جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کرم دورچشم و ضد چروک‌های طبیعی و گیاهی را به راحتی می‌توانید در خانه تهیه کنید.
کد خبر: ۴۲۰۶۹
تیتر20- شاید کمی زحمت داشته باشد، اما با خیالی آسوده بدون هیچ دلهره‌ای از عوارض مواد شیمیایی موجود در کرم‌های صنعتی می‌توانید از کرم دور چشم خانگی خود استفاده کنید.

کرم دور چشم گیاهی آلوئه ورا و عسل

 نصف قاشق غذاخوری عسل

 نصف قاشق غذاخوری موم

 ده قطره عصاره آلوئه ورا

 ده قطره عصاره لیمو

 نصف فنجان برگ بابونه

برای تهیه کرم دورچشم گیاهی موم را با حرارت غیرمستقیم بخار آب درحال جوش ذوب کنید. برگهای بابونه خشک کرده را آسیاب کنید.و عسل را به ظرف محتوای موم اضافه کنید و هم بزنید. سپس بقیه مواد را به آن اضافه کنید و با حرارت ملایم اجاق گاز به مدت پنج دقیقه قرار دهید. این ترکیب را می توانید به مدت یک ماه در یخچال نگهداری کنید.

کرم دور چشم گیاهی و ضد چروک با روغن نارگیل و روغن جوانه گندم

برای درست کردن این کرم دور چشم، به مقدار مساوی روغن جوانه گندم و روغن نارگیل را با هم در یک ظرف ترکیب کرده و آن را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید تا جایی که این دو کاملا با هم مخلوط شوند.

احتیاجی به حرارت دادن طولانی مدت نیست. حالا منتظر بمانید تا این مخلوط کاملا خنک شود.بعد آن را در ظرفی تمیز بریزید و در یخچال را نگهداری کنید.

شبها و حتی روز می توانید این روغن را با نوک انگشت به حالت ضربه ای و آرام  دور چشم بزنید.با اینکار از پوست اطراف چشم خود به خوبی مراقبت کرده و جذابیت چهره شما سالهای سال حفظ میشود.

کرم دورچشم گیاهی روغن شترمرغ و روغن بادام

لانولین ۱۵ گرم

روغن بادام سی سی ۶۰

روغن جوجوبا سی سی ۶۰

روغن شترمرغ سی سی ۶۰

موم ورقی (موم زنبور عسل) ۵۰ گرم

عطر محمدی و یا اسانس رز مقداری

ابتدا لانولین و موم ورقی را داخل ظرف پیرکس ریخته و روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید پس از ذوب شدن لانولین، موم، روغن‌های معرفی شده و عطر محمدی یا اسانس رز را اضافه کرده و با هم مخلوط کنید پس از اینکه سرد شد کرم آماده است. از این کرم در محل کار، منزل و در زمان استراحت استفاده کنید حتی توصیه می‌شود هنگام خواب شب‌ها صورت و دور چشم را با کرم ماساژ داده و استراحت نمایید.

روغن نارگیل و روغن بادام شیرین

روغن نارگیل خالص به جهت مرطوب نمودن پوست و کاهش چین و چروک: 2/1 قاشق چایخوری

روغن ویتامین E که سرشار از آنتی اکسیدان است و موجب روشن تر شدن پوست دورچشم و کاهش خطوط آن می گردد. : 1 قاشق چایخوری ( می توانید از روغن داخل کپسول های ویتامین E استفاده نمایید، کپسول ها را با یک سوزن سوراخ کرده و روغن داخل آن ها را خارج نمایید.)

روغن بادام شیرین خالص که موجب روشنی و شفاف شدن پوست زیر چشم می شود: 2/1 قاشق چایخوری

کلیه مواد را ترکیب نمایید و در یک ظرف خالی تمیز بریزید. کرم دورچشم خانگیتان را در جای خنک نگداری نمایید.

صبح و شب این کرم را در زیر چشم خود استفاده کنید. این کرم برای چروک و خطوط دورچشم، تیرگی و کاهش پف زیر چشم مناسب می باشد.

مراقب باشید تا روغن ها داخل چشمتان نروند تا مبادا موجب تحریک چشم شوند./بیتوته
ارسال نظرات
موضوعات روز