جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
قبل از دربی بزرگ پایتخت به سراغ تعدادی از هنرمندان رفتیم تا این دیدار را پیش‌بینی کنند و نظرشان را در مورد بازی امروز به ما بگویند.
کد خبر: ۴۶۰۰۱
پیش‌بینی هنرمندان از دربی پایتخت: تا ۱۴۰۰ برد پرسپولیس!تیتر20- امشب دربی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ دیداری که حتماً باید برنده داشته باشد و به این ترتیب یکی از دو تیم بزرگ پایتخت از گردونه رقابت‌ها حذف خواهد شد. دربی نه تنها برای اهالی فوتبال بلکه برای سایر قشر‌های جامعه از جمله هنرمندان هم بسیار حساس است و آن‌ها به دقت پیگیر اتفاقات این بازی هستند. در بین هنرمندان کشور افراد فوتبالی زیادی حضور دارند که حوادث فوتبال را مو به مو پیگیری می‌کنند. از همین‌رو قبل از دربی بزرگ پایتخت به سراغ تعدادی از آن‌ها رفتیم تا این دیدار را پیش‌بینی کنند و نظرشان را در مورد بازی امروز به ما بگویند.

محسن کیایی: بازی پرگل می‌شود و پرسپولیس برنده بازی است
محسن کیایی که در چند وقت اخیر حسابی مورد توجه مردم و اهالی سینما قرار گرفته همیشه علاقه اش را به پرسپولیس نشان داده و می‌گوید: فکر می‌کنم بازی پرگل شود و پرسپولیس با توجه به تیمی که دارد برنده بازی خواهد بود. به نظرم پرسپولیس ٣ بر ٢ استقلال را می‌برد و فینالیست می‌شود. گل‌های ما را هم علیپور، نوراللهی و اوساگونا می‌زنند و اگر اوساگونا بازی نکند شانس گلزنی ترابی بیشتر از بقیه است.

حمید عسگری: هر اتفاقی در دربی رخ دهد باید از مجیدی حمایت کنند
حمید عسگری خواننده پاپ کشور که از هواداران سرسخت استقلال است می‌گوید: از خدایم است ما برنده بازی باشیم ولی فکر می‌کنم بازی مساوی شود و احتمالاً شاهد ضربات پنالتی خواهیم بود. امیدوارم اگر بازی به پنالتی کشید استقلال برنده شود ولی حتماً از قول من بنویسید هر اتفاقی در دربی بیفتد باید از مجیدی حمایت شود، چون او آینده مربیگری استقلال است. فرهاد تیم خوبی ساخته و من به شخصه از دیدن بازی‌های استقلال در هفته‌های اخیر لذت بردم.

مهراوه شریفی‌نیا: پرسپولیس همیشه برنده است
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که علاقه زیادی به رنگ قرمز و پرسپولیس دارد در خصوص دربی پیش رو به ما گفت: امیدوارم بازی خوبی شود و البته تیم محبوبم برنده بازی باشد. ما تیم قهرمان هستیم و شانس بیشتری برای پیروزی داریم. تیم ما همیشه برنده است و امیدوارم در بازی امروز دوباره شاهد برد پرسپولیس باشیم.

امیرعلی دانایی: پیش‌بینی این بازی خیلی سخت است
امیرعلی دانایی جزو هنرمندانی است که قبلاً فوتبالیست بوده و به همین دلیل خیلی فنی به بازی‌ها نگاه می‌کند. امیرعلی در مورد دربی گفت: طبیعی است که دوست دارم تیم محبوبم برنده بازی شود ولی این بازی را اصلاً نمی‌شود پیش‌بینی کرد، چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند. من فکر می‌کنم بازی جذابی را ببینیم و استقلال ٢ بر یک این دیدار را ببرد و به فینال برسد.

سعید راد: با اختلاف دو گل استقلال را می‌بریم
سعید راد هنرمند با سابقه کشورمان که از طرفداران قدیمی پرسپولیس است هر وقت فرصت کند برای دیدن بازی‌های تیم محبوبش به ورزشگاه می‌آید ولی حالا مجبور است در خانه دربی را تماشا کند. راد در خصوص این دیدار گفت: بچه‌ها چند سال فوق العاده را کنار هم سپری کردند و ما هواداران به برد‌ها و قهرمانی‌های پرسپولیس عادت کردیم. به نظرم پرسپولیس با دو گل علیپور و ترابی استقلال را شکست می‌دهد و ما هم کلی کیف می‌کنیم.

هادی حجازی‌فر: با گل‌های دیاباته و غفوری پرسپولیس را می‌بریم
یکی از فعال‌ترین بازیگران حال حاضر کشور هادی حجازی‌فر است. حجازی‌فر که به شدت استقلالی است در خصوص بازی امروز می‌گوید: هر طور شده باید پرسپولیس را ببریم، چون به این برد خیلی نیاز داریم. فکر می‌کنم انگیزه استقلال برای پیروزی بیشتر از رقیب است و امیدوارم بچه‌ها با یک برد خوب ما را سر کیف بیاورند. پیش‌بینی خیلی سخت است ولی ما دو بر یک و با گل‌های دیاباته و غفوری برنده می‌شویم.

بهرنگ علوی: نگران داوری دربی هستم
این بازیگر سینما و تئاتر که مصاحبه مفصلش را چند روز قبل در خبرورزشی خواندید معتقد است پرسپولیس دو بر یک و با گل‌های شجاع خلیل زاده و ترابی استقلال را شکست می‌دهد. علوی همچنین می‌گوید با توجه به اتفاقات رخ داده در هفته‌های اخیر به شدت نگران وضعیت داوری دربی هستم. امیدوارم گروه داوری قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد و شاهد یک بازی جذاب باشیم.

همایون ارشادی: شکست دادن پرسپولیس جذاب‌ترین اتفاق ممکن است
این بازیگر با سابقه کشور وحشتناک به استقلال علاقه دارد و معتقد است این تیم هر طور شده باید رقیب را ببرد. ارشادی در خصوص بازی امروز به ما گفت: بردن پرسپولیس خیلی کیف می‌دهد و جذاب‌ترین اتفاق ممکن است. استقلال این روز‌ها سر حال بازی می‌کند و به نظرم با هنرنمایی قایدی و دیاباته پرسپولیس را می‌بریم.

سپند امیرسلیمانی: پرسپولیس در ضربات پنالتی استقلال را می‌برد
این بازیگر سینما و تلویزیون که علاقه زیادی به پرسپولیس دارد در خصوص دربی به ما گفت: آرزوی قلبی من پیروزی پرسپولیس است ولی به نظرم بازی نزدیکی را شاهد خواهیم بود و مساوی خواهد شد. در ضربات پنالتی هم تیم محبوبم با درخشش رادوشویچ استقلال را می‌برد و راهی فینال خواهد شد.

امیر غفارمنش: تا ۱۴۰۰ پیش‌بینی من برد پرسپولیس است!
امیر غفارمنش یکی از متعصب‌ترین استقلالی‌های دنیای هنر است. غفارمنش که معتقد است قهرمانی‌های پرسپولیس با کمک وزیر ورزش به دست آمده نظر عجیبی در خصوص دربی امروز دارد. او به ما گفت: همه می‌دانند که چقدر استقلالی هستم و روی تیمم تعصب دارم ولی پیش‌بینی من برد دو بر یک پرسپولیس است. کلاً تا ۱۴۰۰ روی همه بازی‌ها پیش‌بینی‌ام برد پرسپولیس است هر چند از ته دل آرزو می‌کنم پیش‌بینی‌ام غلط از آب دربیاید.

مجید یاسر: پرسپولیس برنده دربی است
مجید یاسر بازیگر سینما و تلویزیون که به شدت فوتبالی و البته طرفدار پرسپولیس است این روز‌ها در خارج از کشور حضور دارد. او در خصوص بازی امروز گفت: ما قهرمان ایرانیم و قطعاً شانس بیشتری برای بردن این دیدار داریم. به نظرم پرسپولیس دو بر یک استقلال را می‌برد و فینالیست می‌شود./خبرورزشی

ارسال نظرات
موضوعات روز