جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
امروزه ۳۰درصد فروش محصولات سوپرمارکتی به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ اما در کشور ما به دلیل عدم‌وجود شرکتی مناسب برای تحویل کالاهای سفارش‌داده‌شده، این مقدار خیلی کمتر است، چراکه پاشنه آشیل این نوع فروش، سرعت ارسال کالای سفارش‌داده‌شده است و متاسفانه صنعت خرده‌فروشی کشور ما در این موضوع ۳۰سال از سایر کشورها عقب‌تر است.
کد خبر: ۴۵۶۹۰
عقب ماندگی 30 ساله فروشگاه های زنجیره ای در فروش آنلاین/ خودرو سازی ها به کمک فروشگاه های زنجیره ای می آیند
تیتر20 - رسول محمدی مدیر عامل فروشگاه رفاه درباره پیشبرد فروش آنلاین محصولات شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: امروزه ۳۰درصد فروش محصولات سوپرمارکتی به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ اما در کشور ما به دلیل عدم‌وجود شرکتی مناسب برای تحویل کالاهای سفارش‌داده‌شده، این مقدار خیلی کمتر است، چراکه پاشنه آشیل این نوع فروش، سرعت ارسال کالای سفارش‌داده‌شده است و متاسفانه صنعت خرده‌فروشی کشور ما در این موضوع ۳۰سال از سایر کشورها عقب‌تر است. 

وی افزود: با این حالا با مذاکرات دقیقی که با شرکت‌های خودروسازی انجام داده‌ایم، پیش‌بینی می‌کنیم این مذاکرات در یکی دو ماه آینده به نتیجه مطلوب برسند و درصد فروش آنلاین را به چهار تا پنج‌درصد برسانیم.

این روزها آموزش، مبحث مهمی است که کمتر به آن پرداخته می‌شود؛ در حالی که در صورت پیشبرد آموزش در این حوزه می‌شود باعث اشتغالزایی در حجم بسیار بالای نیروی انسانی شد.

محمدی دراین‌باره می‌گوید: «متاسفانه وزارت علوم ما این صنعت را به‌عنوان یک رشته دانشگاهی نمی‌شناسد، این در حالی است که ما به‌شدت نیازمند افراد صاحب مهارت در این حوزه هستیم. متاسفانه سرعت توسعه فروشگاه‌های فیزیکی از حوزه منابع انسانی ما بیشتر است و این همکاری دولتمردان را می‌طلبد تا بتوانیم از این نیرو با پیشرفت در صنعت خرده‌فروشی کشور موتور محرکی برای صادرات غیرنفتی کشور عزیزمان به وجود آوریم. همچنین اتفاقات حوزه سیاسی توانایی استفاده از مشاوران خوب دنیا و استخدام نیروی خارجی را از ما می‌گیرد. پس لازم است این دغدغه را با صدای بلند به گوش مسئولان و وزرای مربوطه برسانیم.»
ارسال نظرات
موضوعات روز