چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
ممکن است هنگام انتخاب و رزرو هتل، فکر کنید مگر امکانات هتل‌های 5 ستاره مثلا با هتل‌های 3 ستاره چه قدر است که گاهی شاهد تفاوت قیمت‌های بسیار شدید بین آنها هستیم.
کد خبر: ۴۲۲۵۳
تیتر20- در این متن درباره تعداد ستاره‌های هتل و تفاوت آنها با هم صحبت می‌کنیم.

پنج ستاره

هتل های 5 ستاره بالاترین سطح اسکان و خدمات را ارائه می‌دهند. این ویژگی‌ها خدمات بالایی را ارائه می‌دهند. اگرچه بیشتر هتل‌های پنج ستاره دارای خواص بزرگی هستند، اما گاهی اوقات ویژگی خاص مستقل (غیر زنجیره ای) صمیمیت زیبایی را ارائه می‌دهد که در محیط بزرگتر نمی‌توان به آن دست یافت. مکان هتل می‌تواند از مناطق بسیار اختصاصی یک منطقه حومه شهر تا قلب مرکز شهر متفاوت باشد. لابی‌های هتل بسیار شلوغ هستند، اتاق‌ها با مبلمان شیک و ملافه با کیفیت کامل است. امکانات رفاهی اغلب شامل: VCR′ ، استریو CD ، وان باغی یا جکوزی، کتابخانه ویدیویی در اتاق، استخرهای گرم و بیشتر. هتل‌ها دارای سه رستوران هستند و همه دارای منوی نفیس هستند. سرویس اتاق معمولاً 24 ساعت شبانه روز در دسترس است. مراکز تناسب اندام و پارکینگ به طور معمول در دسترس هستند.
چهار ستاره

هتل‌های بزرگ و رسمی که دارای مکان‌های پذیرش هوشمند، سرویس پاسخگویی و سینما هستند. هتل‌ها اغلب در نزدیکی هتل‌های دیگر با همان کالیبر قرار دارند و معمولاً در نزدیکی خرید، ناهار خوری و سایر جاذبه‌های مهم یافت می‌شوند. سطح خدمات بسیار بالاتر از حد متوسط است و اتاق‌ها کاملاً روشن و مطبوع هستند. ناهار خوری رستوران‌ها معمولاً در دسترس هستند و ممکن است بیش از یک انتخاب داشته باشند. برخی از ویژگی‌ها صبحانه بین المللی و یا ظرافت‌های ساعت خوش را ارائه می‌دهند. سرویس اتاق معمولاً در بیشتر ساعات موجود است. سرویس پارکینگ معمولاً در دسترس است. خدمات دربان، مراکز تناسب اندام و یک یا چند استخر اغلب ارائه می‌شود.
سه ستاره

به طور معمول این هتل‌ها اقامتگاه‌های جادارتری را ارائه می‌دهند که شامل اتاق‌های مناسب و لابی‌های تزئین شده است. سرویس Bellhop معمولاً در دسترس نیست. آنها اغلب در نزدیکی بزرگراه‌های اصلی یا مناطق تجاری واقع شده‌اند، مناسب برای خرید و جاذبه‌هایی با قیمت متوسط و پر هزینه هستند. این هتل‌ها معمولاً دارای رستوران‌هایی با اندازه متوسط هستند که معمولاً صبحانه را از طریق شام سرو می‌کنند. در دسترس بودن سرویس اتاق ممکن است متفاوت باشد. پارکینگ، مراکز تناسب اندام و استخرها اغلب ارائه می‌شود.
دو ستاره

معمولاً هتل‌های کوچکتر که توسط مالک اداره می‌شوند. هتل اغلب از 2 تا 4 طبقه تشکیل شده است و معمولاً فضای شخصی‌تری دارد. معمولاً در نزدیکی جاذبه‌های مناسب، تقاطع‌های بزرگ و مناسب برای حمل و نقل عمومی قرار دارد. مبلمان و تجهیزات تمیز اما اساسی هستند. بیشتر آنها رستوران در محل نخواهند داشت اما معمولاً با بعضی از ناهارخوری‌های ارزان قیمت با فاصله پیاده در دسترس هستند. دسترسی عمومی، ممکن است محدود باشد.
یک ستاره

معمولاً زنجیره‌های هتل‌های مستقل و با نام تجاری را با شهرت برای ارائه امکانات با کیفیت ثابت نشان می‌دهد. هتل معمولاً کوچک و متوسط است و به راحتی با جاذبه‌هایی با قیمت متوسط قرار دارد. این امکانات به طور معمول شامل تلفن و تلویزیون در اتاق خواب است. برخی از هتل‌ها خدمات محدود رستوران ارائه می‌دهند. با این حال، سرویس اتاق و سرویس تماس با خدمات معمولاً ارائه نمی‌شود.
امتیاز هتل‌ها
امتیاز یک ستاره 

هتل‌های یک ستاره شامل اقامت ارزان هستند که نیازهای اساسی را برآورده می‌کنند. آنها کاملاً بدون دردسر هستند، اما اگر به دنبال چیزی هستید که واقعا مقرون به صرفه باشد و یا فقط به مکانی سریع برای خوابیدن نیاز دارید، این می‌تواند گزینه ای برای شما باشد.
امتیاز دو ستاره 

هتل‌های دارای دو ستاره نیز دارای ارزش هستند. آنها یک طبقه بالاتر از امکانات بسیار ساده هتل‌های یک ستاره هستند. معمولاً هتل‌های کوچکتر که توسط یک مالک تنها اداره می‌شوند، ممکن است دو ستاره نزدیک به تقاطع‌های بزرگ و جاذبه‌های محبوب باشد. رزرو هتل از سایت علی بابا بسیار آسان است و می‌توانید از این طریق به رزرو هتل بپردازید.
امتیاز سه ستاره

هتل‌های سه ستاره کیفیت، استایل، اقامتی راحت را ارائه می‌دهند، اما هنوز هم "مقرون به صرفه" محسوب می‌شوند. اگرچه اسراف در آن نیست، آنها گزینه ساده‌تری را ارائه می‌دهند که باعث نگهداری بودجه شما می‌شود و به طور معمول در مناطق تجاری واقع شده‌اند، بنابراین اگر برای کار خود مسافرت می‌کنید، این می‌تواند گزینه عالی باشد.
امتیاز چهار ستاره

با خدمات بالاتر از حد متوسط، مناطق پذیرایی زیبا و موارد دیگر، هتل‌های چهار ستاره با کیفیت عالی، کیفیت و راحت، دارای انواع مختلف امکانات هستند شکی نیست که اگر هتل‌های چهار ستاره را به عنوان گزینه‌ای برای برنامه‌های تعطیلات خود در نظر بگیرید، قیمت‌ها شروع به صعود می‌کنند. با این حال برای
امتیاز پنج ستاره
لابی‌های هتل بدون هزینه، مبلمان اتاق شیک، استخرهای گرم، وان باغ یا جکوزی، خدمات 24 ساعته اتاق، همه در گزینه‌های راحتی لوکس هتل‌ها و خدمات بی‌عیب و نقص در هتل‌های پنج ستاره گنجانده شده. هتل‌های پنج ستاره مطمئناً در طیف هزینه هستند و خدمات درجه یک دریافت خواهید کرد./ چیدانه
ارسال نظرات
موضوعات روز