پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
کاپیتان پیشین آبی پوشان با مثبت ارزیابی کردن تحولات اخیر این تیم گفت: همین که بعد از مدتها به جای سرپرست این باشگاه صاحب مدیرعامل شده، اتفاق خوبی است.
کد خبر: ۴۲۲۴۶
تیتر20- مهدی پاشازاده اظهار داشت:سعادتمند را از نزدیک نمی‌شناسم اما مطالب خوبی در باره او شنیدم و تصورم این است که او گزینه مناسبی برای این پست است.

وی اضافه کرد:البته باشگاه ما مدت زیادی بود فاقد مدیرعامل بود و به صورت سرپرستی اداره می‌شد و همین که بالاخره به جای سرپرست یک مدیرعامل کار را در دست می‌گیرد باید این را اتفاق خوبی دانست. به خصوص که این مدیرعامل از بدنه وزارت ورزش است و می‌توان امیدوار بود با حضور او بسیاری از مشکلات حل شود.

کاپیتان پیشین آبی پوشان با مثبت ارزیابی کردن این تغییرات ادامه داد:البته در این روزها که فوتبال در دنیا تعطیل است، نمی‌توان قضاوت دقیقی در مورد این تحولات داشت اما باید خوشبینانه نگاه کرد و به آینده امیدوار بود.

پاشازاده تصریح کرد:امیدوارم حالا که هم مدیرعامل مشخص شده و هم تیم دارای یک سرمربی جوان، با انگیزه و از خانواده استقلال است، همه هواداران و پیشکسوتان هم پشت تیم باشند و هوای آن را داشته باشند تا بتوان آینده‌ای روشن برای آن ترسیم کرد./خبرگزاری فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز