جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
معرفی 10 شغل برتر جهان در سال 2020 مبحث مورد بحث این مقاله است. به همین منظور برای آشنا شدن با آن‌ها و دنبال کردن هدفی مشخص، تا انتها با مجموعه آی اس یار همراه باشید
کد خبر: ۴۲۲۵۲
تیتر20- شغل‌هایی در جهان وجود دارند که به خاطر حرفه و تخصصی که دارند در میان 10 شغل برتر جهان قرار گرفته‌اند. به همین علت قصد داریم شما را با این تخصص‌ها آشنا کنیم.

بدون شک یکی از برترین شغل هایی که می توانید در آن به فعالیت بپردازید و درآمد خوبی نیز از آن کسب کنید، ترجمه است. هر روزه نیاز افراد به خصوص دانشجویان به ترجمه مقاله افزایش پیدا می کند. به همین علت برای اینکه بتوانند از یک ترجمه بسیار ویژه بهره مند شوند، آن را به دست یک مترجم حرفه ای می سپارند. به همین علت اگر شما نیز تسلط کامل به زبان انگلیسی دارید و از تمام استانداردهای ترجمه کردن آشنایی دارید، می توانید به دنبال این کار باشید.

امروزه سایت های آنلاین بسیاری وجود دارند که کار ترجمه مقاله تخصصی آنلاین را انجام می دهند. به همین دلیل با عضویت در این گونه سایت ها می توانید روزانه کارهای مختلفی را پذیرش کنید و با عملکرد عالی و فوق العاده ای که دارید، یک سابقه کار ویژه را برای خود دست و پا کنید.

همچنین اگر تسلط کاملی بر روی این موضوع دارید، می توانید به عنوان مترجم های همزمان در کنفرانس ها و همایش ها فعالیت کنید. مترجمی نیز زیر عنوانی از شغل ترجمه است.

البته برای اینکه بتوانید یک مترجم حرفه ای و متخصص شوید، نیاز است تا دوره های مربوط به آن را بگذرانید و با مطالعه هایی که در این باره دارید، سطح علمی خود را افزایش دهید. با به کار بردن استانداردهای موجود و نکات برتر قادر خواهید بود تا یک ترجمه عالی و قوی را به کاربر خود تحویل دهید.

همچنین اگر کارفرمای شما رضایت کامل از کار شما را داشت، پروژه های بعدی خود را نیز به شما خواهد سپرد.

موفق شدن در این حرفه تنها بستگی به پشتکار و تخصص شما دارد. هر اندازه تخصص شما بیشتر باشد، به همان اندازه نیز شانس موفقیت افزایش پیدا خواهد کرد.

معرفی برتر بودن این حرفه به دلیل آمارهایی است که توسط کارشناسان مختلف تخمین زده شده اند و برای این آمارها، پارامترهای خاصی را در نظر گرفته اند و سپس آن ها را بررسی نموده اند. البته تحقیقات میدانی نیز در این باره انجام گرفته شده است.

از آن جایی که تقاضا برای کار ترجمه بسیار است، نیازمند تعدد در مترجم ها است. کارهای ترجمه می تواند شامل ترجمه متون مختلف، انواع مقاله های تخصصی، فایل های چند رسانه ای همانند صداها و ویدیوها، کتاب و وب سایت های مختلف باشد.

آی اس یار نیز با داشتن سال ها سابقه در زمینه ترجمه آنلاین توانسته خود را در بین برترین سایت های ترجمه قرار دهد.

2. برنامه نویس نرم افزار

یکی دیگر از برترین شغل های پر درآمد در سال 2020 مربوط به برنامه نویسی نرم افزارهای مختلف و توسعه دهندگان اپلیکیشن  های مختلف است. از آن جایی که انسان یک زندگی مدرن و سرشار از تکنولوژی و فناوری را دنبال می کند، به همین علت نیاز او به انواع نرم افزارها و اپلیکیشن های کامپیوتری و تلفن همراه افزایش پیدا می کند. وجود این نرم افزارها در زندگی روتین و روزمره هر فردی کاربرد بسیار دارد. از این رو برنامه نویس های مختلفی وجود دارند که با طراحی اپلیکیشن های متفاوت سعی در برآورده نمودن نیازهای مختلف دارند. به همین علت کارشناسان مربوطه این شغل را در بین 10 مورد برتر قرار داده است.

3. جراح زیبایی

یکی از مواردی که امروزه از تقاضای بسیار بالایی برخوردار بوده، جراحی هایی است که مربوط به زیبایی می باشد. زیرا زیبا دیده شدن، چیزی است که هر شخصی خواستار آن می باشد. به همین علت اگر شما در حیطه جراحی زیبایی فعالیت می کنید و در کار خود نیز تخصص کامل دارید، بدون شک می توانید درآمد بسیار خوبی از آن کسب کنید.

البته شاید گفتن این نکته برای شما جالب باشد که ایران برترین جراحان زیبایی را دارد. به همین علت افرادی که در سایر کشورها اقامت دارند، به ایران برای انجام تغییرات فیزیکی در صورتشان مراجه می کنند.

4. بازیگری

رویای بازیگر شدن در ذهن افرادی که به این شغل علاقه دارند، همواره می درخشد. زیرا هر فردی دوست دارد که توسط دیگران شناخته شوند. به همین علت است که امروزه ستاره های بسیار بزرگی در دنیای فیلم ها و سریال ها برای مردم شناخته شده اند و به خاطر همین مشهوریت است که آن ها در قبال هر قرارداد خود مبالغ چشم گیری را دریافت می کنند. پس کارشناسان با بررسی پارامترهای مورد نیاز، بازیگری را به عنوان یکی از مشاغل برتر معرفی کرده اند.

5. دندان پزشکی

حتما تا به حال لطیفه هایی در رابطه با دندان پزشکی شنیده اید و بحث 32 دندان در آن مشهود است ولی گاهی اوقات دنیای جوک ها و لطیفه ها تبدیل به واقعیت می شوند. دندان یکی از مواردی است که در زیبایی نقش بسیاری را دارد. به همین علت است که افراد به فکر بازسازی آن هستند، باید مبالغ بالایی را برای آن بپردازند.

از این رو دندان پزشکی تبدیل تبدیل به یکی از مشاغل پردرآمد شده است و اگر در این زمینه به خوبی عمل کنید، بیماران شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

6. پرستاری

پرستاری یکی از مشاغل برتری بوده است که درآمد آن در کشورهای خارجی بیشتر از درآمد پزشکان بوده است. زیرا آن ها برای اینکه بتوانند به فعالیت خود بپردازند، مستلزم داشتن دانش علمی در اکثریت زمینه های پزشکی است.

همچنین به دلیل اینکه افراد بسیاری وجود دارند که نیاز به مراقبت های درمانی دارند، پرستاران نقش مهمی را ایفا می کنند. از این رو آن را بین شغل های برتر جهان قرار می دهندد.

7. پزشکان متخصص

همانقدر که بتوانید بیشتر تلاش کنید، به همان اندازه نیز مزد زحمات خود را دریافت خواهید کرد. پزشکان برای اینکه بتوانند تخصص خود را دریافت کنند، نیازمند گذراندن دوره های تحصیلی خاصی هستند. به همین علت درآمد آنان نیز به طبع بالاتر خواهد بود. از این رو کارشناسان شغل پزشکی و جراحی را در بین 10 شغل برتر قرار داده اند.

8. مشاورین مالی

 

بدون شک یکی از شغل هایی که در آن می توانید به مبالغ بسیار بالایی برسد، کار در حوزه مشاوره مالی است. برای اینکه بتوانید به این کار دست یابید تنها با داشتن مدرک کارشناسی می توانید آن را انجام دهید.

افراد مشغول در این حوزه به راهنمایی های لازم در رابطه با کسب و کارها می پردازند و در ازای هر کدام از آن ها مبالغ هنگفتی را دریافت می کنند. از این رو می توان مشاوره مالی را در بین برترین شغل های سال 2020 قرار داد.

9. تحلیل گر و کارشناس بازاریابی

دنیای کسب و کار و خرید و فروش آنچنان گسترده است که برای به درستی پیش بردن آن نیاز است تا حضور افرادی در آن پررنگ شود. اگر تخصص کامل را در تحلیل گری و کارشناسی داشته باشید، در آن صورت است که می توانید با راهنمایی های خود در حوزه بازاریابی به افرادی که در دنیای کسب درآمد در حال فعالیت هستند، کمک کنید و در ازای کارشناسی و تحلیل های خود به مبالغ بالایی دست یابید و مسیر پیشرفت را برای خود هموار کنید و آینده روشنی را برای خود بسازید.

10. فیزیوتراپیست

در زمان های گذشته و تا بخشی از زمان حال افراد مختلفی وجود داشته اند که با مشکلات حرکتی بسیاری دست و پنجه نرم می کرده اند و هیچ راه درمانی خاصی برای آن ها وجود نداشت. از این رو با آمدن فیزیوتراپیست ها مشکلات بسیاری از افرادی که ناتوان در حرکت بودند، حل گردیده است. با تقاضای بالایی که به این پزشکان وجود دارد، کارشناسان را بر این داشت تا با در نظر گرفتن پارامترها و بررسی لازم بر روی آن ها، این تخصص را در بین 10 شغل برتر سال 2020 قرار دهند.


10 شغل برتر جهان در سال 2020 به شما معرفی گردید. هر فردی با هر استعدادی که دارد می تواند مسیر موفقیت را برای خود هموار کند و در این جاده به خوبی قدم بگذارد. هر فردی برای رسیدن به درآمدها بالا مستلزم داشتن ویژگی های مختلف است که دو مورد از مهم ترین آن ها پشتکار و صبر می باشد. اگر بتوانید پشتکار را در خود تقویت کنید با استعدادها و توانایی هایی که در شما نهفته شده اند خواهید توانست تا به موفقیت ها بالایی دست یابید.

صبر نیز یکی دیگر از لازمه های موفقیت است. هیچ فردی در یک روز نمی تواند ره صد ساله را طی کنید. پس باید با این موضوع آشنایی داشته باشید که برای رونق گرفتن کار شما باید صبر کنید تا به نتیجه بالا برسد.

در صدر شغل های معرفی شده ترجمه قرار دارد. به همین علت مجموعه آی اس یار به شما پیشنهاد می دهد تا برنامه ریزی های مربوطه خود را نسبت به آن داشته باشید و بدانید موفقیت می تواند در یک قدمی شما قرار داشته باشد./ ایلنا
برچسب ها: شغل درآمد تخصص
ارسال نظرات
موضوعات روز