جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
پراید از خط تولید پایین آمد
تولید خودرو پراید در مراسمی با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری رسما متوقف شد.
کد خبر: ۴۵۴۴۷
تولید خودرو ارزان اما پرحاشیه رسما متوقف شد
تیتر20 - سایپا دیشب رسما در حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری با سومین مدل پراید خداحافظی کرد تا ضمن عمل به وعده مدیرعامل این شرکت یکی از پرسابقه ترین خودروهایی که روی خط تولید قرار داشت را از خط تولید این شرکت خارج کند.

محمود واعظی با اشاره به توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید گفت:  اتفاق امروز این است که اگر یک خودرو از خط تولید خارج شده، به ازای آن قرار است دو خودروی داخلی به مردم عرضه شود.

براساس این گزارش، شش میلیون و 300 هزار دستگاه پراید در پنج مدل طی ٢٧ سال در داخل و خارج از كشور تولید و عرضه شده است.

توقف تولید پراید یکی از درخواست هایی بود که سال هاست وجود دارد و در دوره جدید مدیریت سایپا جامه عمل به آن پوشانده شد.

سایپا استارت خداحافظی با پراید را پس از اطلاع رسانی در ابتدای سال گذشته و در بهمن ماه زد. سایپا در بهمن ماه پراید 132 را از خط تولید این شرکت خارج کرد و در سال جاری نیز تولید پراید 111 را رسما متوقف کرد.
تولید خودرو ارزان اما پرحاشیه رسما متوقف شد
در ادامه انجام این اقدام مهم، سایپا امروز توقف تولید آخرین عضو باقیمانده از سه گانه خانواده پراید را با خداحافظی از پراید 131 عملی کرد تا از این پس تنها پرایدی که تولید آن ادامه خواهد داشت، عضو گروه کار و تجاری این خانواده یعنی پراید وانت یا 151 خواهد بود.

لازم به ذکر است این خودرو به دلیل قیمت مناسب و تیراژ بالا و در عین حال گلایه ها نسبت به کیفیت آن همواره مورد توجه سیاسیون و صاحبنظران و مردم کوچه و بازار بوده است و بدین سبب حواشی زیادی در طول یکی دو دهه اخیر برای این خودرو وجود داشته است.
ارسال نظرات
موضوعات روز