پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
با نزدیکی به فصل تابستان علاوه بر تغییر در نوع پوشش، آرایش هایی مخصوص این فصل وجود دارد که هم برای سلامتی پوست و هم در زیبایی بیشتر تاثیر گذار است. آرایش تابستانی معمولا با ترکیب رنگ های شاد همراه است معمولا محدودیتی در نوع آرایش وجود ندارد اما برای یک میکاپ روزانه بهتر است از ساده ترین روش ها استفاده کنید. در این فصل به علت گرمی هوا برای اینکه آرایش پایدار بماند باید پس از اتمام، از یک اسپری فیکس آرایش استفاده کنید.
کد خبر: ۴۳۲۲۶
آرایش تابستانی صورت ویژه روزهای گرمتیتر20- یکی از نکات مهم در آرایش تابستانی استفاده از ضد آفتاب های مخصوص پوست هر فرد است. ضدآفتاب فقط مخصوص خانم ها نیست زیرا مصرف این محصول برای آقایانی که ساعات زیادی در زیر آفتاب هستند نیز لازم و ضروری است تا در برابر اشعه های خورشید از پوست خود مراقبت کنند.
چگونه بدون کرم پودر پوستی صاف داشته باشید؟

یکی از نکات مهم در صافی پوست تمیز نگه داشتن و رسیدگی به آن است. کارهایی مانند استفاده از ماسک ها مختلف، فیشیال، بدون آرایش و مراقبت های پیش از خواب همگی تاثیر فراوانی در زیبایی و شفافیت پوستتان خواهد داشت. در فصل تابستان به علت گرم بودن هوا و عرق کردن پوست آرایش سخت تر است. مصرف ضد آفتاب های کرم پودری که کمی حالت پوشانندگی دارند کار را برای شما آسان تر می کنند. این کرم ها از تعریق پوست جلوگیری کرده و هم چنین بی ضرر هستند.

خط چشم:

یکی از بخش هایی که در تکمیل و زیبایی آرایش تابستانی شما نقش خواهد داشت خط چشم است. برای کشیدن این خط بنا بر حالت چشمتان باید آن را رسم کنید اگر چشمانی کشیده دارید از مدل های گربه ای و یا یک خط ساده و نازک استفاده کنید زیرا به زیبایی و کشیدگی بیشتر چشمتان کمک می کند. اگر پلک های افتاده دارید از خط های بسیار نازک و به سمت گوشه چشم استفاده کنید طرح های پهن برای پلک های افتاده اصلا مناسب نیستند. اگر چشمانتان درشت است با یک مداد چشم داخل آن را سیاه کنید تا حالت چشم ها تغییر کند و بالعکس اگر ریز است داخل آن از مداد چشم های سفید بزنید تا کمی فرم چشمتان را بزرگ تر کنید.

کانتور:

قبل از هر چیزی باید بدانید که کانتور به معنی رفع ایراد های صورت به روش سایه های تیره و روشن است.  در زیر ساز های آرایشی ابتدا روش کانتور را انجام داده و بعد روی آن بقیه میکاپ را انجام می دهند. بخش هایی مانند دو طرف بینی، خط های گونه، دور پیشانی و خط فک از کانتور رنگ تیره و بخش هایی مانند دور چشم ها، وسط بینی، حد فاصله بین خط گونه و فک و هم چنین وسط پیشانی از رنگ روشن استفاده می شود. البته فرم انجام کانتور روی هر صورتی متفاوت است.

*در فصل تابستان برای جلوگیری از پخش شدن کرم پودر حتما از پودر فیکس استفاده کنید تا به تثبیت کرم روی پوستتان کمک کرده باشید.

سایه:

در تابستان معمولا استفاده از رنگ های شاد پیشنهاد می شود اما اگر نمی دانید از چه ترکیب هایی استفاده کنید از رنگ های موجود در لباس هایی که می پوشید ایده بگیرید و از سایه های ترکیبی استفاده کنید. برای میکاپ های ساده سایه هایی با رنگ کرم و یا صورتی ملایم پیشنهاد می شود هم چنین سایه های شاین نیز ایده بسیار زیبایی برای پشت پلک است.
چگونه مژه های طبیعی زیبا داشته باشید؟

داشتن مژه های زیبا شما را از آرایش صورت بی نیاز خواهد کرد زیرا با قرار دادن مژه چشمان شما فرم گرفته و حالت کشیدگی ایجاد می شود.همه ی خانم ها دوست دارند مژه هایی بلند و زیبا و هم چنین پر پشت داشته باشند. با چند روش می توانید به تقویت مژه های خود کمک کنید و چشمانی زیبا برای خود رقم بزنید زیرا همانطور که می دانید مژه ها تاثیر زیادی در تغییر حالت چهره مخصوصا چشم ها دارند. استفاده از روغن هایی مانند کرچک یا وازلین و هم چنین استفاده از ویتامین ای نیز تاثیر زیادی در رشد مژه دارد.

رژگونه:

در فصل های گرم بهتر است از رژگونه هایی به رنگ ملایم مانند صورتی یا آجری استفاده کنید تا آرایش تابستانی چهره شما زننده نباشد استفاده از رنگ های جیغ باعث تکراری شدن فرم میکاپ و چهره شما می شود./ال کا ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز