پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
برخلاف آنچه که قبلا گفته می‌شد، به نظر می‌رسد بازیکنان استقلال به دنبال لغو مسابقات نیستند.
کد خبر: ۴۳۷۹۲
شایعه ترس استقلالی‌ها از کرونا چگونه به وجود آمد؟تیتر20- در چند هفته اخیر بحث‌های زیادی پیرامون لغو یا برگزاری مسابقات لیگ نوزدهم وجود داشته و این ذهنیت به وجود آمده که تنها تیم پرسپولیس مایل به ادامه بازی‌هاست و دیگر تیم‌های لیگ برتری به دنبال لغو مسابقات هستند؛ با این حال اخباری که از اردوی استقلال به گوش می‌رسد حاکی از آن است که بازیکنان این تیم هم دوست دارند مسابقات آغاز شود و انگیزه زیادی برای شروع دوباره لیگ برتر دارند.

حسینی کار را خراب کرد
در این میان مصاحبه سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال در روز اولین تست کرونا از باقی بازیکنان بیشتر به چشم آمد زیرا او معتقد بود توانایی فوتبالیست ها برای بازگشت به لیگ مناسب نیست و جدا از آنکه امکان مصدومیت وجود دارد، این احتمال دیده می‌شود که آنها به بیماری کرونا مبتلا شوند. او مصاحبه عجیبی انجام داد و اعلام کرد اگر یک فوتبالیست دچار کرونا شود، فوتبالش برای همیشه نابود خواهد شد؛ موضوعی که به سوژه داغی در فضای مجازی تبدیل شد و جنگ بزرگی بین استقلالی ها و پرسپولیسی ها به وجود آورد.


استقلالی ها پشت سرمربی
با این وجود بازیکنان تیم فوتبال استقلال در زمان تمرین به تبعیت از فرهاد مجیدی سرمربی تیم خود، بدون هیچ گلایه ای کار را ادامه دادند. مجیدی تصمیم گرفته بود برای تک تک بازیکنان تیمش یک دور بدنسازی کامل را در نظر بگیرد و برای این کار تعداد آیتم برنامه های تاکتیکی را در تمرینات تیم به شدت کاهش داد و تمرکز بالایی بر روی بدنسازی داشت. فرهاد تلاش می‌کرد تا بازیکنان را با همین شرایط ریسک کرونا در بهترین فرم خود به دیدار ۲۹ خرداد مقابل فولاد خوزستان برساند.


شایعات مسموم و واکنش آبی‌ها
در همین روزها اما یک سری شایعات مسموم هم به گوش رسید از جمله اینکه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال نسبت به بازگشت به لیگ برتر فراری هستند و ترس زیادی دارند. حتی هواداران پرسپولیس و باقی تیم ها در فضای مجازی این طور عنوان کردند که آبی‌پوشان دیگر نمی خواهند یک قهرمانی جدید برای پرسپولیس را ببینند و از این رو رای شان لغو بازی هاست. آنها برای اینکه پرسپولیس به چهارمین قهرمانی پیاپی خود نرسد، حاضرند رقابت ها لغو شود. از سوی دیگر این موضوع به وجود آمده بود که آبی‌های پایتخت از ترس ابتلا به کرونا حاضر به بازگشت به میدان نیستند اما این در حالی است که استقلالی ها چنین حسی ندارند. آنها اتفاقا مشتاق هستند هرچه زودتر بازی ها برگزار شود زیرا در غیر این صورت تمرینات حدود سه ماه گذشته بازیکنان این تیم در قرنطینه بی ارزش خواهد بود.


کسی از کرونا نمی ترسد
مجیدی در این مدت بر روی عملکرد شاگردانش نظارت ویژه‌ای داشت و امیدوار بود بازیکنان استقلال به طور کامل پروتکل ها را رعایت کرده و در کنار مسائل بهداشتی و قرنطینه با بهترین شرایط بدنی به تمرینات باز گرداند. اتفاقی که به خوبی رقم خورد و استرس کادر فنی را کاهش داد. حالا دیگر کسی از کرونا نمی ترسد. بازیکنان استقلال اعتقاد دارند شایعاتی که علیه شان وجود دارد به هیچ عنوان صحیح نیست زیرا آنها با تمام وجود دوست دارند لیگ ادامه پیدا کند. یکی از موارد مهم در این میان بحث دریافت تمام مبلغ قراردادشان است و دلیل دوم، احتمال حرکت با سرعت بیشتر به سمت قهرمانی. همچنین آنها شانس قهرمانی در جام حذفی را هم دارند. فراموش نکنید که هنوز 10 بازی در لیگ برتر، حداقل یک و حداکثر 3 بازی در جام حذفی و 4 دیدار در لیگ قهرمانان باقی مانده و بازیکنان در صورت بازگشت به لیگ، می‌توانند به‌دنبال دعوت نامه هایی از باشگاه‌های اروپایی باشند. این مسائل بازیکنان استقلال را رو به جلو هل می دهد تا برخلاف حرف و حدیث ها، در پی ادامه لیگ باشند اما در این میان مشکل بزرگ، مبارزه با شایعات است. در واقع استقلالی ها مخالف لغو اما موافق تعویق بازی ها هستند. استقلالی ها از این موضوع هراس دارند که به اشتباه طور دیگری قضاوت شوند و هواداران تیم پرسپولیس آنها را در کری خوانی های خود شکست بدهند.


رضاوند: نگفتیم بازی نمی‌کنیم
در این میان آرش رضاوند یکی از معدود بازیکنان تیم فوتبال استقلال بود که به گفت و گو پرداخت. این هافبک جوان گفت: ما هم دوست داریم لیگ برگزار شود. تقریباً هیچ بازیکنی در تیم ما نیست که مخالف ادامه لیگ باشد چون شغل مان فوتبال است اما ما می‌گوییم باید شرایطی برای اجرای درست همه پروتکل ها وجود داشته باشد. امروز نباید ایران و وضعیت باشگاه‌های مان را با شرایطی که در فوتبال اروپا وجود دارد مقایسه کنیم. آنها ممکن است شرایط بهتری هم داشته باشند اما اینجا ایران است و باشگاه‌های ما نمی‌توانند خرج و در آمدی که باشگاه‌های اروپایی دارند را انجام بدهند یا امکاناتی در سطح آلمان، انگلیس، ایتالیا و... داشته باشد. باید در صورت ادامه لیگ فکری به حال این وضعیت کرد و گرنه واقعا دچار مشکل می شویم. ما هرگز در مصاحبه‌های خود نگفتیم لیگ باید لغو شود./ خبرآنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز