جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کاپیتان پرسپولیس نسبت به حواشی شکل گرفته حول این تیم واکنش نشان داد و مدعی شد سکوت بازیکنان دلیلی بر رضایت آن‌ها از وضعیت کنونی نیست.
کد خبر: ۴۳۰۳۴
سیدجلال: سکوتم از رضایت نیست!تیتر20- سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان که اکنون در آستانه افزایش رکورد قهرمانی خود در لیگ است، نسبت به حواشی شکل گرفته درباره مشکل مالی، مدیرعاملی و همچنین وضعیت نامشخص لیگ برتر واکنش نشان داد. طی روز‌های اخیر شایعات زیادی درباره آینده لیگ و احتمالا تعطیلی کامل آن بدون اعلام قهرمان شکل گرفته و حامیان زیادی نیز پیدا کرده است. موضوعی که ناراحتی و گلایه کاپیتان سرخپوشان را بهمراه داشته است.

سیدجلال حسینی در ابتدای صحبت‌هایش درباره تعطیلی لیگ و تمرینات می‌گوید: این شرایط سخت و عجیبی است که برای همه به وجود آمده است. البته خیلی از تیم‌ها آنطور که مشخص است تمرینات را به نحوی دنبال می‌کنند، ولی همین دوستان به تمرینات اختصاصی بازیکنان پرسپولیس گلایه داشتند. ما نیز منتظر شروع دوباره تمرینات با دستور نهاد‌ها هستیم و امیدواریم که ادامه لیگ که بازی‌های زیادی نمانده در صورت فراهم شدن شرایط دنبال شود.

وی ادامه داد: قطعا شرایط سختی است و این موضوع در تمام دنیا شکل گرفته، اما واقعا اینهمه اظهارنظر غیرکارشناسی از سوی برخی دوستان عجیب است. در تمامی لیگ‌ها وقتی اخبار را دنبال می‌کنیم مشخص است که بالاترین مقام ورزشی آن کشور در تدارک اعلام شرایط و برنامه است و منتظر رای و اعلام فیفا هستند، اما اینجا هر کس به خودش اجازه تعیین تکلیف می‌دهد. این واقعا زشت و دور از انتظار است. ما همیشه به قانون احترام می‌گذاریم و هر چه بگویند اجرا می‌کنیم، اما متوجه جوسازی چند روز اخیر نمی‌شویم.

سیدجلال در واکنش به اینکه آیا آن‌ها نیز موافق تعطیلی کامل لیگ هستند می‌گوید: ببینید مهم خواسته من یا یک باشگاه نیست. باید شرایط فراهم باشد. باید در کنار فراهم بودن شرایط، برخی جوانب تصمیمات را نیز در نظر گرفت. طی روز‌های اخیر هر کس در این خصوص حرف غیرکارشناسی زده است. ما در این فصل شرایط سختی را دنبال کردیم. باخت‌ها و شکست‌ها را کنار زدیم و با همان روحیه همیشگی برای خوشحالی هواداران در نهایت توانستیم به نتایج خوبی برای صدرنشینی برسیم. الان شرایط به شکلی است که هیچ کارشناسی نمی‌تواند بگوید طی ۹ بازی باقیمانده این اختلاف امتیاز برای پرسپولیس از دست خواهد رفت. برای تمامی تیم‌ها احترام قائل هستم، اما طی ۹ بازی باقیمانده پرسپولیس حداقل باید ۴ شکست داشته باشد و در کنار آن رقبا همه بازی‌های خود را ببرند که ما از قهرمانی دور شویم. صادقانه و با وجدان باید نگاه کرد و این کاملا غیرممکن خواهد بود.

وی در ادامه گفت: اصلا چنین بحثی مطرح نیست و هنوز چیزی مشخص نشده است و فقط برخی به دنبال جوسازی هستند تا شرایط را به سود خودشان ترتیب دهند. بهرحال اگر بنا به تعطیلی مسابقات است باید شرایط همه تیم‌ها چه آن‌هایی که مدعی هستند و چه تیم‌های مدعی سهمیه و سقوط و حتی تیم‌هایی که به دنبال صعود هستند در نظر گرفته شود. به این راحتی نیست که هر کس بخواهد حرفی بزند و برای دلخوشی هوادارانش تیمی را متهم کند.

کاپیتان پرسپولیس درباره بازی با سپاهان و سه امتیاز این بازی نیز گفت: این رای را کمیته انضباطی و در ادامه کمیته استیناف اعلام کرده است. ما مشکلی برای بازی نداشتیم و همانطور که مشخص است در اصفهان و در زمین حاضر شدیم. حالا اتفاقاتی که افتاد و در نهایت آن‌ها نیامدند. چیزی که از طرف تیم خودم می‌توانم بگویم این است که ما طی تمرینات قبل از این بازی کاملا مهیای بازی شدیم و راهی اصفهان شدیم و در نهایت هم در زمین حاضر شدیم.

سیدجلال حسینی درباره شرایط مالی و جلساتی که طی این مدت صورت گرفته نیز گفت: درباره این موضوع باید بگویم واقعا شرایط عجیبی در تیمی که ۴ سال قهرمان ایران بوده حاکم است. هیچ کجای دنیا شما نمی‌بینید که تیمی که در کورس و صدر تمام موفقیت‌های ۵ سال اخیر فوتبال ایران بوده اینقدر درگیر مشکلات مالی باشد و در هیچ بخشی اعم از کارکنان تا بازیکنان و کادرفنی و ... تامین نشود. این موضوع نیاز به کار کارشناسی و اقتصادی مهمی دارد و باید دید ریشه این مشکلات از کجاست وگرنه واقعا نباید شرایط برای تیم موفق و با این پشتوانه هواداری به این شکل پیش برود. ما بازیکنان اگر حرفی نمی‌زنیم دلیل برای فراهم بودن شرایط نیست. سیستم باید کلا به سمتی پیش برود که بازیکن تنها در زمین و تمرینات کارش را بکند و نیازی نباشد هر روز در رسانه و فضای مجازی دنبال حق خود باشد و این بخش مربوط به نفرات دیگری است تا در راستای موفقیت اقتصادی باشگاه تلاش کنند. همه ما دوست داریم به این حد از حرفه‌ای‌گری برسیم که هیچ بازیکنی نیاید هر روز دم از مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبا بزند.

باشگاه هم درگیر پرونده‎های مالی خطرسازی است که فکر می‌کنید آیا تمرکز ما بازیکنان را برهم نمی‌زند؟ بازیکنان با حمایت هواداران برای تک تک این امتیازات تلاش کرده‌اند و مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشته‌اند و همیشه این نگرانی باید در کنار ما باشد که نکند حکمی باعث کسر امتیاز و از دست رفتن زحمات ما شود و در کنار آن مطالبات هم دیگر بخش ذهنی ما را مشغول کرده باشد. امیدوارم در نهایت تصمیم و برنامه ریزی به شکلی پیش برود که همه با تمرکز لازم تنها به مسوولیت خود بپردازند مسلما شرایط فوق العاده خواهد شد. بعد از چند سال می‌دانم، اما این موضوع مدینه فاضله و شاید نشدنی باشد، اما چرا باید نشود؟ چرا من به عنوان کاپیتان باید نه به دنبال تمرین و سر و سامان دادن اوضاع که بیشتر به دنبال پاسخ دادن به هم‌تیمی‌هایم بابت مطالبات آن‌ها باشم و همین مساله کار را سخت کند. مشکل از همین چیز‌های کوچک شروع می‌شود و فردا دیگر نمی‌شود کاری کرد.

سیدجلال حسینی با اشاره به مشکلات مالی می‌گوید: هر مدیری به جای اینکه بخشی از مشکلات را حل کند بدهی روی بدهی انباشته می‌کند خب چه امیدواری می‌تواند وجود داشته باشد. همه ما الان نگران آینده هستیم. این موضوع در هواداران هم وجود دارد. تیمی که چهار سال قهرمان لیگ شده به جای اینکه خوشحال باشد هر روز باید نگران آینده باشد و این اصلا خوب نیست. ما هم مشکلات بزرگی داریم و همانطور که گفتم همین که بازیکنان هر روز نمی‌آیند حرفی بزنند و گلایه‌ای داشته باشند دلیل بر این نیست که هیچ مشکلی نداریم. مشکل تا همه جای باشگاه نفوذ کرده و همه ما نگران آینده هستیم و فقط منتظریم تا شرایط به سمتی پیش برود که هیچ آسیبی به باشگاه و هواداران نرسد.

کاپیتان پرسپولیس در پایان گفت: وقتی بیشتر فصل گذشته و تنها ۹ بازی باقی مانده مسلما چیزی نیست که بخواهد با این حرف‌ها همراه شود و به سادگی قابل انجام است و همه ما منتظر فراهم شدن اوضاع هستیم. اینکه ما برابر این همه حرف و حدیث حرف نمی‌زنیم دلیل بر این نیست که بازیکنان ما بلد نیستند حرف بزنند و فقط خویشتن داری می‌کنند و چه در مساله مالی و چه این مورد ادامه لیگ در انتظار فراهم شدن شرایط لازم هستند تا اوضاع به سمتی پیش برود که مشکلی وجود نداشته باشد./ ورزش ۳

ارسال نظرات
موضوعات روز