جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: تا دوماه آینده تمام شیمیایی‌فروش‌ها تهران از شهر خارج می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۴۳۵
آخرین وضعیت کنترل زاد و ولد موشتیتر20-  علی مفاخریان در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام انتقال صنایع آلاینده از شهر گفت: شیمیایی فروش‌ها با همکاری نیروی انتظامی در حال انتقال و تخلیه انبارها خود در ناصرخسرو هستند. ظرف یک یا دوماه آینده پرونده حضور شیمیایی فروش‌ها در تهران بسته و همه به بیرون از شهر منتقل می‌شوند.

او ادامه داد: بعد از انتقال کامل شیمیایی فروش‌ها به سراغ انتقال اوراقچی‌های میدان شوش خواهیم رفت و به مرور آن‌ها نیز منتقل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران همچنین درباره آخرین وضعیت مبارزه با موش‌ها گفت: در مورد موش‌ها مبارزه جدی شروع شده است، از سم نانو استفاده می‌شود و میزان کشف اجساد موش‌ها افزایش پیدا کرده است.

مفاخریان با بیان اینکه موش از خیابان‌های تهران حذف شدنی نیست، اضافه کرد: کاری که ما می‌کنیم کنترل زاد و ولد آن‌ها است تا از حد متعارف خارج نشده و تعداد آن‌ها را در یک عدد ثابتی نگه داریم.

او در ادامه و در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت ساماندهی سگ‌های ولگرد اظهار کرد: در این مدت سعی کردیم زیرساخت‌های نقاهتگاه را توسعه دهیم، به نحوی که ایجاد شبکه فاضلاب آن به طول یک کیلومتر در حال اجرا است، سایبان و فضای سبز احداث خواهد شد و برای کنترل دما مه‌پاش نصب می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به فراخوانی برای جذب سگ‌‌ها در نقاهتگاه‌ها شهرداری تهران به وسیله اشخاص علاقه‌مند، گفت: همچنین با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در حال تهیه قلاده‌هایی مجهز به GPSهستیم که موقعیت و شرایط زنده بودن سگ‌ها را به ما نشان دهد.

مفاخریان اضافه کرد: در عین حال بنا داریم با تزریق میکرو‌چیپ به زیر پوست سگ‌ها، آن‌ها را شناسنامه‌دار کنیم به نحوی که بیماری‌های سابق سگ و تمام ویژگی‌ها مربوط به او قابل تشخیص باشد.

او همچنین گفت که شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در حال همکاری دوجانبه با دامپزشکی برای ارائه خدمات عقیم‌سازی در مناطق شرقی و غربی تهران و همچنین راه‌اندازی برخی خودروهای ویژه برای این کار است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در نهایت به موضوع صدور مجوز برای ون‌کافه‌ها و بهره‌برداری از فضای مازاد پیاده‌روها اشاره کرده و گفت: بنا داریم از طریق صندوق کارآفرینی امید به صاحبان ون‌کافه‌ها تسهیلاتی ارائه کنیم و در عین حال با صدور مجوز برای آن‌ها، نحوه فعالیت‌شان را قانونی و بهداشتی کنیم تا شهروندان برای استفاده از آن‌ها، آرامش خاطر داشته باشند.

مفاخریان در پایان گفت: همچنین در پیاده‌روهایی که رفت و آمد شهروندان را دچار مشکل نمی‌کند، 10 صنف اعم از کبابی‌ها، بستنی‌فروش‌ها،گل‌فروشی‌ها، صنایع دستی و غیره می‌توانند با حفظ حریم مغازه‌ها به فعالیت بپردازند تا بدین نحو به حیات شهری تهران نیز کمک شود./ اقتصادآنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز