جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
اگر چه ۹ هفته دیگر تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده ولی استقلال به دلیل مسابقه عقب افتاده خودش با فولاد عملاً باید ۱۰ بار وارد زمین شود.
کد خبر: ۴۲۹۴۰
بدشانسی بزرگ استقلال برای آغاز لیگ پس از کروناتیتر20- اگر در نهایت ستاد ملی مبارزه با کرونا به این نتیجه برسد که برگزاری رقابت‌های ورزشی خطری برای سلامت جامعه نخواهد داشت، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی از خردادماه دوباره دنبال می‌شود و مسابقات به صورت کاملاً فشرده برگزار خواهد شد تا قهرمان هر دو جام حداکثر تا نیمه تیرماه به جامعه فوتبال معرفی شود و زمان کافی برای آماده‌سازی نمایندگان کشورمان جهت شرکت در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (که قرار است به صورت متمرکز برگزار شود) وجود داشته باشد. به این ترتیب احتمالاً تیم‌های لیگ برتری باید هر چهار روز یک بار به میدان بروند و پس از یک تعطیلی طولانی ناخواسته، فشار بسیار زیادی را متحمل خواهند شد. اگر چه ۹ هفته دیگر تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده ولی استقلال تهران به دلیل مسابقه عقب افتاده خودش با فولاد عملاً باید ۱۰ بار وارد زمین شود.

 دیدار‌های داخلی
با توجه به شیوع ویروس کرونا کاملاً بدیهی است که هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتری در این مقطع از مسافرت استقبال نمی‌کنند ولی چاره‌ای جز این ندارند. در حال حاضر استقلال برای خاتمه دادن به مسابقات خودش، ۵ بازی داخل شهر تهران دارد و این مسئله کمک‌حال فرهاد مجیدی و شاگردانش می‌شود.

 

اگر چه مسابقات بدون حضور تماشاگران خواهد بود، اما با این وجود همین که استقلالی‌ها مجبور نیستند سوار هواپیما شده و در یک هتل دیگر خارج از تهران اردو بزنند مایه دلگرمی آن‌ها خواهد شد. سایپا، تراکتور، نساجی، سپاهان و پیکان حریفانی هستند که آبی‌پوشان در پایتخت به مصاف آن‌ها می‌روند و برای تقابل با این رقبا احتیاجی به حضور در فرودگاه، پرواز و… وجود نخواهد داشت.

 از طرف دیگر همان‌طور که طی روز‌های گذشته نوشته بودیم، استقلالی‌ها در تلاش هستند تا برای اردو‌های پیش از بازی خانگی خودشان هتل آکادمی فوتبال را رزرو کنند، چون ظرفیت این هتل کم است و فقط یک تیم می‌تواند آنجا اردو بزند بنابراین دغدغه‌ای بابت مواجهه با سایر مسافران ندارند.

 گرما و کرونا
اگر چه استان‌های جنوبی ایران خوشبختانه کمتر درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند، اما با این وجود احتیاط شرط عقل است و بر اساس تأکید مسئولان تا سر حد امکان در این مقطع نباید راهی مسافرت شد. نکته حائز اهمیت اینجاست که استقلال برای پایان دادن به فصل جاری باید پنج بازی خارج از خانه برگزار کند و از قضا ۴ دیدار فوق در جنوب کشور خواهد بود. شاگردان فرهاد مجیدی باید با فولاد در اهواز بازی کرده و در شهرستان جم به مصاف پارس جنوبی بروند. صنعت نفت در آبادان میزبان استقلال است و شاهین نیز در آخرین هفته رقابت‌ها در بوشهر به مصاف آبی‌ها می‌رود. به این مسابقات باید جدال مقابل شهر خودرو در مشهد مقدس را نیز اضافه کرد که جمع مسافرت‌های فرهاد و بازیکنانش را کامل می‌کند.

 

به این ترتیب آبی‌پوشان باید پنج مرتبه از تهران خارج شوند و این یعنی ۱۰ بار حضور در فرودگاه‌های مختلف (با احتساب رفت و برگشت) و استفاده از هتل‌هایی که قطعاً موارد بهداشتی در آن‌ها رعایت می‌شود ولی با این وجود چاره‌ای غیر از برخورد با مردم در داخل فرودگاه، هواپیما و خود هتل وجود ندارد. اتفاقی که برای هر کدام از ما اگر رخ بدهد، ناخودآگاه موجب وحشت‌مان از کرونا می‌شود. البته نکته دیگر اینکه با توجه به گرم شدن هوا و اوج گرفتن آن از اوایل خرداد، استقلالی‌ها به نوعی دچار بدشانسی هم شده‌اند، چون باید در اوج گرما راهی استان‌های جنوبی شوند و احتمالاً در دیدار مقابل رقبایی همچون فولاد و صنعت نفت دمای بالای ۳۵ درجه را تجربه خواهند کرد./خبرورزشی

برچسب ها: استقلال کرونا لیگ
ارسال نظرات
موضوعات روز