سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به خبرورزشی گفت: برخی تیم‌ها می‌دانند قهرمان نمی‌شوند می‌گویند لیگ را تعطیل کنید تا پرسپولیس هم قهرمان نشود!
کد خبر: ۴۳۱۳۹
بازیگر سینما: من هم جای استقلالی‌ها بودم می‌گفتم لیگ تعطیل شودتیتر20- حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون یکی از پرسپولیسی‌ترین هنرمندان کشورمان است و اطلاعات فوتبالی خوبی هم دارد. او می‌گوید تیم محبوبش پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر است و جدول لیگ برتر و صدرنشینی سرخپوشان این موضوع را به خوبی اثبات می‌کند. گفت‌وگوی ما با پگاه را در ادامه بخوانید.

با شناختی که از شما دارم احتمالاً این روز‌های بدون فوتبال خیلی به شما سخت گذشته است.
بله دقیقاً همین‌طور است. فوتبال ورزش مورد علاقه من و خیلی از مردم است و در این روز‌های قرنطینه، نبودش خیلی بیشتر از قبل حس می‌شد. امیدوارم این مریضی هرچه زودتر ریشه‌کن شود یا واکسنی برای از بین بردن آن کشف شود تا دوباره شاهد فوتبال و برگشتن مردم به زندگی عادی باشیم.

فکر می‌کنید با این وضعیت تکلیف ادامه لیگ چه خواهد شد؟‌
نمی‌دانم مسئولان چه تصمیمی خواهند گرفت ولی چیزی که مشخص است این که تقریباً اکثر کشور‌های دنیا درگیر این موضوع هستند و فیفا باید یک تصمیم کلی بگیرد.

اگر بازی‌ها آغاز شود پرسپولیس می‌تواند قهرمانی‌هایش را تکرار کند؟
فکر می‌کنم با توجه به بازی‌های باقی مانده و قدرت پرسپولیس این اتفاق در پایان فصل رخ می‌دهد. جدول رده‌بندی لیگ و اختلاف امتیاز ایجاد شده بین پرسپولیس و سایر تیم‌های مدعی می‌گوید چیزی تا قهرمانی نمانده و به امید خدا شاگردان یحیی در پایان فصل جشن قهرمانی خواهند گرفت.

رأی کمیته استیناف در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان و تأیید نتیجه ۳- صفر خیال پرسپولیسی‌ها را تا حدود زیادی برای قهرمانی راحت کرد.
فکر می‌کنم نتیجه این رأی تا حدود زیادی از قبل معلوم بود و اگر رأی دیگری صادر می‌شد جای تعجب داشت. پرسپولیس بهترین تیم این فصل بوده و شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است. به نظرم از قبل مشخص بود این تیم مدعی اول قهرمانی است. ضمن اینکه سپاهانی‌ها اگر بازی می‌کردند شاید می‌توانستند از پرسپولیس امتیاز بگیرند ولی نمی‌دانم چرا در زمین حاضر نشدند.

بعضی از تیم‌ها مثل استقلال می‌گویند لیگ بدون تعیین قهرمان باید تعطیل شود ولی پرسپولیسی‌ها مخالف این موضوع هستند.
من هم جای استقلالی‌ها بودم و اختلاف امتیاز زیادی با صدر جدول داشتم همین حرف را می‌زدم. این تیم‌ها می‌دانند قهرمان نمی‌شوند می‌گویند لیگ را تعطیل کنید تا پرسپولیس هم قهرمان نشود! به نظرم افشین پیروانی حرف قشنگی زد که گفت اگر اختلاف این تیم‌ها با پرسپولیس یک یا دو امتیاز بود و یا خودشان صدرنشین بودند باز هم حرف از تعطیلی لیگ می‌زدند؟ قطعاً خیر.

یکی از نگرانی‌های پرسپولیسی‌ها جدایی ستاره‌های این تیم برای فصل آینده است. نظر شما چیست؟
خب همه می‌دانیم مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و همه تیم‌های ما درگیر مسائل مالی هستند. این مشکلات تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال را فلج کرده و پدرشان را درآورده است. به هرحال عمر بازی فوتبالیست‌ها زیاد نیست و آن‌ها حق دارند به فکر آینده خود باشند. به نظر من بازیکنان پرسپولیس مثل ترابی، شجاع، بشار، علیپور و... که کیفیت فنی بالایی دارند و تیم‌های خارجی آن‌ها را می‌خواهند کاملاً حق دارند که جدا شوند.

به نظر شما یحیی گل‌محمدی چقدر می‌تواند در پرسپولیس موفق شود؟
یحیی مربی‌ای است که در عین جوانی تجربه خوبی دارد و طی این سال‌ها خودش را به خوبی نشان داده است. عملکرد او در پرسپولیس هم بسیار خوب بوده و نتایج مناسبی در نیم‌فصل دوم گرفته و به نظرم تا الان موفق بوده است. یحیی برای فصل آینده می‌تواند خودش تیم ببندد و از ابتدای فصل همه چیز را زیر نظر داشته باشد که این موضوع کیفیت کار او را از این هم بالاتر خواهد برد.

به عنوان سؤال آخر بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس از نظر شما چه کسی است؟
من سبک بازی احمد نوراللهی را خیلی دوست دارم و به نظرم او عملکرد فوق العاده‌ای در این فصل داشت. در کنار احمد، ترابی هم واقعاً عالی بود و در چند دیدار به تنهایی پرسپولیس را به ۳ امتیاز رساند و جزو بهترین‌ها بود./ خبرورزشی

ارسال نظرات
موضوعات روز