پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
در این سال ها کم نبودند بازیکنانی که در تیم های پایه باشگاه رقیب حضور داشتند و یا برای تست دادن در تمرینات هر دوتیم حاضر شدند تا بالاخره تیرشان به هدف بخورد و فرقی نداشته آن هدف استقلال باشد یا پرسپولیس.
کد خبر: ۴۲۰۵۶
تیتر20- ارسلان مطهری مهاجم استقلال تهران در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد که از بچگی عاشق استقلال بوده و آرزویش این بوده که با پیراهن استقلال به میدان برود. اما مدتی از این گفت و گو نگذشته بود که عکسی از دوران جوانی مطهری در تمرینات پرسپولیس منتشر شد. در این سال ها کم نبودند بازیکنانی که حرفشان با ادعایشان کاملا مغایر بوده و به عشق شهرت حاضر بوده اند برای تیم رقیب نیز به میدان بروند.

احمدرضا عابدزاده که در استقلال رشد کرده و به تیم ملی رسیده بود پس از اینکه باشگاه پرسپولیس تمام هزینه های جراحی او را داد حاضر شد برای پرسپولیس به میان برود، دقیقا ممید نامجو مطلق نیز با همین شیوه توسط عابدینی به خدمت گرفته شد. مهدی هاشمی نسب که همیشه در مصاحبه هایش عشق به پرسپولیس را عنوان می‌کرد در چرخشی ۱۸۰‪ درجه ای به بهانه اختلاف با علی پروین به استقلال پیوست اما قطعا آن ۱۰۰‪ میلیون تومانی که فتح‌الله‌زاده به او تقدیم کرد در این جابه جایی بی تاثیر نبود.

اما دو مثال جالب دیگر وجود دارد، علی انصاریان و علیرضا نیکبخت، نیکبخت به دلیل اختلافش با قلعه نویی در اقدانی عجیب به پرسپولیس پیوست و با پیراهن پرسپولیس در دربی به تیم سابقش گل هم زد. او به پرسپولیس و افشین قطبی برای رسیدن به عنوان قهرمانی کمک کرد و یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان پرسپولیس در راه رسیدن به دومین قهرمانی این تیم در لیگ برتر بود. وی که در جشن قهرمانی خود را پرسپولیسی متعصب معرفی می‌کرد در سال های پایانی خود دوباره به استقلال بازگشت و اکنون نیز خود را یک استقلالی می‌داند. علی انصاریان نیز به دلیل اختلاف با عباس انصاری فرد و آری هان مربی وقت پرسپولیس در اقدامی جنجالی راهی استقلال شد. او که به مرد بخیه نزد هواداران پرسپولیس معروف بود پس از پایان دوران فوتبالش همچنان از پرسپولیس حمایت کرده و خود را یک پرسپولیسی دو آتشه نشان می‌دهد.

در این سال ها کم نبودند بازیکنانی که در تیم های پایه باشگاه رقیب حضور داشتند و یا برای تست دادن در تمرینات هر دوتیم حاضر شدند تا بالاخره تیرشان به هدف بخورد و فرقی نداشته آن هدف استقلال باشد یا پرسپولیس. محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن ملی پوش کشورمان در دوران جوانی بازیکن پرسپولیس بود اما پس از حضورش در ملوان برای گذراندن خدمت سربازی به یک باره با استقلال قرارداد امضا کرد و مصاحبه هایی علیه تیم سابق خود انجام داد. اما اینجا پایان کار نبود و پس از مصدومیت شدید از استقلال کنار گذاشته شد و پس از گذراندن دوران نقاهت به تیم ماشین سازی پیوست. در آنجا با توجه به عملکرد خوبش توسط کیروش به تیم ملی دعوت شد، با وجود کم میلی هواداران این بازیکن در چرخشی دوباره به پرسپولیس پیوست و اعلام کرد که هرگز دوست ندارد نامی از استقلال برد. با این حال او هرگز به اندازه سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده نزد هواداران پرسپولیس محبوب نیست.

خسرو حیدری بازیکنی بود که کار خود را از تیم جوانان پرسپولیس آغاز کرد ولی بعدها به استقلال پیوست و به اسطوره های این تیم تبدیل شد. محمد انصاری مدافع فعلی پرسپولیس که به صورت تستی توسط برانکو در پرسپولیس پذیرفته شد قبل از آن در تست های استقلال نیز شرکت کرده بود. این ها نمونه هایی از بازیکنانی بودند که حاضر به بازی برای تیم رقیب شدند و ارسلان مطهری نیز آخرین نمونه این دست بازیکنان است و قطعا آخرین آنها نخواهد بود. در آخر باید متذکر شویم که قضاوت در این زمینه از عهده ی ما خارج است و معلوم نیست اگر خود ما جای این بازیکنان بودیم پول و شهرت را انتخاب می‌کردیم یا عشق بچگی را؟! تماشاچی/ خبرگزاری فوتبال ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز