پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
این روزها همه درگیر ورود ویروس کرونا به کشور و همه گیر شدن آن بوده و به نوعی به دنبال حفاظت از خود و خانواده‌مان در مقابل این ویروس خطرناک هستیم.
کد خبر: ۴۱۹۶۶
تیتر20- چه بسا که برخی از مردم به این باور نرسیده‌اند که خطر جدی، سلامت و جان خود و عزیزانشان را هدف گرفته و  رعایت اصول را انجام نمی‌دهند. خانه‌نشینی برای هر فردی که همیشه کارهای زیادی را در فضای بیرون از خانه انجام می‌داده و به گردش عادت دارد سخت است.

اما همه این‌ها دلیل بر این نیست که راهی برای لذت بردن از خانه‌نشینی در این مدت وجود نداشته باشد. روش‌های بسیار زیادی برای سرگرمی وجود دارد که به شما کمک می‌کند مدتی برای قرنطینه همگانی در خانه بمانید و تحمل شرایط برایتان آسان‌تر باشد. می‌توانید بازی‌های کامپیوتری انجام بدهید. به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید. کارهای‌تان را تا حد ممکن در خانه انجام دهید.

فیلم جنگی و پرهیجان 1917 (2019)

این فیلم در ژانر درام و جنگی و با کارگردانی سم مندس، در سال 2019 اکران شده است. این فیلم روایتی از جنگ جهانی اول است. دو سرباز در حال تلاش برای مأموریتی سخت و غیرممکن هستند که جان نیروهای هزار نفری را نجات دهند. در همین حین باید به مناطقی که دشمن در آن‌جا قرار دارد نفوذ کنند. آن‌ها باید پیام آتش‌بس را به نیروهای دیگر برسانند تا از اتفاقات وحشتناک  در حال وقوع جلوگیری کنند. دیدن این فیلم نیازمند دوبله‌ای عالی است که در گپ فیلم بهترین آن وجود دارد.

فیلم جنایی بروکلین بی مادر (Motherless Brooklyn 2019)

این فیلم در ژانر جنایی و درام با کارگردانی ادوارد نورتون در سال 2019 به روی پرده رفت. موضوع اصلی این فیلم کارآگاهی به نام «لیونل اسروک» است که بسیار شخصیت گوشه‌گیر و تنهایی دارد. او از بیماری به نام سندروم توره رنج می‌برد. این بیماری باعث بروز رفتارها و کلماتی از او می‌شود که زندگی در میان مردم برای او طاقت‌فرسا کرده است. او می‌خواهد معمای قتل استاد خود که تنها دوستش نیز بوده را حل کند. او چند سرنخ دارد و از آن‌ها در این جهت کمک می‌گیرد.

فیلم تأثیرگذار داستان ازدواج (Marriage Story 2019)

این فیلم در ژانر کمدی و درام توسط نوآ بامباک در سال 2019 به نمایش درآمده است. داستان این فیلم تأثیرگذار در ارتباط با مردی کارگردان و همسر بازیگر او است که در برحه‌ای از زندگی تصمیم به طلاق و جدایی می‌گیرند. این دو که در ظاهر زندگی عالی و پر از احترامی را تجربه می‌کنند، در باطن از کمبودهای بسیار زیادی رنج می‌برند. در نهایت این کمبودهای عاطفی به تصمیم برای جدایی آن‌ها ختم می‌شود. در جریان طلاق اتفاقات زیادی پیش می‌آید که روند فیلم را جذاب‌تر می‌کند. گپ فیلم با دوبله خاصی که روی این فیلم قرار داده جذابیت آن را دوچندان کرده است.

فیلم روایتی و هیجان‌انگیز خنجرهای کشیده (Knives Out 2019)

این فیلم در ژانر کمدی، جنایی و درام به کارگردانی ریان جانسون در سال 2019 به اکران رسید. فیلم خنجرهای کشیده روایت نویسنده‌ای ثروتمند با مرگی مشکوک است. پس از این اتفاق خانواده بزرگ او که هر کدام سهمی از ثروت او می‌خواستند، باید از پس بازجویی‌های کارگاهی سمج برآیند. این داستان معمایی، بیننده را به این فکر وا می‌دارد که کدام یک از فرزندان او یا خدمه مورد اعتمادش می‌توانند در این مرگ ناگهانی دخالتی داشته باشند. ذهن بیننده در هر لحظه به سمت یک شخص کشیده می‌شود و تشخیص این که داستان از چه قرار است را سخت می‌کند. این فیلم پرهیجان با دوبله اختصاصی گپ فیلم، آماده تماشا برای شما عزیزان است.

انیمیشن پرمعمای جاسوسان نامحسوس (Spies in Disguise 2019)

این انیمیشن که اکشن و ماجراجویانه است در سال 2019 اکران شد. در این انیمیشن بهترین جاسوس در دنیا نشان داده می‌شود که طی اتفاقاتی به یک کبوتر تبدیل می‌شود. در همین حین او در موقعیتی قرار می‌گیرد که باید دنیا را نجات دهد. او چاره‌ای جز این ندارد که به یک افسر اطلاعاتی بسیار دست و پا چلفتی اعتماد کرده و امور مهم را به او بسپارد. داستان این انیمیشن علمی‌تخیلی، در کنار دوبله اختصاصی گپ فیلم شما را تا انتها پای صفحه تلویزیون می‌نشاند. به خصوص این کارتون برای هر رده سنی مناسب است.

شاید خیلی از ما به دلیل این که دوبله فیلم‌ها حرفه‌ای انجام نمی‌شود، علاقه‌ای به فیلم دوبله نشان ندهیم. اما گپ فیلم با دوبله اختصاصی، مجموعه‌ای از برترین فیلم‌ها را در اختیار علاقه‌مندان آن‌ها می‌گذارد. مطمئناً با یک بار تماشا به حرفه‌ای بودن عوامل این مجموعه در ارائه فیلم پی خواهید برد. /ایسنا

ارسال نظرات
موضوعات روز