جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
سرپرست سابق پرسپولیس در خصوص شکل جدایی اش از این تیم توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۴۲۱۸۱
تیتر20-محسن خلیلی سرپرست سابق تیم پرسپولیس که پس از تغییرات مدیریتی این باشگاه جای خود را به افشین پیروانی داد از همان زمان مشخص بود از این تصمیم راضی نیست و حالا در برنامه نوروز فوتبالی ابعاد جدیدی از این جابجایی را برای مخاطبین باز کرد که جالب توجه است. توضیحات خلیلی را در این خصوص می‌خوانید:

محسن خلیلی در ابتدای صحبت‌هایش در این خصوص گفت:جدایی من به نحوی بود که ما رفتیم ناهار. چون رابطه خوبی بین بازیکنان و کادرفنی بود، آقای کالدرون همیشه وقتی برنامه را با من می‌چید می‌گفت هر بازیکنی که دیر می‌آید یا هر چند روز یک بار برنامه تفریحی ناهار را بگذاریم. بعد از آن آقای انصاری فرد گفتند بیا باشگاه و من هم فکر کردم صحبت فنی یا درباره تیم است. رفتم آنجا گفتند یک سری اتفاقات است که باید تغییراتی انجام شود و حتی چایی روی میز را هم نگذاشتند بخورم، گفتند چایی را زودتر بخور ما با آقای کالدرون کار داریم که من حتی چایی را نخوردم و گفتم خیلی فورس ماژور است و خیلی ذوق و شوق دارند ایشان. من هم کشیدم کنار و صحبتی نکردم و حتی پیگیری هم نداشتم.

محسن خلیلی در ادامه با اشاره به رابطه خوبش با کالدرون گفت:من ارتباط خوبی با آقای کالدرون داشتم، همانطور که با آقای برانکو رابطه خوبی داشته و دارم. همیشه هم بایکدیگر صحبت می‌کنیم. با آقای قطبی و دایی و تمام مربیان دیگرم حتی آقای ذوالفقارنسب هم همینطور بود. تمام مربیان و مدیران عامل که باهم کار کردیم، ما فوتبالی هستیم و باید حال هم را بپرسیم. خیلی گفتند ما و آقای برانکو مشکلاتی داشتیم ولی اینطور نیست.

محسن خلیلی با اشاره به صحبت‌های انصاری‌فرد مبنی بر مخالفت کالدرون با حضور خودش گفت:صحبت آقای انصاری فرد خیلی جالب بود، ما ارتباط نزدیکی با آقای کالدرون داشتیم و ناهار و شام زیادی با ایشان و کمک هایشان خورده بودیم. یک بار به من زنگ زدند و گفتند می خواهند درباره مسئله ای صحبت کردند، گفتند حاضری یک ریسکی را تحمل کنی؟ گفت من یک سری تغییرات را می خواهم و کتبا به باشگاه و مدیرعامل و هیئت مدیره اعلام کردم که شما به سرکارت برگردی و من هم گفتم که مشکلی ندارم و قرارداد دارم و فسخ نشده و اگر بخواهی برمی‌گردم چون آنجا کار خودم بود. ایشان هم گفتند که من مصراً دوست دارم فلانی برگردد اما چون آقای پیروانی بودند من هیچ صحبتی انجام ندادم اما کتباً هست و نامه‌اش را هم به من فرستاد. نمی‌شود که در این صورت با من مشکلی داشته باشد یا ۱۶ بار این را بگوید!/ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز