سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
تیتر20 بررسی می کند؛
بانک ملی با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان در بانکداری مدرن و ارائه خدمات نوین توانسته است بالاترین میزان اعتماد از سوی مردم را کسب کند و مردم به واسطه این اعتماد و پشتوانه‌های بی اندازه این بانک توانسته‌اند سرمایه‌های خود را روانه این بانک کنند که این به معنی ایمن بودن این بانک در قبال سرمایه‌های آنها است.
کد خبر: ۴۵۷۴۱
چرا بانک ملی بیش ترین جذب پول در سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز در میان بانک های دیگر دارد؟
تیتر20 - طبق آخرین گزارشی که شورای هماهنگی بانک‌ها در دو ماهه ابتدای سال ۹۹ ارائه داده است بانک ملی ایران مفتخر است با کسب ۲۶درصد گشایش حساب‌های قرض الحسنه بالاترین درصد در میان بانک‌های موجود در کشور را کسب کند که این آمار نشان از قدرت این بانک و اعتماد مردم به بانک ملی ایران است.
 
اعتماد مردم به بانک ملی از کجا نشات می‌گیرد؟
بانک ملی یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های ایران در طول تاریخ است و همانطور که از اسمش پیداست بانکی معتبر در حوزه‌های مختلف بانکداری در کشور است. این بانک از قدیم تا به امروز با کمک علم روز بانکداری پیش رفته است و همانگونه که در عصر حاضر شاهد پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه‌ها هستیم، بانک ملی ایران هم خدمات خود را به روز کرده است. 

این به روز رسانی مداوم خدمات و سهولت در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بانکداری کشور توانسته بانک ملی را به یکی از پر رونق‌ترین بانک‌ها تبدیل کند. از خدمات شایان ذکر این بانک می‌توان حساب های کوتاه مدت وبلند مدت، حساب‌های قرض‌الحسنه، سامانه خدمات اینترنتی بام، موبایل‌بانک و اپلیکیشن همراه بانک، اپلیکیشن بله در قالب پیام‌رسان‌های دیجیتالی و... اشاره کرد.

از طرفی علاوه بر خدمات مدرن و کاملا منطبق با خدمات بانکداری روز دنیا، شعب فراوان بانک ملی در سراسر ایران باعث شده است که مشتریان این بانک در هر نقطه‌ای از ایران که باشند به راحتی دسترسی بانکی خود را فراهم کنند و از طریق شعبی که همیشه پاسخگوی مردم است نتیجه لازمه را بگیرند. همچنین برای عملیات بانکی خود از خودپرداز‌های این بانک که در تمامی نقاط هر شهر نصب شده‌اند بهره ببرند. همه این موارد نشات گرفته از اعتمادی است که بین بانک و مردن برقرار بوده و در حال حاضر به بالاترین سطح خود رسیده است.

بالاترین آمار افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی نشان از چه دارد؟
همانطور که می‌دانید حساب قرض‌الحسنه به حسابی گفته می‌شود که به قصد عملی خیر و کمک به نیازمندان است و اجری معنوی به همراه دارد؛ در این راستا بانک ملی ایران هم از دیرباز به دنبال راه‌اندازی اینگونه حساب‌های مالی برای مردمان ایران بوده است که تمامی سود و مبالغ موجود برای آن در راه خیر و کمک به مستمندان هزینه می‌شود. 

زمانی که بالاترین آمار افتتاح حساب قرض‌الحسنه در کشور متعلق به این بانک است نشان از اعتماد حداکثری مردم به این بانک دارد که باعث شده است پول‌ها و سرمایه‌های خود را به راحتی در اختیار بانک قرار دهند در حالی که هیچ سودی هم به این حساب‌ها تعلق نمی‌گیرد و فقط در قرعه‌کشی‌های در طول سال شرکت می‌کنند.

آمار بالاترین جایگاه بانک ملی ایران فقط مربوط به افتتاح حساب قرض الحسنه است؟
شایان ذکر است بانک ملی ایران در سال ۹۹ و دو ماهه ابتدای آن نه تنها برترین افتتاح کننده حساب قرض الحسنه است، بلکه به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران این بانک با افتتاح ۲۸درصد درصدی در مقام اول افتتاح حساب‌های بلندمدت که از دیگر خدمات ارزنده این بانک است بوده و با کسب ۱۷درصد از سهم بانکداری کشور برای سپرده‌های کوتاه مدت رتبه برتر این نوع از خدمات ارزنده هم بوده است. این آمارها به استناد از آمارهایی است که شورای هماهنگی بین بانک‌ها ارائه داده است و هر ساله این آمارها به روز می‌شوند. 

همچنین گفتنی است که این آمارها فقط مربوطه به موارد ذکر شده نبوده و بانک ملی ایران با سهم ۲۲درصد توانسته است بیشترین حجم و مجموع سپرده‌های ریالی را به خود اختصاص دهد. در ادامه باید گفت که با سهم ۲۱درصد از مجموع سپرده‌های ریالی و ارزی هم توانسته است برترین بانک ایرانی در این حوزه باشد. همه این آمارها باعث شده است بانک ملی ایران در اردیبهشت ماه امسال حدود ۶۳ درصد از مجموع کل سپرده‌های موجود در سیستم بانکداری کشور را در اختیار داشته باشد.

در نهایت تصمیم شما برای افتتاح حساب چه بانکی است؟
در نهایت باید گفت اگر بخواهیم جوابی قطعی به این پرسش بدهیم که چرا بانک ملی بیش ترین جذب پول در سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز در میان بانک های دیگر دارد باید بگوییم این بانک با دارا بودن ظرفیت‌های بی حد و مرز برای بانکداری مدرن و ارائه خدمات نوین توانسته است بالاترین میزان اعتماد از سوی مردم را کسب کند و مردم به واسطه این اعتماد و پشتوانه‌های بی اندازه این بانک توانسته‌اند سرمایه‌های خود را روانه این بانک کنند که این به معنی ایمن بودن این بانک در قبال سرمایه‌های آنها است. 

در نتیجه با خدمات مدرنی که در شعب هر بانک از بانک ملی ایران انجام می‌شود و خیال راحت سپرده‌گذاران بانکی از خدمات این بانک باعث شده است که برترین بانک کشور در آمارهای ذکر شده باشد. پس شما هم می‌توانید به جمع سپرده‌گذاران این بانک بپیوندید و از خدمات این بانک که از خدمات داخل شعبه گرفته تا بانکداری الکترونیک باشد استفاده لازمه را بکنید.


گزارش ویژه///

ارسال نظرات
موضوعات روز