جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
اگر برای شما هم جالب است که بدانید کدام یک از خواننده های سرشناس کشورمان تجربه مداحی دارند ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.
کد خبر: ۴۶۰۳۱
خواننده هایی که تجربه مداحی دارندتیتر20- ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش با حال و هوایی متفاوت در حال سپری شدن است و دسته های عزاداری با شور و حالی خاص در خیابان ها به سوگواری سرور و سالار شهیدان می پردازند.

نوحه خوانی و مداحی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) یکی از اتفاقاتی است که نصیب همه افراد نمیشود. برخی از خواننده های سرشناس کشورمان هم تجربه مداحی در مراسم امام حسین(ع) را داشته اند که در ادامه اشاره ای به آنها خواهیم داشت.
این خواننده های پاپ تجربه مداحی دارند

در میان خواننده های موسیقی پاپ کشورمان چند تن از هنرمندان تجربه مداحی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) را دارند.
محمد اصفهانی

محمد اصفهانی خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان یکی دیگر از خواننده هایی است که تجربه مداحی دارد. این خواننده کشورمان قاری قرآن بوده است و در مراسم سوگواری امام حسین(ع) به مداحی پرداخته است و نوحه های زیادی با صدای او وجود دارد.
بهنام بانی

بهنام بانی خواننده جوان موسیقی پاپ یکی از هنرمندانی است که تجربه مداحی دارد و پیش از شروع خوانندگی و در دوران کودکی قاری قرآن بود و در سالهای اخیر در مراسم عزاداری امام حسین (ع) به نوحه خوانی برای مردم پرداخته است.
رضا صادقی

رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ یکی دیگر از چهره هایی است که تجربه مداحی دارد. این خواننده کشورمان چندین سال است که در مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) حاضر شده و به نوحه خوانی در دسته های عزاداری می پردازد.
بنیامین بهادری

بنیامین بهادری یکی دیگر از هنرمندنی است که در مراسم امام حسین(ع) به نوحه خوانی پرداخته است. این خواننده پاپ که در یک خانواده مذهبی متولد شد در کودکی به خواندن قرآن پرداخت و در چندین سال اخیر در شب های ماه محرم به عنوان مداح در دسته های عزاداری حضور داشت.
مصطفی راغب

مصطفی راغب از خواننده جوان موسیقی پاپ است که کارش را با قرائت قرآن آغاز کرد و موفق به کسب رتبه های برتر در جایگاه قاری قرآن شد و جزو خواننده هایی است که تجربه مداحی دارد.
محمد علیزاده

محمد علیزاده دیگر خواننده موسیقی پاپ است که تجربه مداحی دارد. این خواننده کشورمان پیش از فعالیت در دنیای موسیقی قاری قرآن بود و مقام هایی را هم کسب کرد و تجربه مداحی در مراسم امام حسین(ع) را هم دارد.
حامد زمانی

حامد زمانی خواننده جوان موسیقی پاپ یکی دیگر از چهره هایی است که تجربه مداحی دارد. زینت آسمون اولین کار حامد زمانی بود که در سال 84 ساخته شد و این خواننده پاپ هم در مراسم امام حسین(ع) به مداحی پرداخته است./ نمناک
ارسال نظرات
موضوعات روز