جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
یحیی اعتقاد دارد که انتشار اخبار نقل و انتقالاتی، لیست ورود و خروج تیمش می‌تواند تمرکز بازیکنان پرسپولیس را به‌هم زده و انگیزه آنان را برای کسب قهرمانی از بین ببرد.
کد خبر: ۴۲۸۹۶
عصبانیت سرمربی پرسپولیس به خاطر مذاکره آقای X با ۲ بازیکن پیکانتیتر20- سرمربی پرسپولیس حدود دو هفته قبل به همراه افشین پیروانی با مهدی رسول‌پناه سرپرست موقت باشگاه جلسه داشت. او در این نشست بیشتر در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر، مشکلات مالی بازیکنان و پرداخت پول طلب باشگاه شهرخودرو صحبت کرده بود. او لیستی به رسول‌پناه نداد، اما در میان صحبت‌هایش، به چند نام اشاره کرد و به رسول‌پناه و مهرداد هاشمی که در جلسه حاضر بود اسم چند بازیکن خوب را داد. ظاهراً یحیی گل محمدی گفته این بازیکنان به درد پرسپولیس می‌خورند، اما هرگز تصور نمی‌کرد نقشه‌هایش در حالی که هنوز معلوم نیست مسابقات چه زمانی از سر گرفته شود یا اینکه قبل از پایان لیگ نوزدهم به این سرعت لو برود!

در واقع یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس می‌خواست بدون ایجاد سر و صدا و به آرامی، مسئولان باشگاه را ترغیب به حضوری پرقدرت در فصل آینده کند، اما نقشه‌هایش نقش بر آب شد زیرا رسانه‌ها موضوع را متوجه شدند. یحیی در واقع می‌خواست در پست‌هایی که پرسپولیس احساس نیاز می‌کند، در فصل نقل و انتقالات تابستانی آینده، یعنی قبل از شروع لیگ بیستم چند بازیکن جدید در اختیار بگیرد. البته او در ذهن خود سه، چهار بازیکن را برای کنار گذاشتن و چند نفر جدید برای جایگزینی نشان کرده بود ولی خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کرد، قضیه لو رفت!

همان‌طور که در شماره قبلی نوشتیم آقای X از طرف باشگاه پرسپولیس با شهریار مغانلو و سعید واسعی تماس گرفته و به آن‌ها پیشنهاد داده فصل آینده را در تیم گل‌محمدی توپ بزنند! خبر این تماس خیلی زود در رسانه‌ها منتشر و باعث به‌هم ریختن جو تیم پرسپولیس و برخی بازیکنان این تیم شد که متوجه شدند باشگاه در فاصله ۹ هفته به پایان مسابقات و در حالی که معلوم هم نیست لیگ ادامه پیدا کند یا نه، دنبال جایگزین آنهاست. یکی دو بازیکن هم که قراردادشان به پایان می‌رسد به باشگاه و مربیان تیم پیغام داده‌اند تمدید نمی‌کنند و بهتر است دوستان دنبال پیکانی‌ها باشند! شنیدیم همین موضوع عصبانیت شدید گل‌محمدی را به دنبال داشته است. سرمربی پرسپولیس با دلخوری نسبت به تماس آقای X با دو بازیکن پیکان گفته کسی حق ندارد از این پس با سعید واسعی و شهریار مغانلو یا هیچ بازیکن دیگری مذاکره کند.


سرمربی پرسپولیس به مدیران باشگاهش گفته: «تا زمانی که قهرمانی پرسپولیس قطعی نشود نه لیست می‌دهم و نه بازیکنی را می‌خواهم. در حال حاضر هم بدانید همه بازیکنان تیم خودم را می‌خواهم.»

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی به درستی اعتقاد دارد که انتشار این اخبار نقل و انتقالاتی، لیست ورود و خروج تیمش می‌تواند تمرکز بازیکنان پرسپولیس را به‌هم زده و انگیزه آنان را برای کسب قهرمانی از بین ببرد. بنابراین از باشگاه و مدیران تیمش خواسته هرگونه مذاکره با بازیکنان تیم‌های دیگر را تا اطلاع ثانوی متوقف کنند!/ جام نیوز

ارسال نظرات
موضوعات روز