پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
سرطان یکی از بیماری های سخت است که امروزه به دلیل رژیم غذایی نامناسب رو به افزایش است .
کد خبر: ۴۶۱۷۱
تیتر20- دلایل زیادی وجود دارد که چرا نباید لبنیات را جزء رژیم غذایی خود قرار دهیم اما آیا ترس از افزایش احتمال ابتلا به سرطان یکی از آن هاست؟ تحقیقات جدید نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر به صورت روزانه به طرز عجیبی احتمال ابتلا به سرطان سینه را در خانم ها افزایش می دهد. مطالعات جدید نشان می دهد خانم هایی که شیر گاو می نوشند، 80 درصد در مقایسه با خانم هایی که شیر سویا می نوشند، احتمال ابتلای بیشتری به سرطان سینه دارند.
مقایسه زنانی که شیر سویا می نوشند با بانوانی که شیر گاو می نوشند

تقریباً 52800 خانم در هفت سال مطالعه تحقیقاتی مورد آزمایش قرار گرفته شده اند و وضعیت سلامتی خانم هایی که شیر گاو می نوشیدند با خانم هایی که شیر سویا می نوشیدند، مقایسه شد.

جزئیات مهمی در مورد آن ها مورد بررسی قرار گرفت. از همه خانم ها درخواست شد که پاسخ نامه مربوط به جزئیات رژیم غذایی خود را پر کنند و همچنین از تعدادی از آن ها نمونه های ادرار گرفته شد. نتایج واقعاً عجیب بود. بیش از هزار نفر از شرکت کنندگان در انتهای این مطالعه به سرطان سینه مبتلا شده بودند. آن ها به این نتیجه رسیدند خانم هایی که روزانه شیر گاو می نوشند 50 درصد احتمال ابتلای بیشتری به سرطان دارند. نوشیدن 2 الی 3 فنجان شیر گاو در طول روز نیز خطر ابتلا به سرطان را در آن ها تا 80 درصد افزایش می دهد.

اگر بخواهیم تقریبا یک درصد میانگین برای ابتلای به سرطان سینه را در خانم ها بعد از مصرف شیر برآورد کنیم، به طور کلی با هر میزان مصرف شیر خطرات آن به صورت میانگین برابر با 12 درصد است اما اگر خانم ها بیش از حد شیر بنوشند، خطر ابتلای آنها می تواند به 50 الی 80 درصد هم برسد.

اما خانم هایی که هیچ نوع مصرف شیر گاوی ندارند و فقط شیر سویا می نوشند، هیچ علایمی از ابتلا به سرطان را از خودشان نشان نمی دهند./ نمناک



برچسب ها: شیر سرطان بیماری
ارسال نظرات
موضوعات روز