جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
شرکت تعاونی آریا پروفیل، از ابتدای آغاز به کار در سال ۹۴ تا امروز برای ۱۲۶ نفر اشتغالزایی مستقیم داشته و حتی در شرایط فعلی کرونا نیز نه تنها تعدیل یا نیروی اخراجی نداشته، بلکه حدود ۴۰ نفر را به مجموعه خود اضافه کرده است.
کد خبر: ۴۵۳۰۹
این شرکت فولادی در چابهار را بیشتر بشناسیدتیتر20- محصول نهایی این شرکت تولید انواع قوطی پروفیل و مقاطع فولادی، همچنین لوله های داربستی، لوله های گاز و انواع لوله های سیاه درزدار و بدون درز است.

بیش از ۸۵ درصد محصولات یادشده به مصرف داخل کشور و تامین نیاز استان سیستان و بلوچستان، همچنین بخشی از نیازهای استان‌های هرمزگان و کرمان می رسد.
اما مشکلات تحریم ها در سال های گذشته سبب شده تا مزیت های اقتصادی صادرات از بین برود، این در حالی است که پیش از تحریم ها محصولات شرکت به کشورهای افغانستان، پاکستان و عمان صادرات می شد.

«سید محمد موسوی» رئیس هیات مدیره این شرکت، ضمن بیان مطالب فوق، از برنامه‌ریزی برای توسعه آن در دو فاز دیگر با هدف تولید مفتول های فلزی و گالوانیزه، همچنین تولید ورق های رول، پانچ و ساندویچ پنل در این شرکت کاملا خصوصی خبر می‌دهد و می‌گوید: بهره‌برداری از واحد فولاد مکران می تواند تضمین کننده تامین مواد اولیه مورد نیازمان باشد.

مجتمع فولاد مکران در ۱۸ ماه آینده وارد مدار تولید خواهد شد که تا امروز حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مجتمع فولاد مکران در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار بنا شده که در فاز نخست و دوم آن تولید آهن اسفنجی پیش بینی شده، دو واحد گندله سازی، یک واحد فولادسازی و یک واحد نورد سازی نیز در آن ساخته می شود.

موسوی همچنین با اشاره به برخی مشکلات، یادآور می شود: به طور مثال هرچند تهیه مواد اولیه داخلی از فولاد مبارکه یا ذوب آهن اصفهان انجام می شود، اما به دلیل قرار داشتن این شرکت در محدوده منطقه آزاد چابهار به ناچار مجبور به ارسال آنها به گمرک و سپس ترخیص آنها هستیم که هزینه های زیادی سرباری، وقت و زمان و خواب سرمایه را به دنبال دارد./معدن۲۴

ارسال نظرات
موضوعات روز