پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
عصر دیروز (پنجشنبه اول خرداد) طی مراسمی از تلویزیون های ایرانی سام الکترونیک با حضور بلندپایه ترین مسوولان وزارت صمت رونمایی شد.
کد خبر: ۴۳۵۱۴
رونمایی از تلویزیون های ایرانی، برگ زرین دیگری از سام الکترونیک
تیتر20 -  مهنس سیدعلیرضا موسوی، مدیرعامل سام الکترونیک در حاشیه این مراسم که با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهندس یداله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و تعداد زیادی از مدیران و معاونان وزارت صمت در محل کارخانجات سام الکترونیک برگزار شد، با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان،  گفت: یکسال و نیم گذشته تاکنون و بدون اینکه حتی یک نفر از نیروهای این شرکت تعدیل شوند، اقداماتی در راستای کاهش وابستگی به واردات کم و تصمیم گرفته شد تا با طی مسیری دیگر بتوانیم به تولید محصولات جدید بدون اتکا به خارج اقدام کنیم.

وی افزود: در همین راستا تلاش های انجام شده به ثمر نشست به طوری که امروز مراسم رونمایی از تلویزیون سام الکترونیک با ۱۰ پلتفرم و در ۲۶ مدل و سایز مختلف رونمایی شد که ساخت آن ها تماماً توسط مهندسین و متخصصان ایرانی برنامه ریزی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که برای ادامه این مسیر چه انتظاری از مسوولان امر دارد گفت: با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته از مسوولان تقاضا دارم که با مقوله قاچاق به صورت جدی برخورد کنند. وی تصریح کرد: در صورتی که با قاچاقچیان و افرادی که حق و حقوق دولت را پرداخت نمی کنند برخورد نشود، این امر موجب اجحاف به مصرف کنندگان در حوزه خدمات پس از فروش خواهد شد.

مدیرعامل سام الکترونیک یادآور شد: از بانک مرکزی تقاضا داریم تا با تخصیص ارز به تولید کنندگان برای انجام واردات ماشین آلات نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم مواد اولیه که مورد نیاز هست از خارج وارد کنیم.
رونمایی از تلویزیون های ایرانی، برگ زرین دیگری از سام الکترونیک
به گفته این کارآفرین، شرکت سام الکترونیک قصد دارد طی ماه های آینده ماشین لباسشویی، جاروبرقی و یخچال تمام ایرانی را تولید کرده به گونه ای که این محصولات با کیفیت بالایی روانه بازار شوند.

لازم به ذکر است در این مراسم سرپرست وزارت صمت، استاندار تهران و معاونان وزارت صمت طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های گروه سام الکترونیک، بر تداوم تولید محصولات داخلی توسط این شرکت تاکید کرده و سام الکترونیک را نماد بارزی در این زمینه معرفی کردند./اقتصاد تهران
ارسال نظرات
موضوعات روز