جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
تیتر20 بررسی می کند:
امروزه در جهان شرکت‌های بیمه‌ای که بتوانند تغییرات را بپذیرند و با تنوع روش‌های فروش بیمه‌گران برتر را استخدام کنند یا در خدمت خود نگه دارند و از دانش آن‌ها برای ساختن مدل‌های پیچیده پیش‌بینی کننده بهره بگیرند، می‌توانند به سهم بازار بیشتری دست یابند.
کد خبر: ۴۳۱۸۹
بیمه پارسیان پیشرو در فناوری و بیمه گیری/علت‌موفقیت های بیمه پارسیان چیست؟
تیتر20 - بیمه پارسیان همواره به عنوان یک شرکت پیشرو شناخته می شود و در حوزه زیر ساخت های انفورماتیک و تنوع محصولات بیمه ای و...  نسبت به سایر شرکت ها موفق عمل کرده است.

بر اساس جدیدترین ارزیابی انجام شده توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا در حوزه انفورماتیک و فناوری اطلاعات صنعت بیمه کشور، شرکت بیمه پارسیان حائز رتبه اول بخش خصوصی صنعت بیمه در این حوزه شناخته شد.

بر این اساس طبق ارزیابی های انجام شده در میان تمام شرکت های خصوصی صنعت  بیمه کشور، بیمه پارسیان در صدر حوزه فناوری اطلاعات قرار گرفت و در مراسمی که به همین منظور توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا برگزار گردید تندیس و لوح تقدیر آن به مدیر فناوری اطلاعات بیمه پارسیان اهدا گردید.

فعالیت بیمه پارسیان به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی در سال 82 و اخذ مجوز فعالیت در انجام کلیه امور بیمه‌های بازرگانی اعم از بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص است.شرکت بیمه پارسیان از سال 89 در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده است. این شرکت دارای ۲۹ مجتمع بیمه‌ای، ۲ میز مشاکتی بیمه در بانک، ۳۱ شعبه و ۲۰۰۲ نماینده فعال است.

علت‌موفقیت های بیمه پارسیان چیست؟
 زیرساخت های قوی و کارآمد و همچنین سیستم های ایمن و به روز و ابزارهای نوآورانه نقش بسیار پررنگ در یک شرکت بیمه دارند و در این راه بیمه پارسیان همواره جزو شرکت های سرآمد صنعت بیمه کشور محسوب می شود و در سال هایی که این ارزیابی ها توسط بیمه مرکزی صورت گرفته، همواره جزو شرکت های برتر صنعت بیمه قرار داشته است.

شركت بيمه پارسيان، شرکتي است که در عرصه ملي، متخصص پذيرش پروژه‌هاي بيمه‌اي بزرگ بوده و داراي اعتبار منطقه‌اي و قابليت حضور جهاني مي‌باشد.

اين شركت با برخورداري از سازماني يادگيرنده، فن‌آوري‌هاي پيشرفته و كاركناني خلاق و متعهد، با ارائه بهترين خدمات و متناسب‌ترين قيمت‌ها، موجب رضايت مشتريان خود است.  همچنین اين شرکت با استفاده از اين توانمندي‌ها، بيمه‌گر برگزيده کشور و بزرگ‌ترين شرکت بيمه به لحاظ حق بيمه جذب شده در سطح کشور بوده و داراي بالاترين ميزان سودآوري در ميان شرکت‌هاي بيمه، براي سهام‌داران خود مي‌باشد.

دورنمای فعالیت های بیمه پارسیان درسال ۹۹ چیست؟
بیمه‌ها از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی در هر کشور محسوب می‌شوند که کارکرد و عملکرد آن‌ها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بر وضعیت اقتصادی، اجتماعی و معیشتی جامعه تأثیرگذار است و در ادبیات بیمه‌ای با ذخیره گیری و تجهیز منابع و تخصیص آن همواره از اصلی‌ترین حامیان افراد جامعه و فعالان اقتصادی محسوب می‌شوند.

عواملی نظیر مهارت نیروی انسانی شاغل ، تنوع و کیفیت خدمات ارائه‌شده، میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ابزارهای نوین الکترونیکی، مطلوبیت محیط داخلی شعب و محل استقرار آن‌ها، نحوه معرفی خدمات و مؤثر بودن تبلیغات و… ابزارهای مهمی هستند که برای جذب منابع از آن‌ها استفاده می‌شود وبیمه پارسیان با دارا بودن وبسایت و خدمات اینترنتی مناسب و آسان نشان داده است تمایل بسیاری برای بهره گیری از فناوری ها دارد.

امروزه در جهان شرکت‌های بیمه‌ای که بتوانند تغییرات را بپذیرند و با تنوع روش‌های فروش بیمه‌گران برتر را استخدام کنند یا در خدمت خود نگه دارند و از دانش آن‌ها برای ساختن مدل‌های پیچیده پیش‌بینی کننده بهره بگیرند، می‌توانند به سهم بازار بیشتری دست یابند.

شرکت‌های بیمه insur tech با استفاده از تکنیک و ابزارهای‌ جدیدی مانند شبکه‌های اجتماعی، تلفن‌های هوشمند و غیره و با ارزیابی ریسک و با ارائه خدمات سفارشی مناسب‌ترین و کمترین نرخ را با بالاترین کیفیت به بیمه‌شدگان و بیمه‌گزاران ارائه خواهند داد.

هم چنین یک مرکز تحقیقاتی بیمه درباره آینده صنعت بیمه پیش‌بینی کرده که صنعت بیمه در ایران با رشد ملایمی رو به رو خواهد بود.صنعت بیمه ایران در قیاس با کشورهای منا(خاورمیانه و آفریقای جنوبی)از نفوذ کمتری برخوردار است و بازار بیمه در ایران به طور کل شیب ملایمی را تجربه خواهد کرد که عمده ترین آن بدلیل تحریم هایی است که اقتصاد کلان در ایران را به شدت تحت فشار گذاشته است.

ارسال نظرات
موضوعات روز