سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: راه را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر اشتباه رفتیم؛ مگر بازیکنان فوتبال از جنس آهن هستند؟
کد خبر: ۴۳۷۲۹
توضیحات نکونام درباره کلکی که باشگاه استقلال به او زد!تیتر20-جواد نکونام در حاشیه اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تهران گفت: از چهارشنبه گذشته توانستیم بازیکنان را دور هم جمع کنیم تا پس از گرفتن تست کرونا از آنها، تمرینات خود را شروع کنیم البته شیمبا دیرتر آمد ولی با وجود هزینه‌های سنگینی که برگزاری اردو داشت، مدیریت باشگاه و کارخانه قبول کردند تا این کار انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: شرایط در اهواز مناسب تمرین کردن نبود و با توجه به رفت و آمد بازیکنان تصمیم گرفتیم اردویی را در تهران برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط اهواز باعث نمی‌شود تا آنها بازی با استقلال را در شهر دیگری میزبانی کنند؟ تأکید کرد: قرار نیست بازی تماشاگر داشته باشد. تیم‌ها هم که در هتل هستند بنابراین مشکلی وجود ندارد البته امیدوارم تا آن زمان، شرایط ایران به طور کلی بهتر شود. مردم در اهواز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و قطعاً در همین شهر بنا به خواسته هوادارانمان مقابل استقلال بازی می‌کنیم.

نکونام درباره مخالفت سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد مبنی بر برگزاری ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر و در عین حال تمرین کردن این تیم تصریح کرد: با بقیه تیم‌ها کاری ندارم ولی باید درباره خودمان بگویم که هنگامی که این بیماری آمد، نفر اولی بودم که گفتم نباید بازی‌ها برگزار شود، حالا هم اگر صحبتی می‌کنم برای خودم یا فولاد نیست بلکه برای جامعه فوتبال است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: کاری با قهرمانی تیم خاصی ندارم. من برای سلامتی جامعه می‌گویم که اگر یک نفر هم کمتر بیمار شود، مهم است.

وی تأکید کرد: وقتی مجبور کنند که تمرین کنیم، ما هم آن را انجام می‌دهیم. آقایان صحبت‌هایی را می‌کنند که باید بگویم باعث نمی‌شود سرِ من کلاه برود. اسپانیا و آلمان را مثال می‌زنند در حالی که یک بند از پروتکل‌های بهداشتی آنها را نمی‌توانید رعایت کنید.

نکونام با ذکر مثال از این موضوع یادآور شد: در اسپانیا بازیکن حق ندارد داخل رختکن رفته و دوش بگیرد. همچنین اگر یک بازیکن با اتومبیل خاصی به محل تمرین می‌آید باید در تمام طول این مدت با همان ماشین به آنجا برود. آیا آقایان می‌توانند چنین رفتاری را پیاده کنند؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از پیشنهاد خود برای تعیین نتایج فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر خبر داد و گفت: نظر شخصی‌ام این است که بهتر بود لیگ را استراحت می‌دادند و اعلام می‌کردند تا دو ماه دیگر بازی‌ها شروع شود آن وقت تکلیف باشگاه‌ها مشخص می‌شد. هنوز نتیجه تست کرونا نیامده بود، دعوا بر سر شروع تمرینات آغاز شد. حالا بماند که بعضی از تیم‌ها پنهانی تمرین کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهم از جنبه فنی صحبت کنم، باید بگویم که لیگ امسال با توجه به تأخیر در شروع و تصمیم فعلی برای برگزاری آن، بیشتر از یک سال و دو ماه طول می‌کشد. مگر بازیکن از آهن است که بتواند بدن خودش را در شرایط ایده‌آل نگه دارد؟

نکونام ادامه داد: آقایان فوتبال را با هیچ رشته دیگری مقایسه نکنند، راه کاملاً اشتباه جلو رفته است.

وی درباره نامه باشگاه فولاد مبنی بر غیبت آیاندا پاتوسی به دلیل عدم پرواز برای بازگشت به تهران گفت: بازیکن ما نیامده و اگر هم نرسد، قطعاً باید سازمان لیگ دیدار با استقلال را عقب بیندازد. آقایان حالا با تصمیمی که گرفته‌اند، فکری برای قرارداد خارجی‌ها کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: مشکل اصلی اینجاست که برنامه‌ریزی بلد نیستیم. مربی خارجی ما گفته است که قراردادم تمام شده و باید برای شروع دوباره فعالیت، به اداره مالیات اسپانیا توضیح بدهد. حالا تکلیف او و ما چه می‌شود؟/خبرآنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز