سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
کمدین کهنه کار هم وارد بازار تبلیغات شد
مهران مدیری سفیر تبلیغات فروشگاه زنجیره ای رفاه شد.
کد خبر: ۴۵۴۱۴
مهران مدیری روی بیلبورد تبلیغاتی فروشگاه زنجیره ای رفاه
تیتر20 - رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه  در نشست خبری به مناسبت انتخاب و انتساب مهران مدیری به عنوان سفیر رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: باتوجه به اینکه آقای مدیری شخصیتی است که همواره شادی را برای ما به ارمغان آورده، ایشان را به عنوان سفیر خود در بحث مسئولیت اجتماعی انتخاب کردیم تا یک حال و شادی بیشتر را برای مردم خود به ارمغان بیاوریم. ما به حوزه مسئولیت اجتماعی پایبند هستیم و در تلاشیم تا کارهای مثبتی را در این زمینه پیش ببریم. امسال با کمک آقای مدیری طرح‌های دیگری را در این حوزه طراحی کرده و امیدواریم کمکی در جهت بهبود رفاه و حال خوب مردم داشته باشیم.

مهران مدیری نیز در این نشست گفت: شخصا هیچگاه در بحث تبلیغات نبوده‌ام و اکنون به دلیل بعد مسئولیت اجتماعی این کار آن پذیرفتم. چراکه بنابر این همکاری قرار است بخشی از فروش ماهانه، سالانه فروشگاه رفاه در تمام کشور به مسائل مختلفی همچون کودکان کار، بیماران تالاسمی و هر آنچه که در جامعه ما با مشکل مواجه است اختصاص داده شود. به نظرم یک همکاری خوب و مفید با فروشگاه رفاه در حال شکل‌گیری است. در این توافق قرار است یک کار خوب و مفید انجام شود. این کار یک نوع مسئولیت اجتماعی و کمک به افرادی است که نیازمند کمک هستند. بنابراین در شرایطی که ما به سر می‌بریم این توافق می‌تواند سبب کمک شایانی به افراد زیادی در جامعه باشد. بارها گفته و بازهم می‌گویم در شرایطی هستیم که فقط خودمان باید به خودمان کمک کنیم.
مهران مدیری روی بیلبورد تبلیغاتی فروشگاه زنجیره ای رفاه
وی ادامه داد: بر اساس همکاری شکل گرفته قرار است هر نفری که از فروشگاه رفاه در سراسر کشور خریداری می‌کند، هزار تومان از آن به دانش‌آموزانی که توان تامین هزینه تحصیل و لباس خود را ندارند اختصاص پیدا می‌کند. چنین اتفاقی از سوی من همواره با استقبال همراه شده و می‌شود. چراکه این مبلغ بسیار بزرگی است که در پارت اول خود قرار است ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دانش‌آموز را تحت پوشش قرار دهد. در پارت دوم نیز برنامه‌ریزی شده تا به مادرانی که در هزینه‌های با مشکل مواجه هستند کمک شود.

مهران مدیری درباره نوع همکاری خود نیز توضیح داد: این کار قرار است با حضور من در تیزرهای تبلیغاتی، بیلبوردها و مکان‌های دیگر انجام شود. اکنون عضو خانواده رفاه هستم و هرکاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم تا بتوانم به مردم کمک بیشتری کنم.

ارسال نظرات
موضوعات روز