جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
فتح الله زاده که در روزهای پایانی سال ۹۸ با استعفای خود از سمت سرپرستی استقلال شوک بزرگی به هواداران وارد کرد، از آرزوی خود برای شکل دادن یک شبکه تلویزیونی برای آبی‌ها خبر می‌دهد.
کد خبر: ۴۲۰۹۰
تیتر20- او همچنین با خنده گفت: مسی باید التماس کند تا به استقلال بیاید چرا ما باید همیشه التماس بازیکنان را بکنیم!
فتح الله زاده همچنین درباره جذب زلاتان برای استقلال گفت: نه، مغرور است بین ما دعوا می‌شود به درد ما نمی‌خورد.

مصاحبه با علی فتح الله زاده به عنوان فردی که سابقه چندین بار حضور در سمت مدیریت باشگاه استقلال را همیشه جذاب است. او البته بارها با صحبت‌های جالب توجه خود در خصوص این باشگاه ترند شده و در روزهای پایانی سال اما با کناره گیری از سمت سرپرستی باشگاه به دلیل بیماری هواداران این تیم را با شوک بزرگی مواجه کرد. لازم به ذکر است که البته این گفتگو در روزهای پیش از بیماری و استعفای او از سرپرستی باشگاه استقلال گرفته شده و او بعد از آن به دلیل شدت بیماری و مشکلاتی که داشت نتوانست پاسخگوی دوباره در خصوص این اتفاقات باشد.

سال ۹۸ برای شما چگونه گذشت؟

    نه چندان خوب و اصلا بهتر است بگویم که سال خوبی نبود. سیل و زلزله جان برخی از هموطنان را گرفت و زندگی آنها با مشکلات جدی رو‌به‌رو شد به خصوص شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی برایم سخت بود. در کل ۹۸ را دوست ندارم و چه خوب شد که تمام شد. در روزهای پایانی هم که با این ویروس همه را وارد شوک و نگرانی کرده و امیدوارم از این بحران هم بتوانیم عبور کنیم.

بزرگترین آرزوی شما برای باشگاه استقلال چیست و فکر می‌کنید بتوانید کمکی به آن کنید؟

    استقلال که در حالت طبیعی پرافتخارترین تیم ایران است و همان دو ستاره ای که دارد حسرت خیلی‌هاست. بیشتر باید کار زیرساختی برای باشگاه شود و الان واقعا دوست دارم یک شبکه تلویزیونی برای این باشگاه و هوادارانش راه اندازی کنم.

اگر تا آخر عمر یک سن ثابت داشته باشید انتخاب شما کدام سن است؟

    ۴۰ سالگی. چون می‌توانم همچنان کارهای خودم را بدون کمک کسی انجام دهم بدون آنکه مریض باشم. آن روزها واقعا فوق العاده بود و البته دیگر حسرت خوردن به درد نمی‌خورد و باید تلاش کرد و از تجربیات سود برد.

اگر توانایی این را داشتید که ذهن افراد را بخوانید از آن چه استفاده‌ای می‌کردید؟

    نه واقعا دوست نداشتم. زیرا آن زمان از دیدن برخی چیزها دیوانه می‌شدم. آدم‌ها افراد عجیبی هستند و باید بگذاریم به همان شکل ناشناخته و شاید بهتر بگویم همانطور که شخصیت‌شان برای ما آشناست شناخته شوند و به این شکل واقعا ذهنیت واقعی آنها را بدانیم خیلی بد است.

آرزوی بزرگ تان در سال ۹۹ چه خواهد بود؟

    آرزو دارم در تمام دنیا جنگی نباشد، انسان‌ها عاقل‌تر شوند از نعمات خدا لذت ببرند به جای اینکه همدیگر را بکشند. آرزوی دیگرم این است که شر این ویروس هر چه زودتر کنده شود و مردم بدون نگرانی به کارهای خود مشغول شوند.

یکی از وعده‌های عجیب‌تان این بود که لیونل مسی رو به استقلال می‌آورید. واقعا بر چه اساسی این حرف را زده‌اید؟

    هنوز ۳۷ سالش نشده است به این سن برسد قطعا می‌آورمش. مسی باید التماس کند تا به استقلال بیاید چرا ما باید همیشه التماس بازیکنان را بکنیم (خنده). البته بازیکنان خودمان هیچ چیزی از مسی و رونالدو و بزرگتر از آنها هم کم ندارند و فقط باید به این بچه‌ها رسید و کمک کرد تا امکانات لازم برای موفقیت فراهم شود.

زلاتان را نمی‌آورید ؟ ۳۸ سال سن دارد و الان در روزهای پایانی فوتبال قرار دارد.

    نه، مغرور است بین ما دعوا می‌شود به درد ما نمی‌خورد. بازیکنی می‌خواهم که بداند شان او هر چه باشد از استقلال پایین‌تر است و او باید برای این لوگو و پیراهن بجنگد!/ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز