جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
تیتر20 تشکیل باشگاه مشتریان ایران خودرو را بررسی می کند؛
ایران خودرو با دارا بودن شبکه گسترده در سراسر کشور پتانسیل جذب میلیون ها مخاطب در باشگاه بزرگ مشتریان را دارد و می تواند هم خودش و هم مشتریان وفادارش را از مواهب این سازماندهی جدید بهره مند سازد.
کد خبر: ۴۴۷۵۹
ایران خودرو مشتریان باوفا می خواهد/ باشگاه بزرگ مشتریان با میلیون ها مخاطب
تیتر20 - طبق اعلام ایران خودرو، این شرکت قصد تشکیل باشگاه مشتریان را دارد تا به واسطه آن، ارتباط میان این خودروساز و مشتریانش شکل و شمایلی جدیدتر و به روزتر به خود بگیرد.
 
امروزه یکی از ابزارهای مهم وفاداری مشتریان، باشگاه مشتریان است که برندهای معتبر در تلاش‌اند از این طریق ارتباط عاطفی و دوطرفه‌ای را با مشتریان خود ایجاد کنند.

آن طور که مسوولان فروش ایران خودرو اخیرا اعلام کردند، این شرکت قصد دارد باشگاه مشتریان را راه اندازی کرده و  علاوه بر آن، به دنبال ایجاد میز کار مشتری نیز هست. اقدامات جدید امکان ارتباط هر یک از مشتریان از درگاه مشخصی به بخش های مختلف ایران خودرو از جمله فروش‌، امدادخودرو و مدیریت ارتباط با مشتری به صورت آفلاین و یا آنلاین فراهم خواهد ساخت.

برنامه ایران خودرو برای تشکیل باشگاه مشتریان اما چه تبعات مثبتی به دنبال خواهد داشت و اصلا هدف این شرکت از این اقدام چیست؟ به نظر می رسد اصلی ترین هدف ایران خودرو از تشکیل باشگاه مشتریان ، بهبود خدمت رسانی به واسطه ایجاد تمرکز بیشتر، جلب حس وفاداری و البته کانالیزه کردن خدمات است.

اصولا اهدافی که در باشگاه مشتریان دنبال می شود شامل ؛افزایش تعامل و ارتباط کاربران و مشتریان، حفظ و وفادارسازی و رضایت مشتریان، جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات فردی یا گروهی، ارائه بالاترین کیفیت در خدمات و محصولات، ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریان  ،همکاران ، نمایندگان  و شرکای تجاری همچنین اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آموزش است.

حال ایران خودرو با دارا بودن شبکه گسترده در سراسر کشور پتانسیل جذب میلیون ها مخاطب در قالب باشگاه بزرگ مشتریان ایران خودرو را دارد و می تواند از مواهب این سازماندهی جدید با روش های نوین بهره مند شود.

خدمات مبتنی بر باشگاه مشتریان با برگزاری جشنواره های متنوع ، مسابقات و اختصاص امتیازات و اعتبار به مشتریان باعث می شود تا هم خود شرکت از این ماجرا نفع ببرد و هم مشتریان از آن منتفع شوند.

با گسترش باشگاه مشتریان یا صاحبان محصولات ایران خودرو چند اتفاق مهم رخ خواهد داد. نخست اینکه حفظ مشتری با همگام کردن او در تحولات مجموعه رقم زده خواهد شد و از سویی تعامل با اعضای باشگاه و تعریف امتیازات برای اعضای فعال و همراه در باشگاه ،کانال ارتباطی شرکت با مشتریان به طور مستمر برقرار خواهد شد و روند خدمات دهی به مشتریان در پروسه فروش و به خصوص خدمات پس از فروش دستخوش تحول خواهد شد.

به طور کلی باشگاه مشتریان نگاه تعاملی است از طریق تخصیص امتیازات ویژه به اعضای باشگاه که به حفظ ارتباط مشتری و دریافت مستمر خدمات از شرکت منتهی می شود.
 
اما هرچند ایران خودرویی ها کمی دیر به فکر ایجاد باشگاه مشتریان  افتاده اند، اما این کاهلی را می توان به واسطه گسترش سریع خدمات غیر حضوری و جلب رضایت مشتریان در راستای برانگیختن حس وفاداری آنها، جبران کرد. 

این البته در حالی است که ایران خودرو به دلیل غفلت از مسائلی مانند تشکیل باشگاه مشتریان در این سال ها، فرصت بزرگی را در برانگیختن حس وفاداری مشتریان از دست داده است. برای شرکتی به بزرگی ایران خودرو، جذب مشتریان وفادار از اهمیت بالایی برخوردار است و باید منتظر ماند و دید با تشکیل باشگاه مشتریان ، این پروسه چگونه پیش خواهد رفت. 

ارسال نظرات
موضوعات روز