پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
با توجه به شیوع گسترده و بحران پاندمی ویروس کرونا و اعلام قرنطینه از سوی دولت کشورهای مختلف، خیل عظیمی از کاربران در سراسر جهان به سمت و سوی استفاده از اپلیکیشن های موبایلی روی آوردند تا بتوانند علاوه بر رفع نیازهای خود، اوقات فراغت خود را نیز سپری کنند.
کد خبر: ۴۳۵۱۷
تیتر20- بر اساس تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده،  کارشناسان و محققان فعال در موسسه تحقیقاتی سنسور تاور به معرفی برترین اپلیکیشن های دانلود شده توسط کاربران موبایل در سراسر جهان در ماه گذشته میلادی، آوریل ۲۰۲۰، پرداخته اند که در این میان اپلیکیشن زوم (Zoom) موفق شده است رتبه نخست این رده بندی را به خود اختصاص دهد. بعد از آن نیز اپلیکیشن تیک تاک (TikTok)، فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام توانسته اند در رتبه های دوم تا چهارم پردانلود ترین و محبوب ترین برنامه های موجود در فروشگاههای آنلاین و اینترنتی بایستند.  

طبق اطلاعاتی که که در وب سایت Digital Information World نیز آمده است، اپلیکیشن زوم که به کاربران امکان برقراری تماس تصویری و ویدیویی را می دهد، توانست رکود جدیدی بزند و ۱۳۱ میلیون دانلود را به نام خود به ثبت برساند. این رقم ۶۰ برابر بیشتر از تعداد دانلودهای این اپلیکیشن در مدت مشابه سال گذشته یعنی آوریل ۲۰۱۹ میلادی است. بیشترین میزان استقبال و دانلود از سوی کاربران آمریکایی با ۱۸.۲ درصد و هندی با ۱۴.۷ درصد بوده است.  

اپلیکیشن تیک تاک نیز که یک پلتفرم ویدیومحور محبوب به شمار می رود و به کاربران امکان ثبت، ضبط و اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه و جذاب را می دهد، با ۱۰۷ میلیون دانلود توانسته در رتبه دوم محبوب ترین برنامه در فروشگاههای اپ استور و پلی استور قرار بگیرد. میزان استقبال و دانلود این برنامه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵ برابر رشد کرده است. بیشتریم میزان استقبال از سوی کاربران هندی با ۲۲ درصد و آمریکایی با ۹.۴ درصد بوده است. /ایسنا


دانلود کدام اپلیکیشن‌ها در قرنطینه رکورد زد؟
برچسب ها: قرنطینه اپلیکیشن
ارسال نظرات
موضوعات روز