جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
تیتر20 گزارش می دهد؛
در آزمایشگاه گندله‌سازی فولاد خراسان که اردیبهشت ماه افتتاح شد ، آزمون‌های تعیین کیفیت کنسانتره، اندازه گیری و پایش کیفیت گندله ورودی و گندله تولیدی و کیفیت بنتونیت مصرفی انجام می‌شود. در نتیجه این آزمایش و فرایند، محصول نهایی از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۴۱۷
کیفی سازی محصولات فولاد خراسان اردیبهشت ماه شتاب گرفت
تیتر20 - فولاد خراسان در بخش‌های فولادسازی، گندله‌سازی، آهن‌سازی و تولید بریکت عملکرد درخشاني را در کارنامه خود ثبت کرده است. سال ٩٨ براي اين شركت در بخش آهن‌سازی و بریکت، با وجود محدودیت‌های مصرف گاز در فصل زمستان، با ۷ هزار و ۸۱۷ تن افزایش تولید این محصولات، نصاب یک میلیون و ۳۴۲هزار و ۸۴۴ تن تولید آهن اسفنجی و بریکت رقم خورد.

در کارخانه گندله‌سازی فولاد خراسان نیز موفق شدند با افزایش ۶۰۹ هزار و ۳۲۵ تن گندله نسبت به سال گذشته، رکورد یک میلیون و ۴۵۲هزار و ۷۷۳ تن برای تولید سالانه گندله را ثبت کنند.

اين شركت با تولید یک میلیون و ۷۴ هزار و ۸۹۰ تن تولید شمش درسال ۹۸ و ارتقای تولید سالانه این مجتمع به میزان ۳۴ هزار و ۳۰۰ تن، موفقیت دیگری را به عنوان بزرگ‌ترین واحد صنعتی شرق کشور به ثبت رساند بعلاوه اينكه فروش داخلی میلگرد نیشابور در سال گذشته، ۶۰۹ هزار و ۱۸۷ تن بود كه رکورد فروش سال قبل از آن، ۴۸۱ هزار و ۵۹۳ تن محصول نهایی بوده که ۸۲ هزار و ۸۴۹ تن رشد را براي اين سال نشان می‌دهد.

فولاد خراسان میانگین تولید ماهانه‌ی سال گذشته و تولید فروردین این سال به ترتیب 89 و 98 هزار تن را به ثبت رسانده است. شرکت در سال 98 به طور میانگین ماهانه 91 هزار تن شمش و محصولات سبک ساختمانی فروخته، فروش فروردین سال 98 و 99 نیز به ترتیب 54 و 19 هزار تن بوده است. بعلاوه اينكه درآمد حاصل از فروش فخاس در فروردین 93 میلیارد تومان گزارش شده است. نرخ فروش شمش در اسفند 42.967 و در فروردین 44.030 ریال و به طور میانگین در سال 98، 37.020 ریال بوده است.

فولاد خراسان در سال جديد با افتتاح چند طرح در ارديبهشت ماه در راستاي ارتقاء كيفيت محصولات عمل كرده است،  آزمایشگاه گندله‌سازی و پایلوت پلنت این مجتمع اخيرا افتتاح شد كه با راه‌اندازی این آزمایشگاه، آزمون‌های تعیین کیفیت کنسانتره، اندازه گیری و پایش کیفیت گندله ورودی و گندله تولیدی و کیفیت بنتونیت مصرفی در این آزمایشگاه انجام می‌شود. در نتیجه این آزمایش و فرایند، محصول نهایی از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار خواهد بود.

این مجتمع همچنین، در حوزه مسئولیت اجتماعی خود، خدمات مطلوبی در خراسان رضوی ارائه کرده است. این مجتمع در زمان شيوع بيماري كرونا در بحث بسته‌های کمک معیشتی، خرید تجهیزات بهداشتی و کمک به ستاد مبارزه با کرونا بیش از یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به شهرستان نیشابور داشته است. مجتمع فولاد خراسان در گام دیگری از همراهی های اجتماعی خود، 1500 بسته معیشتی و بهداشتی را به خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در نیشابور اهدا کرد. 

بزرگ ترین مجتمع صنعتی شرق کشور، که از ابتدای شیوع کرونا در کنار مردم و نهادهای مختلف شهرستان مسئولانه حضور داشته است، در گامی دیگر از امدادگری های اجتماعی خود، با ساماندهی پویشی نیک خواهانه و با مشارکت  ذی نفعان و همراهان خود، قریب 4میلیارد ریال کمک را در قالب تهیه بیش از 1500 بسته معیشتی- بهداشتی، تقدیم مردم با کرامت و آسیب دیده از کرونا در نیشابور کرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز