب نیست.

لوسیون بدن «ارث‌ماما» حاوی آلوئه‌وراست و علاوه بر مراقبت از پوست نوزاد، آن را نرم و لطیف می‌کند. البته قیمت این لوسین بسیار بالاست و پیشنهاد می‌کنیم دیگر محصولاتی که معرفی کردیم را هم ببینید.

مزایامعایب
تهیه‌شده از مواد ارگانیک و غیرشیمیاییمضر برای نوزادان مبتلا به آکنه
بوی خوش ملایممضر برای پوست‌های بسیار حساس


قیمت نهایی این لوسیون ۹۸۰هزار تومان است و آن از خریداران خود، از ۵ ستاره، ۴,۵ ستاره کسب کرده است.

۲. لوسیون بدن نوزاد اوسرین (Eucerin)

اوسرین یکی از بهترین لوسیون‌های مورد تایید متخصصان پوست اطفال است. برای تولید آن، از فرمول ملایمی استفاده شده که برای پوست لطیف نوزاد عالی است. این لوسیون بدن نوزاد نه‌تنها می‌تواند پوست را نرم و منعطف کند، بلکه جوش، آکنه، خارش، قرمزی و خشکی پوست را هم برطرف می‌کند.

این لوسیون مناسب کودکان مبتلا به اگزما هم هست. فرمول خاص آن، پوست نوزاد را به‌خوبی مرطوب و آبرسانی می‌کند و می‌تواند اگزمای نوزاد را رفع کند. در ضمن لوسیون اوسرین حاوی پرو ویتامین B5 (پنتنول) است که به اعماق پوست نفوذ کرده و پوست را به‌خوبی مرطوب می‌کند.

مزایامعایب
بهترین لوسیون برای درمان اگزماغلظت کم لوسیون (از نگاه برخی از والدین)
بدون بو
هایپوآلرژنیک
تایید شده از سوی متخصصان پوست اطفال

این محصول خیلی ارزان نیست اما گران هم نیست و می‌توانید از پس هزینه‌های آن برآیید. قیمت این لوسیون، ۱۶۸هزار تومان است و توانسته از خریداران دیجی‌کالا، از ۵ ستاره، ۴,۴ ستاره دریافت کند.


۳. لوسیون بدن نوزاد جانسون (Johnson)

پوست نوزاد معمولا به سمت خشک شدن متمایل است و با استفاده از لوسیون جانسون می‌توانید جلوی خشکی، خارش و ترک برداشتن پوست او را بگیرید. این لوسیون، یکی از قدیمی‌ترین لوسیون‌های بدن نوزاد است که همچنان طرفدارهای بسیاری دارد. ملایم است و پوست لطیف نوزادتان را آزار نمی‌دهد.

لوسیون جانسون که بر پایه آب است، بدن نوزاد را به‌خوبی آبرسانی کرده و آن را ۲۴ ساعته مرطوب نگه می‌دارد. همچنین این لوسیون حاوی روغن معدنی غیرکمدوژنیک است. مواد غیرکمدوژنیک، از آن دسته موادی هستند که روزنه‌های پوستی را نمی‌بندند. بنابراین این لوسیون حتی برای نوزادانی که به آکنه نوزادی مبتلا هستند هم مناسب است.

فرمولاسیون لوسیون بدن جانسون هایپوآلرژنیک است. به موادی هایپوآلرژنیک گفته می‌شود که کمتر از حد طبیعی حساسیت‌زا باشند. بنابراین آن را برای نوزادان حساس هم می‌توان به‌کار برد.

مزایامعایب
مقرون به صرفه غیرارگانیک
غیرکمدوژنیکمعطر (که برای برخی از نوزادان مناسب نیست)
هایپوآلرژنیک

این لوسیون با قیمت ۱۹هزار تومان به فروش می‌رسد و از خریداران خود در دیجی‌کالا توانسته از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره را به خود اختصاص دهد.

۴. لوسیون بدن نوزاد موستلا (Mustela)

این لوسیون، یکی از پرفروش‌هاست و طرفداران بسیاری دارد. می‌تواند پوست ظریف نوزاد را مرطوب کند و جلوی ابتلای نوزاد به خشکی و مشکلات دیگر پوستی را بگیرد. ترکیبات این لوسیون از مواد هایپوآلرژنیک است. به همین دلیل از این لوسیون می‌توان با خیال راحت برای تمام نوزادان، حتی نوزادانی که به حساسیت مبتلا هستند، استفاده کرد.

این لوسیون هم فاقد چربی و برای نوزادان تازه‌ متولد شده و البته نوپاها ایده‌آل است. فرمولاسیون این لوسیون از مواد ۹۷ درصد گیاهی، از جمله روغن آفتابگردان، روغن بادام شیرین، کره شی، ویتامین E و ویتامین F، تشکیل شده است.

منظور از ویتامین F، دو نوع اسید چرب ضروری آلفا لینولنیک اسید (از خانواده اسیدهای چرب امگا۳) و اسید لینولئیک (از خانواده اسیدهای چرب امگا۶) است. این اسیدهای چرب، پوست بدن را لطیف و سالم نگه می‌دارند.

در ضمن این لوسیون بدن حاوی آووکادوست و موجب نرمی و رطوبت پوست می‌شود. لوسیون موستلا عاری از مواد مضر نگهدارنده پاربن، فتالات و فنوکسی‌اتانول است.

مزایامعایب
فرمولاسیون طبیعی بسیار گران
عاری از مواد نگهدارنده مضر
درمان‌کننده سریع حساسیت‌های پوستی

این لوسیون ۱۷۵هزار تومان قیمت دارد که کمی گران است. همچنین از نگاه خریداران دیجی‌کالا، از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره کسب کرده است.

۵. لوسیون بدن نوزاد چیکو (Chicco)

لوسیون بدن نوزاد چیکو حاوی موادی چون شیر بادام شیرین و همچنین مواد نرم‌کننده‌ای است که موجب نرم و لطیف شدن پوست بدن نوزاد می‌شود. فرمولی که برای تولید این لوسیون استفاده شده، پوست کودک را بدون اینکه چرب کند، منعطف نگه‌ می‌دارد.

فاقد مواد مضر پارابن، رنگ‌ها و الکل است. همچنین این لوسیون بدن از مواد هایپوآلرژنیک تولید شده و مورد تایید متخصصان پوست است.

همچنین این لوسیون حاوی ویتامین‌E و اسیدهای چرب امگا۳ و برای پوست‌های خشک ایده‌آل است.

مزایامعایب
عالی برای نوزادان تازه متولد شده رایحه تند
بدون الکل و پارابن و مواد رنگیوجود پروپیلین گلیکول (که برای پوست نگران‌کننده است)

لوسیون بدن چیکو از ۳۹ تا ۴۸هزار تومان قیمت دارد. این محصول از خریداران خود توانسته از ۵ ستاره، ۴ ستاره به‌ دست آورد.

۶. لوسیون بدن نوزاد سانوسان (Sanosan)

این لوسیون یکی از بهترین لوسیون‌های بدن نوزاد است که پس از حمام دادن نوزاد می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین جلوی خشک و زبر شدن پوست بدن نوزاد را می‌گیرد و آن را نرم و لطیف نگه ‌می‌دارد.

لوسیون سانوسان با استفاده از مواد طبیعی و غیرشیمیایی تولید و با دقت بسیاری به وسیله کارشناسان پوست بررسی شده است. فاقد پارابن است و نگهدارنده ندارد.

این لوسیون برای انواع پوست‌ها مناسب است و می‌تواند پوست بدن نوزاد را کاملا مرطوب نگه دارد. در ضمن حتی جوش و آکنه احتمالی پوست نوزاد را درمان می‌کند.

مزایامعایب
هایپوآلرژنیکقیمت بالا
عاری از روغن پارافین
بدون مواد رنگی
حاوی روغن زیتون
بدون بو

این لوسیون بدن در مقایسه با لوسیون‌های دیگر ارزان‌تر است اما باز هم برخی از والدین آن را گران می‌دانند. این محصول در دیجی‌کالا ۶۵هزار تومان قیمت دارد. در ضمن سانوسان از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره از خریداران دریافت کرده است.

۷. لوسیون بدن نوزاد برتز بیز (Burt’s Bees)

لوسیون بدن نوزاد برتز بیز که به وسیله پزشکان اطفال تایید شده است، مبتنی بر آب و حاوی ۹۸,۶ درصد مواد طبیعی بوده و بهترین لوسیون برای بدن نوزاد است.

این لوسیون ۲۴ ساعته است و مجبور نیستید، در روز بارها آن را تمدید کنید. لوسیون بدن برتز بیز عاری از مواد پارابن، فتالات و وازلین است. از آنجایی‌که این لوسیون از مواد طبیعی گرفته شده است، پوست بدن نوزاد را به حساسیت مبتلا نمی‌کند.

مزایا معایب
تولید شده از مواد طبیعیمعطر
مرطوب‌کننده ۲۴ ساعته
فاقد مواد نگهدارنده حاوی فرمالدئيد
مورد تایید پزشکان اطفال

این لوسیون که از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره گرفته است، حدود ۴۰۰‌هزار تومان قیمت دارد.

۸. لوسیون بدن نوزاد آوینو (Aveeno)

این لوسیون بدن نوزاد، مرطوب‌کننده‌ای ۲۴ ساعته است و مناسب نوزادانی است که پوست حساسی دارند. فرمول تولید این لوسیون، ترکیبی از جوی دوسر کلوئیدی و ماده شیمیایی دایمتیکون (dimethicone) است. با این لوسیون که چرب نیست، می‌توانید پوست ظریف نوزادتان را نرم و مرطوب کنید.

این لوسیون بدون بو و رایحه است و برای مصرف روزانه نوزاد، ایده‌آل است. همچنین لوسیون آوینو می‌تواند جوش‌های پوستی نوزاد را به‌ شکل موثری برطرف کند.

این محصول که فاقد عصاره‌های دانه‌ها و آجیل‌های مختلف و محصولات لبنی می‌تواند روی هر پوست حساسی، بدون تولید حساسیت استفاده شود.

در ضمن این محصول الکل یا مواد سمی مضر دیگر ندارد و از مواد کاملا طبیعی درست شده است و به همین دلیل بدون شک به یکی بهترین لوسیون‌های بدن نوزاد در بازار تبدیل شده است.

مزایامعایب
محافظ پوست حساسقیمت بسیار گران
مخصوص نوزادان
دارای فرمولاسیون طبیعی
فاقد چربی

این محصول گران است و با قیمت حدود ۴۰۰‌هزار تومان به فروش می‌رسد. در ضمن آن از خریداران آمازون، از ۵ ستاره، ۳ ستاره کسب کرده است.

کلام آخر

با استفاده از لوسیون مناسب پوست نوزاد‌تان می‌توانید از سلامتی پوست او مطمئن شوید. اگر تجربه‌‌ای در زمینه لوسیون‌های بدن نوزاد دارید، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید./ درجه

ارسال نظرات
موضوعات روز