جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵
یکی از اتفاقات حاشیه‌ای مهم قبل از پرواز استقلال، جلسه‌ای بود که میان چند بازیکن این تیم و یک شخص خاص در داخل اتومبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۴۴۴
جلسه مشکوک ۳ بازیکن استقلال با یک ناشناس داخل اتومبیل!تیتر20- بازیکنان و مربیان استقلال بعدازظهر دیروز در قسمت ویژه فرودگاه مهرآباد جمع شده و با پروازی اختصاصی راهی مشهد شدند تا امشب مقابل شهرخودرو صف‌آرایی کنند. مسافرت آبی‌پوشان البته حاشیه‌هایی هم داشت که برخی از آن‌ها حتی از چشم اغلب بازیکنان و مربیان این تیم هم دور ماند، به همین خاطر خواندن گزارش خبرورزشی از سفر کاروان استقلال به مشهد را به همه شما عزیزان توصیه می‌کنیم.

نفر اول
هروویه میلیچ، بازیکن کروات استقلال اولین نفری بود که خودش را به فرودگاه رساند. او در بدو ورود با درخواست چند هوادار برای گرفتن عکس سلفی مواجه شد و بسیار مؤدبانه و در کمال حوصله با تک‌تک آن‌ها عکس گرفت. اغلب طرفداران به میلیچ می‌گفتند باید در مشهد هم پیروز شوند.

عکس بدون ماسک
مهدی قایدی هم از جمله اولین بازیکنانی بود که وارد فرودگاه شد. او به محض دیدن عکاس خبرورزشی به شوخی گفت: من ماسک همراهم دارم، اما وقتی از ماشین پیاده شدیم، آن را برداشتم. جالب اینکه در همان لحظه چند هوادار به مهاجم استقلال نزدیک شده و خواهان گرفتن عکس با او شدند. قایدی هم فرصت نکرد ماسک خودش را بزند و همان‌طور بدون ماسک با آن‌ها عکس یادگاری گرفت.

فرار از دوربین
وریا غفوری شکل حضور خودش در فرودگاه را طوری تنظیم کرد که اصلاً با خبرنگاران و عکاسان حاضر در مهرآباد مواجه نشود. او حتی نمی‌خواست ورودش به داخل سالن ویژه توسط دوربین رسانه‌ها ضبط شود! احتمالاً غفوری نمی‌خواهد قبل از بازی حرف بزند، چون پای حاشیه‌های جدال با سپاهان نیز به میان کشیده خواهد شد.

مجیدی در کنار هواداران
فرهاد مجیدی دیرتر از اغلب شاگردانش آمد و حوالی ساعت ۲۰:۱۵ در فرودگاه حاضر بود. سرمربی استقلال طبق روال هفته‌های گذشته با رسانه‌ها مصاحبه نکرد، اما برخوردش با هواداران بسیار مناسب بود به طوری که چند دقیقه ایستاد و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت. فرهاد ماسک داشت ولی هنگام عکس گرفتن آن را در می‌آورد. جالب اینکه تعدادی از رانندگان زحمتکش تاکسی که در فرودگاه حاضر بودند نیز با بازیکنان و مربیان استقلال عکس یادگاری گرفتند.

جلسه مشکوک
یکی از اتفاقات حاشیه‌ای مهم قبل از پرواز استقلال، جلسه‌ای بود که میان چند بازیکن این تیم و یک شخص خاص در داخل اتومبیل برگزار شد. هنگامی که روزبه چشمی همراه با داریوش شجاعیان به مهرآباد رسیدند، شخصی انتظار آن‌ها را می‌کشید. طرفین با دیدن یکدیگر احوالپرسی کردند و پس از لحظاتی کوتاه، هر سه نفر به داخل یک اتومبیل هیوندایی رفتند و مشغول گفتگو شدند! دقایقی پس از آن محمد دانشگر نیز رسید و از قضا، او هم به داخل همان اتومبیل رفت. ظاهراً از قبل هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود تا دانشگر نیز به نفرات حاضر در جلسه ماشینی اضافه شود! سرانجام گفتگو تمام شد تا چشمی و دانشگر با خروج از ماشین به سمت سالن ویژه حرکت کنند.

شجاعیان آمد ولی نرفت
داریوش شجاعیان به فرودگاه آمد و همان‌طور که نوشتیم، همراه با دو بازیکن دیگر استقلال داخل اتومبیل هیوندایی با یک‌نفر جلسه داشت ولی پس از پایان گفتگو، همراه با سایر آبی‌پوشان به سمت سالن نرفت و فرودگاه را ترک کرد. به این ترتیب بسیار بعید به نظر می‌رسد که کارت بازی شجاعیان برای جدال امشب نیز صادر شود. البته حتی در صورت صدور مجوز بازی، اعزام او در کنار مسافران عادی ریسک بالایی دارد که شاید باشگاه استقلال آن را نپذیرد.

جروبحث در محوطه
اتفاق دیگری که قبل از مسافرت کاروان آبی رخ داد، جروبحث تعدادی از بازیکنان این تیم با سایر افراد در محوطه فرودگاه بود. هنگامی که روزبه چشمی، داریوش شجاعیان و محمد دانشگر با یک فرد غریبه داخل اتومبیل نشسته و مشغول گفتگو بودند، شخصی نزدیک اتومبیل آن‌ها شد و اصرار می‌کرد این ماشین نباید آنجا پارک شود. لحظاتی بعد، روزبه چشمی پیاده و مشغول گفتگو با آن فرد شد. سایر استقلالی‌های داخل ماشین هم آرام‌آرام پیاده شدند و کم‌کم جر و بحث بالا گرفت طوری که توجه برخی از حاضران در اطراف صحنه نیز به ماجرا جلب شد و کار می‌رفت تا برای آبی‌پوشان به یک جنجال بدل شود، اما خودشان خیلی سریع متوجه فضا شده و برای اینکه بهانه دست فضای مجازی ندهند، داستان را حل و فصل کردند.

رعایت فاصله‌گذاری
شیخ دیاباته نیز هنگام ورود به فرودگاه با درخواست تعدادی از هواداران حاضر در آنجا برای گرفتن عکس یادگاری مواجه شد. مهاجم محبوب استقلال تأکید می‌کرد مشکلی برای گرفتن عکس ندارد ولی به شرطی که هواداران ماسک داشته باشند. او همچنین اصرار داشت هر کس که می‌خواهد عکس یادگاری بگیرد، حتماً فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز رعایت کند./ خبرورزشی


ارسال نظرات
موضوعات روز