جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
معرفی و رونمایی 2 فیس لیفت سایپا
سایپا از نسخه های فیس لیفت دو محصول کوییک و ساینا رونمایی کرد و از آغاز تولید انبوه این دو خودرو خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۵۱
الهام از صورت یوز ایرانی در طراحی سپرهای کوییک فیس لیفت
تیتر20 -  گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری برنامه ریزی های زیادی برای معرفی محصولات جدید این شرکت با توجه به جای خالی شرکای خارجی در دستور کار خود قرار داده بود.

سایپا شب گذشته کوییک فیس لیفت موسوم به " کوئیک اس " را در حالی معرفی و رونمایی کرد که پیش از این فروش آن در سامانه فروش این شرکت آغاز شده بود و اتفاقا با استقبال قابل توجه 28 هزار نفری نیز مواجه شده بود.

این خودرو را می توان یک فیس لیفت نسبتا واقعی نامید که در بخش طراحی ظاهری نیز تغییراتی را تجربه کرده است و صرفا به افزوده شدن آپشن های رفاهی در آن بسنده نشده است. جلو پنجره جدید، الگوی سپر جدید، خط جانبی روی گلگیر و درب های جلو و برخی اجزای کابین از جمله تغییراتی است که در نسخه فیس لیفت کوییک مشاهده می کنیم.

به گفته مدیران سایپا در طراحی سپرهای کوییک فیس لیفت از صورت یوز ایرانی الهام گرفته شده است.
الهام از صورت یوز ایرانی در طراحی سپرهای کوییک فیس لیفت
پیشرانه کوییک فیس لیفت ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر به چرخ های جلوی خودرو منتقل می کند.

ساینا فیس لیفت شده یا بهتر بگوییم " ساینا اس " نیز دومین محصولی بود که امروز رسما معرفی و رونمایی شد هر چند در ماه های گذشته تصاویر و اطلاعاتی از این خودرو را در پرشین خودرو منتشر کرده بودیم.

تغییر در بخش جلو، عقب و تریم داخلی از جمله تفاوت های میان نمونه های فعلی ساینا با نسخه فیس لیفت شده یا " ساینا اس "است.

اعمال تغییرات در طراحی چراغ های خودرو و سپر ها موجب شده است تا ظاهر این خودرو نسبت به نمونه های فعلی ساینا از ظاهر جذاب تر و جوان پسند تری برخوردار شود.

یادآور می شود که تغییرات فقط شامل طراحی ظاهری، تریم داخلی و آپشن های رفاهی و ایمنی این دو محصول سایپا شده است و در بخش فنی این دو محصول همچنان با همان جزئیات و البته بهبود مشخصات فنی سابق روی خط تولید شرکت سایپا قرار می گیرد.
ارسال نظرات
موضوعات روز