شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
تیتر20 گزارش می دهد:
چرم مشهد امسال با عطر و رایحه سازمانی پذیرای مشتریان در تمام فروشگاه های سراسر کشور خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۱۷۳
برند بزرگ چرم با عطر و رایحه سازمانی سال 99 را آغاز کرد/ مشارکت درفعالیت های هنری در برنامه های چرم مشهد
تیتر20 – امسال در راستای اجرای برنامه های شرکت چرم مشهد در حوزه برندینگ و مارکتینگ تمام فروشگاه‌های چرم مشهد دارای رایحه سازمانی چرم مشهد بوده و همه فروشگاه‌ها دارای عطر و رایحه یکسان خواهند بود که مشتریان همه جا این رایحه را به ذهن بسپارند و تجربه خوبی را داشته باشند .

بابک مصری، مدیر عامل برند چرم مشهد درباره برنامه های سال جدید این شرکت می گوید:  در سال 99 موسیقی اختصاصی شرکت چرم مشهد که توسط یک موسیقیدان مجرب و متخصص در زمینه موزیک سازمانی و فروشگاهی ساخته شده است، در فروشگاه‌های چرم پخش خواهد شد تا باز هم تجربه حضور مشتری در فضای فروشگاه را جذاب‌تر کنیم.

فعالیت های این شرکت در زمینه هنری و فرهنگی به اینجا ختم نمی شود و این شرکت در اقدامی جدید هنرمند جوان و خوش‌صدای کشور آقای فرزاد فرخ را به عنوان سفیر برند چرم مشهد معرفی کرده است.

همچنین اسپانسری چند کنسرت حمید هیراد خواننده جوان کشور را هم برعهده داشته است .

اما خبر جالب دیگر درباره کارهای فرهنگی این شرکت مشارکت و حمایت در ساخت یک فیلم سینمایی است که به گفته مدیرچرم مشهد قرار است در جشنواره فجر سال 99 اکران شود.
برند بزرگ چرم با عطر و رایحه سازمانی سال 99 را آغاز کرد/ مشارکت درفعالیت های هنری در برنامه های چرم مشهد

برند چرم مشهد فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در زمینهٔ تولید و طراحی و عرضه محصولات چرمی آغاز کرده و امروز  تولیدکننده بزرگ محصولات چرمی در کشور است.

 چرم مشهد یکی از معدود برندهای حوزه پوشاک در ایران است که تمامی مراحل تولید، از تولید چرم گرفته تا طراحی و دوخت محصولات و عرضه آن‌ها را در مجموعه خود انجام می‌دهد.

امروز مشتریان "چرم مشهد" می‌توانند به ۶۸ فروشگاه این برند در اقصی نقاط کشور مراجعه کرده و با کیفیت‌ترین محصولات چرمی را خریداری کنند.

از سال ۱۳۹۵، فعالیت‌های این برند بر اساس استراتژی‌های جدید برندینگ آغاز و در بخش‌های مختلف کاری پیگیری شد. یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این مجموعه در حوزه افتتاح شعب جدید و همچنین طراحی دکوراسیون فروشگاه‌های بر اساس هویت بصری یکپارچه و منسجم بود.


ارسال نظرات
موضوعات روز