جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
با توجه به ابتلای بیش از ۱۰میلیون نفر در سراسر جهان و روند صعودی مجدد مبتلایان، مقامات در حال اتخاذ تصمیماتی برای مهار آن هستند.
کد خبر: ۴۴۴۳۴
مواردی که درباره ویروس کرونا باید بدانید/ آزمایش واکسن جدیدتیتر20- در حال حاضر بیش از 10میلیون مبتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان وجود دارند و نیم میلیون نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. در طول شش ماه مقابله با این بیماری، پزشکان تدابیری را در پیش گرفته‌اند و اطلاعاتی در مورد نحوه درمان بیماران،  از جمله درک واضح‌تر از عوارض جانبی و روش‌های کمک به کسانی که در کشمکش برای تنفس بهتر هستند، به دست آورده‌اند.

با این وجود، هنوز موارد بسیاری ناشناخته باقی مانده‌اند. دانشمندان به تازگی در حال درک مشکلات گسترده علل ویروس کرونا، مانند حمله به بسیاری از اندام‌های بدن هستند که سبب روند بهبود آهسته‌تر، ناقص و پرهزینه شده‌اند.

رئیس Rehoboth McKinley Christian در Gallup با اشاره به راهکارهای کاهش فشار بر روی ریه‌ها و جلوگیری از تنفس مکانیکی گفت: "بهترین درسی که آموخته‌ایم این است که بیماران را به روی شکم به جای پشت برگردانیم، این بدان معنی است که از معجزه درمان دور هستیم."
سرمایه‌گذاری در آینده برای مبارزه مناسب است

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس روز دوشنبه برنامه‌هایی را برای بازسازی 10ساله مدارس بریتانیا ارائه می‌دهد که بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به کشور در بازگشت از بحران است.

بازسازی مدارس که سال‌ها به خاطر کاهش هزینه‌های دولت به تعویق افتاده، با بودجه‌ای که برای ساختمان‌ها در بدترین شرایط، به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی انگلیس در نظر گرفته شده است، اولین اقدام وی خواهد بود.
آزمایشات واکسن چینی

ارتش چین روز دوشنبه اعلام کرد که چراغ سبز را برای استفاده از واکسن کووید-19 که توسط واحد تحقیقاتی خود تولید شده و CanSino Biologics پس از آزمایشات بالینی ثابت کرده که بی‌خطر و تا حدودی کارآمد است، دریافت کرده است.

گفتنی است که Ad5-nCoV یکی از هشت گزینه واکسن کرونا است که توسط شرکت‌های چینی و محققان تایید شده تا برای بیماری‌های تنفسی ناشی از ویروس به مرحله آزمایش انسانی برسد. این واکسن همچنین موفق به کسب تایید برای آزمایش روی انسان در کانادا شده است.

چین یک پیشرو اصلی در تولید واکسن کرونا است که باید اثربخشی خود را در آزمایش انسانی فاز 3 که شامل هزاران شرکت‌کنده پیش از رسیدن به مرحله فروش بوده، اثبات کند.

زمان تعطیلی مجدد

کالیفرنیا روز یکشنبه دستور تعطیلی برخی کافه‌ها را صادر کرد، که اولین عقب‌گرد اصلی تلاش برای بازگشایی اقتصاد در پرجمعیت‌ترین ایالات آمریکا به محض صعود موارد ابتلا در سطح کشور به سطح رکورد بود.

مقامات بهداشت عمومی، کافه‌ها را به عنوان خطرناک‌ترین مشاغل غیرضرروی که در حال حاضر بازگشایی شده‌اند، معرفی کردند./ اقتصادآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز