جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد این وزارتخانه هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد در ورزش ندارد.
کد خبر: ۴۵۵۰۳
دستگیری‌های فوتبال در راه است؟!تیتر20- مهدی علی‌نژاد درباره پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ از سوی باشگاه پرسپولیس و همچنین بدهی‌های باشگاه استقلال اظهار داشت: به برانکو و دستیارانش در مجموع باید یک میلیون و 600 هزار یورو پرداخت می‌شد. از این مقدار، پول یک دستیار را باشگاه پرداخت کرد و طلب دو دستیار دیگر را هم باشگاه نامه‌نگاری کرد تا از مطالباتش در فیفا پرداخت شود که نامه‌های آن هم منتشر شد. از پول برانکو هم حدود 30 درصد که می‌شود 340 هزار یورو پرداخت شده است و مابقی هم با هماهنگی که انجام شده، فکر می‌کنم طی یک ماه آینده پرداخت شود.

او ادامه داد: کمیته انضباطی فیفا هم در نامه‌ای که به باشگاه ارسال کرده به صراحت گفته است که عزم باشگاه برای پرداخت دیده می‌شود. باشگاه استقلال هم در حال تأمین منابع است و هر وقت پرداختی صورت بگیرد، پنجره این باشگاه هم باز می‌شود و مشکلی وجود ندارد. هنوز هم به فصل نقل‌وانتقالات نرسیدیم و نگرانی از این بابت نداریم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد بازداشت یکی از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: در نامه‌ای که چند ماه پیش وزیر ورزش به وزیر اطلاعات نوشت، درخواست شد تا برای مبارزه با فساد در ورزش و فوتبال کمک کنند. با هماهنگی دو وزارتخانه اقداماتی آغاز شده که دستگیری یکی از معاونان باشگاه پرسپولیس در همین راستاست. عزم ما برای مبارزه با فساد در فوتبال خیلی جدی است. ان‌شاءالله با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) این راه را ادامه خواهیم داد و این تازه آغاز برخوردهاست و هیچ خطر قرمزی هم در این راه نداریم و با فساد در هر سطحی باشد، برخورد خواهد شد.

«وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند بازیکن و مربی خارجی جذب کنند و در این وضعیت و با توجه به بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی در صورت توافق باشگاه برای بازگشت این مربی تصمیم وزارت ورزش چه خواهد بود؟»، علی‌نژاد در واکنش به طرح این سؤال گفت: ما طی ابلاغیه به هر دو باشگاه اعلام کردیم نمی‌توانند مربی و بازیکن خارجی جدیدی جذب کنند و فقط با بازیکنان و مربیان کنونی می‌توانند تمدید کنند. این ابلاغیه شامل همه است و ما نمی‌خواهیم درگیر اسامی شویم. به‌هرحال شکایت استراماچونی در فیفا در حال بررسی است و باشگاه استقلال باید از خودش دفاع کند، ولی موضوع این است که با توجه به وضعیت ارزی کشور و قیمت کنونی دلار، امکان جذب بازیکن و مربی خارجی وجود ندارد. ضمن اینکه این موضوع باعث عدم تناسب دستمزد خارجی‌ها و داخلی‌ها شده است. در حالی که خارجی‌هایی که می‌آیند در خوشبینانه‌ترین حالت کیفیت متوسط دارند./ خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز