پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
رقابت سامسونگ و ال جی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان و کاربران خود طی شیوع بیماری ویروس کرونا یکی از بهترین رقابت هایی است که تاکنون مشتریان و کاربران این دو برند کره ای دیده اند. امروزه با توجه به این بیماری همه گیر ویروس کرونا که جهان را درگیر خود کرده مردم جهان در ایام قرنطینه به سر می برند و سعی می کنند از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.
کد خبر: ۴۳۰۶۰
رقابت سامسونگ و ال جی بر سر ارائه خدمات به مشتریانتیتر20- رقابت سامسونگ و ال جی در ارائه لوازم خانگی به مشتریان، باعث شده تا کاربران از انتخاب این دو برند احساس رضایت کنند. همانطور که می دانید با شیوع ویروس کرونا تقاضا در بازار لوازم خانگی کاهش یافته و این شرکت های تولید کننده لوازم خانگی باید به دنبال راهی برای فروش محصولات خود باشند و به ارائه فروش آنلاین لوازم خانگی خود دست زده اند.

رقابت سامسونگ و ال جی این دو غول فناوری کره ای از رقابت های سالم محسوب می شود و با توجه به افزایش تقاضای لوازم خانگی از سوی مشتریان و کاربران این دو برند در سخنرانی های آنلاین خود با عنوان ” AT HOME ” تبلیغات ویژه ای را ارائه داده اند.

شرکت تولید کننده لوازم خانگی سامسونگ در این خدمات آنلاین خود برخی مدل های تلویزیون های QLED 4K، هدفون های بلوتوث و کیبورد های بی سیم خود را در اختیار کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

همچنین شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی رویدادی را برای ارائه کیبوردهای بی سیم به کاربران و مشتریانی که تلویزیون 4K OLED AI ThinQ را در فروشگاه های سراسر کشور خریداری می کنند، برگزار کرده است.

در همین ایام که اکثر مردم بیشتر اوقات خود را در منزل به سر می برند و به طور منظم وعده های غذایی خود را میل می کنند و همچنین در حال تمیز کردن منزل و پخت و پز در آشپزخانه هستند پس تقاضا برای لوازم خانگی هایی مانند ماشین ظرفشویی، تلویزیون، مایکروویو، سرخ کن و ماشین لباسشویی در این ایام بیشتر می شود.

یکی دیگر از سازندگان لوازم خانگی محلی به اسم وینیا داوو خبر داد که در ماه گذشته یک مایکروویو با ظرفیت بزرگ را عرضه کرد. این مایکروویو به اندازه ای بزرگ طراحی شده که برای تهیه یک پیتزا مناسب است. این شرکت توضیح داد که اجاق مایکروویو یاد شده با حجم بالایی که دارد برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد مشتریان طراحی شده است.

در ماه گذشته شرکت کره ای ال جی از نتایج تست یک ماشین ظرفشویی جهت عملکرد کاهش لکه ظروف رونمایی کرد. به دنبال آن، شرکت سامسونگ الکترونیک ماشین ظرفشویی به سبک کره ای را عرضه کرد.

همچنین گفتنی است که رقابت در بازار لوازم بهداشتی نیز بسیار زیاد است؛ تقاضا برای لوازم بهداشتی زیاد بوده و مردم در این روزها بیشتر از هر مواقع دیگری به تمیزی و پاکیزگی اهمیت می دهند و تمام نکات بهداشتی و فردی را رعایت می کنند.

در سه ماهه نخست سال 2020 نسبت به سال گذشته، فروش کمد هوشمند لباس سامسونگ 50 درصد افزایش یافته و این در حالی است که فروش ماشین لباسشویی افزایش 60 درصدی را تجربه کرد.

ال جی یکی از برند های تولید کننده لوازم خانگی و الکتریکی در رضایت مشتری، کیفیت محصول و نوآوری های لباسشویی ساخته شده است که مصرف کنندگان در سراسر جهان برای آسان تر کردن زندگی خود می توانند به این کمپانی اعتماد کنند.

روش استفاده از کمد لباس هوشمند سامسونگ به این صورت است که کاربران لباس هایشان را درون کابین کمد قرار می دهند و متناسب با نیازی که دارند دستگاه هوشمند خود را تنظیم می کنند و فقط باید منتظر باشند سیستم چرخه کار خود را اعمال کند.

قابل ذکر است این محصول کاربردی سامسونگ با کم ترین سر و صدا و زمان لباس های شما را تمیز و اتو کرده تحویل می دهند./ال کا ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز