جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
حتی بحران زده ترین پرسپولیس دهه اخیر نیز در ماه فروردین عملکرد خوبی داشت و این بار هم قرمزها امیدوار به یک نتیجه درخشان در نوروز بودند اما کرونا، مانع از آن شد.
کد خبر: ۴۲۰۶۶
تیتر20- وقتی سازمان لیگ برنامه جدید لیگ را اعلام کرد، پرسپولیسی‌ها خود را برای سه مسابقه حساس و سرنوشت ساز در فروردین آماده کردند؛ ابتدا برابر پیکان، سپس مقابل شاهین و دست آخر هم جدال با ماشین سازی در تبریز. این سه مسابقه بازی هایی هستند که ممکن است سرنوشت لیگ را تعیین کنند. پرسپولیس در فاصله ۹ هفته تا پایان، ۱۰ امتیاز از نزدیک ترین رقیب خود جلوتر است و اگر سه تقابل با تیم های ته جدولی را به نفع خود خاتمه دهد، بدون تردید شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت.

اگرچه شاهین و پیکان رقابت سختی برای بقا دارند و به این سادگی ها تسلیم نخواهند شد، اما شکی نیست که روی کاغذ، کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگینی می‌کند. برد در این سه مسابقه، سرخ ها را در ابتدای اردیبهشت می‌توانست با قاطعیت بیشتری هم در صدر نگه دارد چرا که رقبا تقابل های سخت تری در پیش داشتند.

اما به هر حال سه بازی فروردین به دلیل کرونا لغو شد تا آینده لیگ مبهم تر شود. فارغ از توانایی تیم ها روی کاغذ، پرسپولیس از نظر تاریخی نیز همیشه شروع خوبی در ابتدای سال داشته است؛ نگاه نزدیک دربی سال پیش را نشان می‌دهد و نگاه دورتر برد شش بر یک مقابل الشباب را. اما در این بین موفقیت های دیگری هم بوده‌اند.

پرسپولیس سال پیش ۴ برد متوالی را در فروردین مقابل استقلال، سایپا، الاهلی و پیکان رقم زد اما طرفداران این تیم نوروز ۹۱ را شیرین ترین عید خود می‌دانند.

قرمزها در لیگ پانزدهم با برد ۴-۲ مقابل استقلال در روز بیستم فروردین، بهترین برد خود در دربی پس از انقلاب را رقم زدند و همچنین برای اولین بار با هدایت برانکو ایوانکوویچ به صدر جدول صعود کردند.

یک سال پس از آن، پرسپولیس در روز سی ام فروردین ماه با چهار گل پدیده را در هم کوبید و جشن قهرمانی اش را برگزار کرد. درست مثل همان اتفاقی که یک سال بعد در مشهد رخ داد و شاگردان ایوانکوویچ با برد یک گل برابر همان پدیده، تکرار قهرمانی اش را مسجل کرد.

پرسپولیس سال پیش ۴ برد متوالی را در فروردین مقابل استقلال، سایپا، الاهلی و پیکان رقم زد اما طرفداران این تیم نوروز ۹۱ را شیرین ترین عید خود می‌دانند. جایی که در روز دوم فروردین با هت‌تریک ایمون زاید و گل های علی کریمی، غلام رضا رضایی و امیرحسین فشنگچی الشباب را گلباران کردند.

حالا پس از تعطیلی فروردین ماه، آیا پرسپولیس در ادامه بهار، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ و جام حذفی می‌شود؟/خبرگزاری فوتبال ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز