پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
لیفت ابرو و پیشانی راه حل درمانی برای حالت دادن به ابرو ها است که در این روش پوست اضافی را از روی پیشانی بر می دارند و باعث سفت شدن پوست می شوند.
کد خبر: ۴۳۵۴۶
روش های جدید برای لیفت پیشانی و ابروتیتر20-لیفت ابرو یک راه حل درمانی مناسب برای انحنا و حالت مناسب ابرو ها می باشد. در این پروسه پوست اضافی را از روی پیشانی بر می دارند، موقعیت ماهیچه های صورت و بافت ها را به هدف کانتورینگ در یک سوم بالای صورت شما کمی جابجا می کنند و سپس متخصصان جراحی پلاستیک پروسه لیفت ابرو را انجام می دهند. همانطور که می دانید این جراحی بسیار پر طرفدار می باشد. در این جراحی 5 برش کوچک پنهانی در خط رشدی رویش موی سر انجام می شود و هیچ زخمی قابل مشاهده نخواهد بود.
لیفت ابرو و پیشانی

فواید لیفت ابرو و پیشانی

این پروسه می تواند هر چیزی از جمله خط رویش مو تا ابرو ها را لیفت کند. همچنین باعث سفت شدن و بهبود ظاهر کلی پیشانی می شود و صورت شما را باز می کند. شکل ابرو و قرینگی آن نیز می تواند با توجه به نوع لیفت بهبود پیدا کند.

لیفت مستقیم ابرو باعث حذف بخشی از پوست و بافت زیرین آن در بالای ابروها می شود. این پروسه برای کسانی که نمی خواهند به خط رویش موی خود دست بزنند، مناسب است. لیفت مستقیم ابرو زیبایی بسیار زیادی به ظاهر شما می دهد و پوست و بافت پیشانی را نیز سفت تر می کند. بعضی از افراد که دارای پیشانی کوتاه هستند، می توانند با این روش پیشانی خود را بلند تر نشان دهند.

لیفت ابرو و پیشانی، ابروها را به موقعیت مناسب خود در می آورد .چین و چروک های موجود روی پوست پیشانی شما را باز می کند این کار را از طریق تحت تاثیر قرار دادن بافت زیرین پوست انجام می دهند. افرادی که به دنبال راه هایی برای کاهش علائم پیری هستند، می توانند از این روش استفاده کنند که راهی برای کاهش چین و چروک ها، حذف خطوط پوستی، بهبود حالت ابرو ها و بالا رفتن آن ها و به طور کل جوان تر شدن صورت می باشد. این پروسه نیاز به یک ریکاوری کوتاه مدت دارد و به سرعت می توانید نتایج زیبایی را در چشم و ابروی خود مشاهده کنید. در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد.

روش جراحی لیفت ابرو و پیشانی

لیفت ابرو و وپیشانی به دو روش کلاسیک و اندوسکوپیک انجام می شود.

روش کلاسیک

برای درمان افتادگی ها و چین و چروک های شدید در روش کلاسیک، بالاتر از پیشانی و پشت خطّ رویش مو را برش می دهند تا حدی که برش به بالای هر دو گوش امتداد می یابد. سپس پوست بلند شده و به بالا کشیده و پوست اضافی برداشته میشود. این روش برای کسانی که خطّ موی بالا یا طاسی دارند (مثلا در آقایان) روش مناسبی نیست.

روش اندوسکوپیک

در این روش در بالای پیشانی چند برش کوچک ایجاد می کنند و با استفاده از اندوسکوپ پوست را بالا می کشند. مزیت این راه برش کمتر و در نتیجه عوارض کمتر و اقامت بیمارستانی کوتاه تر است اما این روش برای افتادگی های ملایم تا متوسط مفید است و پایداریش کمتر از نوع کلاسیک است.

روش های مختلف دیگر لیفت پیشانی و ابرو :

جراح پس از معاینه بیمار و تشخیص باتولوژی روش جراحی را انتخاب می کند. در گذشته از روش اندرسکوپیک لیفت ابرو و پیشانی تحت بیهوشی عمومی بیشتر استفاده می شد. 

روش های مختلف لیفت پیشانی و ابرو عبارتند از :

  • لیفت پیشانی کروتال
  • لیفت پیشانی با نخ
  • لیفت پیشانی پره تریکال
  • لیفت میدفورهد
  • لیفت مسقیم ابرو
  • روش تثبیت ابرو
  • لیفت اندوسکوپیک پیشانی و ابرو
  • لیفت تمیورال

اهداف لیفت ابرو و پیشانی

بالا کشیدن گوشه خارجی چشم

حجم دادن دوباره به ابرو ،گیجگاه و نواحی پری اربیتال

بالا کشیدن گوشه خارجی چشم

کاهش چین و چروک های بین دو ابرو

کاهش چین و چروک های عرضی پیشانی

کاهش چین و چروک های گوشه خارجی چشم

اصلاح غیر قرینگی ابرو

کاهش آویختگی قسمت بیرونی پلک فوقانی و کاهش پوست اضافی پلک فوقانی

گزینه های ایده آل برای درمان لیفت ابرو و پیشانی

گزینه ایده آل برای لیفت ابرو کسی است که موقعیت و جایگاه ابروهایش به دلیل افتادگی پوست و یا کاهش چربی به هم خورده باشد. انواع مختلفی از لیفت ابرو و پیشانی وجود دارد. انتخاب نوع مناسب ابرو برای موقعیت کنونی چهره شما بستگی به موقعیت کنونی ابروهایتان، ساختار صورت و اهداف شما برای زیبایی دارد. همچنین قبل از انجام درمان، نتایج انواع مختلف لیفت ها را به بیمار نشان می دهند.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت پیشانی و ابرو 

پس از جراحی نیازی به پانسمان سر نیست.

تا 5 روز با پمادهای آنتی بیوتیکی تجویز شده روی برش های جراحی پوشانده شود.

موهای خود را 48 ساعت بعد از جراحی می توانید با شامپو به طور ملایم بشویید.

بعد از استحمام می توانید از سشوار با حرارت سرد استفاده نمایید.

پس از جراحی تا 4 روز باید در وضعیت نیمه نشسته استراحت کنید.

7 تا 10 روز بعد از جراحی بخیه های بیمار خارج می شود.

از استامینوفن برای تسکین سردرد و درد خفیف ناحیه پیشانی استفاده کنید و از داروهایی مانند ایبوبروفن، دیکلوفناک، ایندومتاسین،آسپیرین تا حد امکان خودداری کنید.

اگر درد شدید دارید، جراحتان را مطلع سازید.

تا 3 هفته اول بعد از جراحی فعالیت ورزشی نکنید اما پس از یک ماه انجام ورزش مشکلی ندارد.

در 333 هفته اول بعد از جراحی از رنگ مو استفاده نکنید.

مشاوره

هر کس که تصور می کند به لیفت ابرو و پیشانی نیاز دارد ، اما نمی داند باید کدام یک از انواع این پروسه را انتخاب کند، در ملاقات اولیه باید به سوالاتی در مورد خودش توضیح دهد و سپس اهداف خود را مطرح کند.

در این مرحله متخصص می تواند روش های مختلف و پیشنهادی را معرفی کند که می تواند برای برنامه درمانی مد نظر شما مناسب تر باشد.

عوارض جراحی لیفت پیشانی و ابرو

روش مناسبی برای افراد دارای خط موی بالا یا طاس نمی باشد.

ماندگاری عمل 2 تا 10 سال است و روشی دائمی نیست.

خوشبختانه مشکلات ناشی از لیفتینگ صورت بسیار نادر می باشد و به ندرت ممکن است فرد دچار عوارضی مانند خونریزی، عفونت و آسیب به اعصاب حسی و پوست شود./ نمناک

ارسال نظرات
موضوعات روز