جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مدیرعامل شرکت سام الکترونیک از عرضه برند جدید تلویزیون این شرکت که حاصل تلاش مهندسان، اساتید دانشگاه و تکنیسین‌های ایرانی است، از هفته آینده به بازار خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۱۸
عرضه تلویزیون جدید سام الکترونیک از هفته آینده به بازارتیتر20- با حضور "حسین مدرس خیابانی"سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار تهران و مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تلویزیون جدید شرکت سام الکترونیک و خطوط تولید آن رونمایی شد.

در این زمینه "علیرضا موسوی مجد" مدیرعامل سام الکترونیک به ایرنا گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و مواجهه با تحریم های ظالمانه که همه صنعت را دچار مشکل کرد، اما این مجموعه توانست با اتکا به پتانسیل نیروی انسانی، توان داخلی و واحد تحقیق و توسعه (R&D) خود طراحی محصولات جدید را در دستور کار قرار دهد.

وی بیان داشت: تولید تلویزیون جدید با برند سام در این مجموعه آغاز شده که حاصل دست‌کم ۱۰ ماه تلاش دست اندرکاران این مجموعه، اساتید دانشگاه ها و تکنسین های خبره است.

وی گفت: در تولید این تلویزیون که عرضه آن از هفته آینده به بازار آغاز خواهد شد، همه قطعاتی که امکان تولید آنها به صورت اقتصادی وجود داشت در داخل کشور انجام می‌شود، همچنین همه برنامه ها و نرم افزارهای این محصول توسط تکنسین‌های ایرانی نوشته شده و هیچ وابستگی در این زمینه وجود ندارد.

موسوی مجد خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری شرکت سام الکترونیک با دیگر برند های بین المللی در گذشته می‌توان گفت محصول جدید تلویزیون این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که در ۱۰ پلتفرم و ۲۶ مدل در سایزهای مختلف از ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ عرضه می شود.

رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران، با یادآوری اینکه در دهه های گذشته حجاج در بازگشت از زیارت خانه خدا تلویزیون را به عنوان یکی از سوغاتی ها با خود به کشور وارد می‌کردند، گفت: امروز گام بزرگی برداشته شده و توانستیم با قطع وابستگی به خارج از کشور و با یک برند ایرانی، تلویزیون به بازار عرضه کنیم.

وی ادامه داد: در این پروژه ضمن حفظ اشتغال خط تولید، حدود ۳۰۰ نفر دیگر به مجموعه شاغلان در خط تولید تلویزیون افزوده شده است.

موسوی مجد بیان داشت: بیش از سه هزار نفر در گروه سام الکترونیک به صورت مستقیم و تقریباً به همین تعداد به صورت غیرمستقیم فعالیت دارند که بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر از آنها در حوزه تلویزیون به کار مشغولند./ایرنا

ارسال نظرات
موضوعات روز