شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
حواشی به وجود آمده برای پرسپولیس در ماجرای استوکس کم نبوده و به اندازه کافی این باشگاه از جذب چنین بازیکنی ضربه خورده است، پس چرا باشگاه به جای شکایت در فیفا، با پیش کشیدن موضوع بازگشت استوکس، تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد؟
کد خبر: ۴۲۶۰۴
سوالاتی پیرامون آینده استوکس ؛ آیا پرسپولیس نیازی به بازگشت او دارد؟تیتر20- پس از بازی تیم‌های فوتبال الشارجه امارات و پرسپولیس ایران در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که روز ۲۹ بهمن سال ۹۸ برگزار شد، آنتونی استوکس مهاجم جدید پرسپولیسی‌ها با اجازه از کادرفنی همراه تیم به ایران برنگشت. او قرار بود پس از استراحتی چند روزه دوباره به تمرینات پرسپولیس در ایران ملحق شود.

از همان روز شایعاتی مبنی بر اینکه استوکس به ایران برنمی‌گردد مطرح شد. با گذشت چند هفته مشخص شد که این شایعه چندان هم بی‌پایه و اساس نبوده و استوکس اعلام کرد فعلا قصد بازگشت به ایران را ندارد و پس از پایان ماجرای کرونا تصمیم جدیدی می‌گیرد. با این حال، هنوز هیچ خبری از استوکس و بازگشت قطعی او به گوش نمی‌رسد. از این اتفاق حدود ۲ ماه می‌گذرد، اما مهاجم پُرحاشیه ایرلندی حتی به کادرفنی خبری نداده که به طور مثال مشغول تمرین انفرادی است یا خیر.

باشگاه پرسپولیس به تازگی ایمیلی به وکیل آنتونی استوکس ارسال کرده و از این طریق درخواست بازگشت این بازیکن به ایران را داده است. سرخپوشان برای چهارمین بار طی دو ماه گذشته از وکیل استوکس درخواست کردند که این بازیکن را راضی به بازگشت کند هر چند از میزان آمادگی او هیچ اطلاعی ندارند و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم هم به صورت رسمی اعلام کرده دیگر نیازی به حضور استوکس در تمرین و بازی‌ها نیست و این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده است.

در این میان سوالات مهمی به وجود می‌آید؛

*چرا پرسپولیسی‌ها به جای حق‌خواهی در مراجع بین‌المللی در مورد این بازیکن، همچنان به دنبال بازگرداندن استوکس هستند؟

*بازگشت استوکس به ایران چه سودی برای تیم یحیی گل‌محمدی دارد؟

*حواشی به وجود آمده برای پرسپولیس در ماجرای استوکس کم نبوده و به اندازه کافی این باشگاه از جذب چنین بازیکنی ضربه خورده است، پس چرا باشگاه به جای شکایت در فیفا، با پیش کشیدن موضوع بازگشت استوکس، تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد؟

قرارداد استوکس تنها ۶ ماه اعتبار دارد و مشخصا یکی از خریدهای عجیب باشگاه بود؛ آن هم در حالی که تجربه بسیار بدی در باشگاه‌های قبلی خود به خصوص تراکتور داشت. سرخپوشان با شرایط خاص و حواشی فراوان اقدام به جذب استوکس کردند و این بازیکن به راحتی نوشیدن یک لیوان آب، آنها را ترک کرد و به خانه بازگشت./ میزان
ارسال نظرات
موضوعات روز