جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد تمامی فروشگاه‌های حضوری خود را در آمریکا و سایر نقاط جهان برای همیشه تعطیل کند.
کد خبر: ۴۴۳۶۶
تعطیلی همیشگی فروشگاه‌های حضوری مایکروسافتتیتر20- مایکروسافت به تازگی با انتشار بیانیه‌ای جدید از تعطیلی تمامی فروشگاههای حضوری خود در ایالات متحده و سایر کشورهای جهان خبر داده است که برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان خبری غیر منتظره و غافلگیرانه بود.

بر اساس گزارشی که در وب سایت the verge آمده است، این بیانیه مطبوعاتی حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد به جز چهار مرکز اصلی، سایر فروشگاه‌های خود را در کشورهای مختلف تعطیل اعلام کند. به عبارتی دیگر این غول تکنولوژی آمریکایی تصمیم گرفته است این چهار مرکز را که به احتمال زیاد در مناطق نیویورک، لندن، سیدنی و ردموند قرار دارند تنها برای تجربه کاربران برای کار با محصولات مایکروسافت در نظر خواهد گرفت. این بدان معناست که در این مراکز دیگر شاهد فروش محصولات مایکروسافت نخواهیم بود.

آمارهای منتشر شده از سوی این شرکت، فروشگاه‌های آنلاین ایکس باکس و ویندوز و همچنین سایت رسمی مایکروسافت موفق شده‌اند که به ۱.۲ میلیارد کاربر فعال در ماه در ۱۹۰ بازار جهان دست پیدا کنند که همین امر نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا بیش از پیش بر روی فروش دیجیتالی محصولات خود تمرکز کند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که مسائل مختلف دیگری که اخیرا به وجود آمده است، نظیر شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا و همچنین اعتراضات اخیر مردم آمریکا که به اغتشاش و ناآرامی منجر شد، نیز در این  تصمیم گیری دخیل بوده است./ ایسنا

ارسال نظرات
موضوعات روز