جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
استاندار استان تهران در بازدید از پگاه مطرح کرد :
با هدف توسعه خطوط تولید پگاه و با حضور استاندار تهران ، خط تولید ESL لیوانی پگاه تهران افتتاح شد .
کد خبر: ۴۵۲۵۹
پگاه کشور را در تولید کره به خودکفائی برساندتیتر20- انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ، ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، خط تولید ESL لیوانی پگاه تهران را افتتاح کرد.

در این بازدید یداله صادقی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران ، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تهران و کریم ذوالفقاری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران نیز حضور داشتند .

انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران ، با اشاره به سابقه درخشان شرکت صنایع شیر ایران در حوزه خودکفایی پنیر و شیر خشک و با حضور منابع انسانی نخبه خواست تا در زمینه تولید کره نیز کشور را به خودکفایی برسانند .

استاندار تهران ، با اشاره به سرانه مصرف شیر و عوارض ناشی از آن ، از جمله کاهش سن پوکی استخوان و کوتاهی قد کودکان ایرانی تصریح کرد : ۱۱ درصد از سهم ظرفیت تولید شیر خام کشور به شهر تهران اختصاص دارد و پگاه با ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد در راستای توسعه دامداریها هدف گذاری کند تا علاوه بر توسعه صنعت دامپروری کشور زنجیره مزرعه تا سفره نیز کامل شود .

عبد اله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران ، با اشاره به رشد ۴۳ درصدی صادرات پگاه در سه ماهه اول سال جاری و نقش موثر صادرات در ارزآوری کشور تصریح کرد : بالاترین حجم صادرات مربوط به صنایع غذایی است  و شرکت صنایع شیر ایران در این حوزه رتبه اول را به خود اختصاص داده است .

وی تصریح کرد : دریافت عوارض در صادرات شیرخشک و خامه به منزله تنبیه صادرکننده است و با توجه به تهدید منافع دامداران ، انجمن شیر خشک و سایر صنوف در این راستا خواستار اصلاح این رویه شد .

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران تاکید کرد : برند پگاه با ۶۴ نشان ایمنی و سلامت بعنوان تنها شرکت دارنده این نشانها عنوان سالم ترین برند صنعت غذا و لبنیات در کشور را به خود اختصاص داده است و با دریافت ۳ نشان استاندارد ملی توسط شرکتهای تابعه تولیدی در سالروز جهانی استاندارد در سال گذشته ، نشان داد همواره رویکرد سلامت محور دارد .

وی با اشاره به اقدامات پگاه در حوزه مسئولیت اجتماعی بویژه در زمان شیوع کرونا گفت : شرکت صنایع شیر ایران با تولید و عرضه انبوه محصولات فراسودمند و توزیع رایگان محصولات لبنی به ارزش یک میلیارد ریال در مناطق محروم کشور بعنوان سربازان سلامتی ایفای نقش کرد .

کریم ذوالفقاری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص حل چالشهای پیش روی دامداران و تامین نهاده های دامی تصریح کرد : آماده هر گونه همکاری در این حوزه هستیم .

ید اله صادقی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران نیز تصریح کرد : شرکت صنایع ایران با تولید محصولات کیفی و عرضه اقتصادی آن همواره حامی مصرف کنندگان بوده است .

حشمت اله عسگری معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تهران نیز در خصوص اخذ مجوز از  سازمان دامپزشکی در راستای توسعه صادرات اعلام آمادگی کرد .

عبد اله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران در مراسم رونمایی از دستگاه ESL لیوانی نیز گفت : این پروژه حاصل تلاش متخصصان داخلی کشور است و بی نیازی از مواد اولیه و بسته بندی خارجی و استفاده از تولیدات داخلی از ویژگیهای این دستگاه است .

وی با اشاره به قابلیت بسته بندی دهانه گرد و چهار گوش دستگاه ESL لیوانی گفت : این دستگاه برای تولید و بسته بندی شیر ، خامه های ساده و طعمدار طراحی شده است و با سرعت ۱۲۰۰۰ کاپ در ساعت محصولاتی را بسته بندی می کند که قابلیت ماندگاری ۴۵ روزه بدون نیاز به مواد افزودنی را دارند ./ روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)
ارسال نظرات
موضوعات روز