سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
نمایشگاه ایفا امسال در اوایل ماه سپتامبر در قالب 4 رویداد برگزار خواهد شد که بسیاری از شرکت های برندهای مختلف در آن حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۴۴۶۸۵
چرا سامسونگ و هایسنس در ایفا 2020 شرکت نمی کنند؟تیتر20- با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده جهت جلوگیری از این بیماری دو شرکت سامسونگ و هایسنس در ایفا 2020 شرکت نمی کنند و این خبر را رسما منتشر کرده اند.

هفته گذشته ایفا 2020 ثبت نام حضور در نمایشگاه برلین را برای بازدید کنندگان و شرکت کنندگان آغاز کرده است. این نمایشگاه از تاریخ 3 تا 5 سپتامبر با محدودیت هایی برگزار می شود. برخی از شرکت ها از عدم حضور خود همانند سامسونگ و هایسنس در ایفا 2020 خبر داده اند اما برخی از شرکت ها مانند ال جی هنوز خبر قطعی از غیبت خود در ایفا 2002 منتشر نکرده اند.

گفتنی است، علاوه بر شرکت های سامسونگ و هایسنس، برند های دیگری مانند هارمن و TP Vision عدم حضور خود در نمایشگاه ایفا 2020 را اعلام کرده اند.

سامسونگ به جای حضور در ایفا قرار است میزبان رویداد آنلاین خود باشد. این شرکت تصمیم دارد آخرین اخبار و اطلاعیه های لوازم خانگی خود را در رویداد آنلاین به اشتراک می گذارد.

قابل ذکر است این رویداد در اوایل ماه و به صورت زنده در صفحات فیس بوک و Linkedln به اشتراک گذاشته می شود.

با سرعت گرفتن شیوع ویروس کرونا، علاوه بر کمپانی سامسونگ که قبلا عدم حضور خود را در ایفا 2020 اعلام کرده بود، شرکت هایسنس نیر تصمیم گرفته تا در ایفا 2020 شرکت نکند.

این شرکت در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد که ما برای سلامتی و رفاه کارمندان و همکارانمان از حضور در این نمایشگاه خارق العاده صرف نظر کرده ایم، زیرا سلامتی کارمندان و کارگران این شرکت برای ما حائز اهمیت بوده و در اولویت قرار دارد.

شرکت TP Vision نیز از شرکت در این نمایشگاه خودداری کرده اما به مخاطبان خود قول داده است که از محصولات جدید در رویداد های آنلاین رونمایی کند و طرفداران خود را منتظر نمی گذارد.

مدیر عامل این شرکت قصد دارد در یک برنامه کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 1 سپتامبر از نحوه رونمایی محصولات جدید خود و جزئیات برنامه های این کمپانی در آینده به گفت و گو بپردازد.

نمایشگاه ایفا هر ساله بخش مهمی از برنامه های بازاریابی  شرکت TP Vision را تشکیل می دهد اما امسال با وجود شیوع ویروس کرونا این شرکت قصد دارد تا در ایفا شرکت نکند و جان کارمندان و مخاطبان خود را به خطر نندازد. مخاطبان این برند می توانند برای اطلاع از محصولات جدید شرکت TP Vision منتظر رویداد آنلاین همانند سامسونگ باشند.

شرکت ال جی درباره شرکت در نمایشگاه ایفا 2020 اظهار کرد: ما هنوز مشارکت خود را تایید نکرده ایم و با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال بررسی برنامه های نیمه دوم سال خود هستیم و در ماه آینده از مشارکت با ایفا 2020 تصمیم می گیریم.

برند پاناسونیک استرالیا به دلیل محدودیت هایی کرونایی که در کشورش گذاشته اند، در نمایشگاه ایفا 2020 نمایندگی نخواهد داشت. با این حال اطلاعات بیشتری از مشارکت این شرکت در برلین آلمان اعلام نشده است.

شایان ذکر است که شرکت سامسونگ هفته گذشته در بیانیه ای که برای وب سایت TechCrunch ارسال کرده ، گفته که این شرکت تصمیم گرفته تا در این نمایشگاه حضور نداشته باشد. البته این تصمیم فقط محدود به امسال است و اگر سال بعد بهانه‌ای مثل ویروس کرونا وجود نداشته باشد، در ایفا ۲۰۲۱ شرکت خواهد کرد.

از زمانی که پاندمی ویروس کرونا شروع شد، نمایشگاه IFA 2020ایفا جزو اولین نمایشگاه ‌های بزرگ فناوری بود که برگزاری آن نه تنها کنسل نشد بلکه زمان برگزاری آن مشخص هم شده است! حالا سامسونگ اعلام کرده با وجود اینکه این نمایشگاه برگزار خواهد شد، تصمیم گرفته محصولات جدید خود را در مراسم آنلاین سامسونگ به نمایش بگذارد.

نمایشگاه IFA 2020 قرار است بین تاریخ‌ های 14 تا 19 شهریور ماه و در شهر برلین برگزار شود و قرار هم نیست که مثل سال‌ های قبل جمعیت زیادی داشته باشد. در واقع شهر برلین، مقرراتی وضع کرده که طبق آن برگزاری مراسم یا نمایشگاهی با بیش از 5000 هزار شرکت کننده، ممنوع است. برگزارکنندگان IFA 2020 هم با توجه به این قانون، تصمیم گرفته ‌اند تا شرکت‌کنندگان را به 1000 نفر در روز محدود کنند.

سامسونگ در بیانیه خود به وب ‌سایت TechCrunch اینطور نوشته که: «ما تصمیم هیجان ‌انگیزی گرفتیم تا آخرین خبرها و معرفی جدیدترین محصولاتمان را در مراسم دیجیتالی خودمان در اوایل سپتامبر با شما به اشتراک بگذاریم».


هنوز البته کسی نمی ‌داند که این مراسم آنلاین سامسونگ در چه زمینه ‌ای خواهد بود. اما انتظار داریم که جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ را در همین بازه زمانی ببینیم و شاید معرفی این گوشی به این مراسم موکول شود.

در هر صورت، این شرکت معمولا هرساله حضور پر رنگی در نمایشگاه‌ های IFA دارد اما در عین حال، کم پیش می ‌آید که گوشی ‌های مهم یا دیگر محصولات بزرگ خود را در این نمایشگاه معرفی کند. شاید بهتر باشد اینطور بگوییم که سامسونگ مخصوصا در یکی دو سال اخیر، از IFA برای نمایش محصولاتی که پیش‌تر معرفی کرده، استفاده کرده است. اما همچنان اینکه سامسونگ تصمیم گرفته امسال در IFA شرکت نکند، خبر ناراحت‌کننده‌ ای برای این نمایشگاه و برگزارکنندگان آن خواهد بود.

هنوز دو ماه کامل تا شروع سپتامبر باقی مانده اما ویروس کرونا گویا قرار نیست به این زودی ‌ها جایی برود. بسیاری از کشور‌ های اروپایی از جمله آلمان، در ماه گذشته شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس بوده ‌اند. حالا هم که سامسونگ تصمیم گرفته در IFA شرکت نکند، این احتمال وجود دارد که شرکت ‌های دیگر هم چنین تصمیمی بگیرند و در نهایت IFA 2020 هم مثل دیگر نمایشگاه‌ های بزرگ فناوری امسال، لغو شود./ال کا ایران

ارسال نظرات
موضوعات روز